Nee, daar bel ik alleen meequote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ging je trouwens toen ook met je dildo in de weer?
Zo herkenbaar he.quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
Le-zen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:23 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Oh, dus je steekt je telefoon in je reet?
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Biogarde een vrouwicoontje?
Is dat om users op lollerwijze te misleiden?
lift....quote:Op maandag 17 november 2008 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ik snap trouwens geen kut van je hele verhaal.
DOOR JE POST WERD DIT TOPIC INEENS HOT!quote:Op maandag 17 november 2008 17:37 schreef Ered het volgende:
Dit topic interesseert me geen moer, maar vertel eens hoe het afliep met die lening bij je vriend.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben jij niet die gozer die het geld van z'n mattie niet durfde terug te vragen?
quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo herkenbaar he.
Zo doe ik bijvoorbeeld wel eens vaker mijn lul zo helemaal tussen de benen (net alsof ik een kutje heb inderdaad). En dan ga ik proberen zittend te plassen zoeals meisjes dat doen.
Best wel lastig![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe weleens m'n ballen en snikkel tussen m'n benen en ga dan voor de spiegel staan schreeuwen; KUTJUUUUHHHHH![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Biogarde het volgende:
![]()
Een gewaardeerd user had dit topic als homepage ingesteld, vandaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:19 schreef swarmahoer het volgende:
goede kickhoe ben je hier in godsnaam terecht gekomen
n half jaar geleden
Sommige dingen wil je liever voor jezelf houden....quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo herkenbaar he.
Zo doe ik bijvoorbeeld wel eens vaker mijn lul zo helemaal tussen de benen (net alsof ik een kutje heb inderdaad). En dan ga ik proberen zittend te plassen zoeals meisjes dat doen.
Best wel lastig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |