Zo zeg dat, maand salaris er door heen gejaagt in een weekje val thoquote:Op donderdag 27 november 2008 08:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het schijnt leuk te zijn, maar tering duur.
Goed! maar dan moet je wel de "kroegen" in als: Veronica snowcafequote:Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef ryan_atwood het volgende:
Hoe is de apresski in Val Thorens eigenlijk?
Hehe is wel verstandig.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:44 schreef j0rrit het volgende:
[..]
En terecht. Je hoort wat mij betreft nuchter te zijn op de piste.
dat zegt geneog over je salarisquote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Zo zeg dat, maand salaris er door heen gejaagt in een weekje val tho
Of jij weet niet wat echt stappen isquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zegt geneog over je salaris
tja als stappen inhoud dat je een week lang er minimaal 200 euro per avond door heen knalt, dan zijn er maar weinig mensen die weten wat stappen is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Of jij weet niet wat echt stappen is.
Ja, samen met Scream en Nieko.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Of jij weet niet wat echt stappen is.
200 euro is echt niet moeilijk hoor. Vooral niet als je eerst in een fatsoenlijk restaurant gaat eten. Keer een rondje geven en je bent alweer 50 euro lichter. paar keer shotjes tequilla tussendoor á 6 euro. Dan is 200 euro echt niet veel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tja als stappen inhoud dat je een week lang er minimaal 200 euro per avond door heen knalt, dan zijn er maar weinig mensen die weten wat stappen is.
Waarom zou ik dik gaan betalen voor een appartement waar je hooguit 5 uur per dag bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef j0rrit het volgende:
Dan ben je knettergek als je het mij vraagt.Wel in een schraal appartement gaan zitten na een busreis van 16 uur, maar ondertussen 200 euro per avond er doorheen jagen. Dan moet je je prioriteiten nog maar eens op een rijtje zetten. Oh nee, dat heb je dan al gedaan natuurlijk: Drank.
tuurlijk als je je best doet lukt alles, wil nog niet zeggen dat het normaal is :pquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
200 euro is echt niet moeilijk hoor. Vooral niet als je eerst in een fatsoenlijk restaurant gaat eten. Keer een rondje geven en je bent alweer 50 euro lichter. paar keer shotjes tequilla tussendoor á 6 euro. Dan is 200 euro echt niet veel.
Precies Val tho is gewoon echt duur,quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
200 euro is echt niet moeilijk hoor. Vooral niet als je eerst in een fatsoenlijk restaurant gaat eten. Keer een rondje geven en je bent alweer 50 euro lichter. paar keer shotjes tequilla tussendoor á 6 euro. Dan is 200 euro echt niet veel.
Wij hadden geen bus reis maar waren met eigen vervoer en dat is zooooo veel beterquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef j0rrit het volgende:
Dan ben je knettergek als je het mij vraagt.Wel in een schraal appartement gaan zitten na een busreis van 16 uur, maar ondertussen 200 euro per avond er doorheen jagen. Dan moet je je prioriteiten nog maar eens op een rijtje zetten. Oh nee, dat heb je dan al gedaan natuurlijk: Drank.
Ski gebied ziet er leuk uit! ben benieuwd wat je ervaringen zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga op 10 jan een weekje naar St. Gallenkirch.![]()
Zit in een pensionnetje inc. ontbijt en diner voor 350 pp. Spullen hebben we zelf, dus er komt dan alleen nog de pas bij, plus lunch etc. Volgens mij wel goed te doen. En ze lijken heel aardig.
Sorry, heb vrij vandaagquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:51 schreef fathank het volgende:
Anders spam je ff dit topic binnen no-time vol bietelboer.
Schijnt erg goed te zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:31 schreef Topmaat het volgende:
Heeft er iemand ervaring met studententrip? www.studententrip.nl
Is er al eens iemand meegeweest met een reis van hun, en is dat wat?
Ze gaan dit jaar naar Briancon in Frankrijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |