quote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nog even wachten duurt niet zo lang meer, slechte studie jeweetst
Ik wil jou sowieso nooit zien rijdenquote:Op maandag 17 november 2008 12:17 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , met deze ogen wil je mij ook niet zien rijden
Je hebt och een heel harem, of mis ik nou wat?quote:Op maandag 17 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hahha iedereen ook gelijk aan mij denken
bij de shot waar die oude schaap zijn speech doet moet je goed kijken de 4 schaap van recht is betty , mijn vriendin![]()
Grapjas, waren die PM's niet genoeg?quote:
naais ok dealquote:Op maandag 17 november 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg wel waar je naar toe moet rijden ok?
Hij zegt toch ook zijn vriendin? Met de rest is hij al getrouwdquote:Op maandag 17 november 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt och een heel harem, of mis ik nou wat?
Moet ik je nou ook al gaan fotosoepen als barbie?quote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE IK ER GODVERDOMME ZO UIT>????
[ afbeelding ]
Zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE IK ER GODVERDOMME ZO UIT>????
[ afbeelding ]
Aha op die fiets schaap!quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook zijn vriendin? Met de rest is hij al getrouwd
Is goedquote:Op maandag 17 november 2008 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik kom naar je begrafenis okeej?
Zie het al voor mequote:
Ja okequote:Op maandag 17 november 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is goed
Hebben we elkaar toch nog gezien, nahja jij mij
Oke dit klink heel fout voor mensen die niet weten waar het over gaat.quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Grapjas, waren die PM's niet genoeg?
Wel opletten jij he....
Dat snap ik niet he, dat koffie met cake.quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja oke
Maar ik dacht dan kunnen we gelijk een Meet houden en kan ik oefenen voor me opleiding fotografie, maak paar foto's van de kist gezelligen daarna hebben we koffie met cake
Explain this please?quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Grapjas, waren die PM's niet genoeg?
Wel opletten jij he....
quote:Op maandag 17 november 2008 12:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, dat koffie met cake.
Mocht ik de pijp uit gaan staat er wel wat meer hoor, sterke drank enzo!
Ik had dat bericht geplaatst... keek... en dacht.... sjitquote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke dit klink heel fout voor mensen die niet weten waar het over gaat.
Dan lijkt het dus dat je lieve PM's naar mij hebt gestuurd![]()
Maar ik weet waar je het over hebt
Droxz en Moozzie, sitting in a tree...quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke dit klink heel fout voor mensen die niet weten waar het over gaat.
Dan lijkt het dus dat je lieve PM's naar mij hebt gestuurd![]()
Maar ik weet waar je het over hebt
Mooz had wat vragen over mij en een bepaaldquote:
Jij zou toch anders moeten weten, ontken het maarquote:Op maandag 17 november 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz en Moozzie, sitting in a tree...
quote:Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook zijn vriendin? Met de rest is hij al getrouwd
Ahquote:Op maandag 17 november 2008 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mooz had wat vragen over mij en een bepaaldpersoon hier op fok!,
en daar heb ik hem netjes antwoord op gegeven.
Nee, het gaat dus niet over Mooz zelf
huh?quote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij zou toch anders moeten weten, ontken het maar
Langs wie ben ik nou geweest van de week?quote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah
* debbie wordt nu alleen maar nieuwsgierig
Explain a little further please
Jij hebt soms zulke goeie ideen niet normaalquote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja oke
Maar ik dacht dan kunnen we gelijk een Meet houden en kan ik oefenen voor me opleiding fotografie, maak paar foto's van de kist gezelligen daarna hebben we koffie met cake
HINTquote:
scheel?quote:
Oftewel: Gewoon butterscotchquote:Wenneker Butterscotch is a erg vriendelijke likeur met de volle smaak van zachte roomboter en vers gebrande bruine suiker. De smaak doet u zeker denken aan Zeeuwse boterbabbelaars. De romige karamel smaak maakt deze likeur buitengewoon geschikt voor het gebruik in cocktails en desserts. Wenneker Butterscotch is eveneens een overheerlijk digetive.
Thuis zeker WOW spelen he?quote:Op maandag 17 november 2008 12:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Van uit de trein . . . .Bijna thuis en dan zo maar eens mn bed op zoeken
Ze hebben ons doorquote:Op maandag 17 november 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Droxz en Moozzie, sitting in a tree...
*edit* Censuur enzoquote:
Logi...ja neej laat maarquote:Op maandag 17 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langs wie ben ik nou geweest van de week?
Ik heb een goed ideequote:Op maandag 17 november 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah
* debbie wordt nu alleen maar nieuwsgierig
Explain a little further please

Ik krijg graanjenever te zien gapquote:Op maandag 17 november 2008 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
scheel?
[..]
Oftewel: Gewoon butterscotch
tijdens happy hour met 8 man 2 flessen leeg gedronken in een kroeg.
en ter verduidelijking, het zijn zeer kleine glaasjes te vergelijken met schrobbeler glaasjes
quote:
En nog meer details!quote:
Ga jij ff lekker ziek zijn jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Lol met de que's van de laatste dagen mag ik idd nu wel in loggen . . . . ken ik teminste vanaaf spelen
EN BARRA DEBBIEquote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DROXZ NEUKT LOGI
woepsquote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gooi jij ff alles op straat ouwe gek
Daar gaat mijn leven, wat doe je!quote:
quote:
Wat krijgen we hoog bezoek de laatste tijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |