Zo, ben ook 2 uur terug hierquote:Op maandag 17 november 2008 17:55 schreef Yesse het volgende:
Kees, in plaats van koken kun je ook reageren
Dat is op zich geen hele prestatie.quote:
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomenquote:Op maandag 17 november 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is op zich geen hele prestatie.
Pff, zegt zijquote:Op maandag 17 november 2008 18:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hij aast er altijd op, iig dat deed hij voordat hij in de afkickkliniek werd opgenomen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:20 schreef PieterBas het volgende:
Waar gaat het een...
Piles aan het afkicken... Cali heeft het druk... en ik heb helemaal geen internet op kantoor
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?quote:Op maandag 17 november 2008 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
klopt....
er moet een nieuwe groep Stage SC-ers komen
Ze hoeven niet opgeleid te worden, ze moeten gewoon deze reeks in leven houden....quote:Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die moeten zeker ook opgeleid worden ?
Al vind ik topic 763 wel een mooi getal op te stoppen.. 750 topics meegemaakt en waarschijnlijk dan ook geen student/stagiair meer.
We zijn idd hard op wegquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
het hoeft niet elke dag volspammen zijn, zoals in de goede oude tijd...maar gewoon langzaam mag ookquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Of we laten StageSC een rustige dood sterven, zoals het nu ook gaat zeg maar
succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |