quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
een fijne avond nog draakFuck It stealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooz had wat vragen over mij en een bepaaldpersoon hier op fok!,
en daar heb ik hem netjes antwoord op gegeven.
Nee, het gaat dus niet over Mooz zelf
quote:Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langs wie ben ik nou geweest van de week?
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
een fijne avond nog draaken toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik een nog lagere studie had gedaan dan was ik nu dood geweest en had ik het nooit aan droxz kunnen vragen waardoor hij het niet op fok kon posten en was er dus geen discussiequote:Op maandag 17 november 2008 17:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nog even om mijn argument met Droxz voor te zetten en mijn argument te bevestigen:
en ja ik ben zo kansloos geweest het op te zoeken
alles voor een goede discussie droxz!
[..]
[..]
[..]
geloof dat we iedereen hebben weg gejaagdquote:Op maandag 17 november 2008 17:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus als ik een nog lagere studie had gedaan dan was ik nu dood geweest en had ik het nooit aan droxz kunnen vragen waardoor hij het niet op fok kon posten en was er dus geen discussie
[ afbeelding ]
Jah inderdaad, ik wist niet dat ik zo lelijk benquote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat we iedereen hebben weg gejaagd
ik was al thuisquote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah inderdaad, ik wist niet dat ik zo lelijk ben
Iedereen is nu ongeveer klaar met werken en onderweg naar huis of aan het eten..
doeg sgele fijne avond daar!quote:Op maandag 17 november 2008 17:45 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nog even een meeting in, daarna ook maar eens iets eten denk![]()
Fijne avond!
Klaar met koken?quote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef draculettetje het volgende:
ik doe even wijs en leg mn poot op de bank
Fixedquote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef renedis het volgende:
ik sta nog steeds in de FIPO als vermist
Morguh Debbiequote:
Geen idee, ik ken je niet, maar welkomquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:22 schreef Aho het volgende:
hai ben nieuw..of stiekem niet?..(confused*mogguh
Goedemorgen, stel je ff voor, wat doe je etc etcquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:22 schreef Aho het volgende:
hai ben nieuw..of stiekem niet?..(confused*mogguh
je denkt dat hij een kloon is hequote:Op dinsdag 18 november 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je niet, maar welkom
hallo,quote:
Nee. Oldbiequote:
Seventeesquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Oldbie
Post al vanaf het begin in dit topic. Albeit de laatste tijd een stuk minder dan voorheen.
Mogguh Gilaquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doe mij ook maar is een dahgie vrij
Lekker danquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
Buna Dimeneata![]()
![]()
![]()
Anders zit ik hier gewoon al vanaf 7 uur lokale tijd (6 uur bij jullie) de boel bij te werken
Geen ideequote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker dan
Trouwens.. is die serious bomb nog steeds hier of zijn de gemoederen al weer gekalmeerd
Gast dat is een hobby hier, vergaderingenquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik heb vanmiddag vergadering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |