En nog meer details!quote:
Ga jij ff lekker ziek zijn jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Lol met de que's van de laatste dagen mag ik idd nu wel in loggen . . . . ken ik teminste vanaaf spelen
EN BARRA DEBBIEquote:Op maandag 17 november 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DROXZ NEUKT LOGI
woepsquote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gooi jij ff alles op straat ouwe gek
Daar gaat mijn leven, wat doe je!quote:
quote:
Wat krijgen we hoog bezoek de laatste tijd?quote:
kusje dr'op?quote:Op maandag 17 november 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar gaat mijn leven, wat doe je!
Kusjes van een poepdoos, no thxquote:
quote:
LOL, spul is in elk geval grandioos lekkerquote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik krijg graanjenever te zien gap
Mag ik niet met jullie rondhangen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat krijgen we hoog bezoek de laatste tijd?
Wat hebben we nou weer fout gedaan?
quote:
Als jij dood gaat duwen je van de brug.quote:Op maandag 17 november 2008 12:43 schreef Runx het volgende:
hehe ben er ook weer voor heel evenga zo lunchen
oja en als ik dood ga wil in en een schapenvacht begraven worden i.p.v een kist
ja maar jij bent ook fucking lekkerquote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja lekker boeiend..jij neukt mij. Whatevaaaaaaaaaaa iedereen neukt elkaar
![]()
![]()
Nee was grapje.
Nog 4 uurtjes
alleen als jij fok sneller maaktquote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag ik niet met jullie rondhangen?
Meteen die allochtoon style hequote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
alleen als jij fok sneller maakt
en gila de sintrijm wedstrijd wint
Ben wel benieuwd, misschien vanmiddag maar even kijken bij de gal&galquote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL, spul is in elk geval grandioos lekker
iedereen die het krijgt van ons heeft zo iets van: Wtf is dat? en wtf plakt die zooi.
Maar zodra ze 1 op hebben zijn ze verkocht
(is echt plakspul)
Waar hebben we het overquote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, misschien vanmiddag maar even kijken bij de gal&gal
Doet me denken aan "Gold-Strike".
is echt lekker :0quote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, misschien vanmiddag maar even kijken bij de gal&gal
Doet me denken aan "Gold-Strike".
quote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weeetsschquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook fucking lekker![]()
We hebben nog wel eens wat "meningsverschillen" met wat MODJES hierquote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoi rossquote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |