je bent geen nerd gila heus niet!quote:
haha echt hequote:Op maandag 17 november 2008 16:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en betalen voor spullen
ik ga het niet eens spelen
maar thanx voor de tips , dan weet ik wanneer die mij wil naaien
I know..quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent geen nerd gila heus niet!
hahha ja dan moet die maar vaker zijn mail checkenquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
LOL, rambo, die reactie van Kaj
ach das bekendquote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha lui kreng
Heppie vanavond wat te doen
Scheelt dat het maar 10 min. is,
maarre je bus gemist... Of gewoon te laat klaar om nog op tijd te komen
Dat ben ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef renedis het volgende:
[..]
http://moozzie.web-log.nl/
[ code verwijderd ]
maar dan nog ben jij geen nurdquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know..!
Maar speel wel WoW hahah!
ohh okquote:
ik speel wel hello kitty adventure onlinequote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Moozzie het volgende:
Wie speelt er hier allemaal wow?
quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach das bekend
en vanvond heb ik ook geen zin, weet ik nu al.
en ik ben hier rond kwart voor 8 dus moet dan tot 10 over 4 ongeveer.
en bus rijd om 5 over
die moozzie heet aan de reacties te zien karen en dat is niet echt een naam voor mijquote:
ik ook... ik was beta tester.. alleen toen ik overnieuw moest beginnen toen het spel uitkwam vond ik het kut!quote:
Ik speel wowquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook... ik was beta tester.. alleen toen ik overnieuw moest beginnen toen het spel uitkwam vond ik het kut!
kleingheidjequote:
Ik vind jou meer iemand voor rose-onlinequote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik speel wel hello kitty adventure online![]()
hallo Karenquote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
die moozzie heet aan de reacties te zien karen en dat is niet echt een naam voor mij
Btw ze is wel vlak na mij jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |