je bent geen nerd gila heus niet!quote:
haha echt hequote:Op maandag 17 november 2008 16:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en betalen voor spullen
ik ga het niet eens spelen
maar thanx voor de tips , dan weet ik wanneer die mij wil naaien
I know..quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent geen nerd gila heus niet!
hahha ja dan moet die maar vaker zijn mail checkenquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
LOL, rambo, die reactie van Kaj
ach das bekendquote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha lui kreng
Heppie vanavond wat te doen
Scheelt dat het maar 10 min. is,
maarre je bus gemist... Of gewoon te laat klaar om nog op tijd te komen
Dat ben ik nietquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef renedis het volgende:
[..]
http://moozzie.web-log.nl/
[ code verwijderd ]
maar dan nog ben jij geen nurdquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know..!
Maar speel wel WoW hahah!
ohh okquote:
ik speel wel hello kitty adventure onlinequote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Moozzie het volgende:
Wie speelt er hier allemaal wow?
quote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach das bekend
en vanvond heb ik ook geen zin, weet ik nu al.
en ik ben hier rond kwart voor 8 dus moet dan tot 10 over 4 ongeveer.
en bus rijd om 5 over
die moozzie heet aan de reacties te zien karen en dat is niet echt een naam voor mijquote:
ik ook... ik was beta tester.. alleen toen ik overnieuw moest beginnen toen het spel uitkwam vond ik het kut!quote:
Ik speel wowquote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook... ik was beta tester.. alleen toen ik overnieuw moest beginnen toen het spel uitkwam vond ik het kut!
kleingheidjequote:
Ik vind jou meer iemand voor rose-onlinequote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ik speel wel hello kitty adventure online![]()
hallo Karenquote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
die moozzie heet aan de reacties te zien karen en dat is niet echt een naam voor mij
Btw ze is wel vlak na mij jarig
quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef renedis het volgende:
[..]
laat mij er buiten.. Onur Turko is een baas!
ik ben nooit hoger gekomen als 30quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook... ik was beta tester.. alleen toen ik overnieuw moest beginnen toen het spel uitkwam vond ik het kut!
Jammer anders kon ik op je bloodelf fappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuken ?quote:
ik ben bang dat het prono is en iedereen kan me scherm zien dus daarom klik ik niet op u link , het zou wel zo netjes zijn om het misschien naar mij te pmen ,quote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind jou meer iemand voor rose-online
quote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jammer anders kon ik op je bloodelf fappen
grapje![]()
Ik hou nog wel van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
ik 24 ofzoquote:Op maandag 17 november 2008 16:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben nooit hoger gekomen als 30toen werd het saai
Je bent nummer 53 op de lijst van mensen die denken dat ik een kloon benquote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef renedis het volgende:
[..]
ik vraag het trouwens wel even na bij debbie.. of je een kloon bent
als je deze frustraties vanavond maar voor je houd want ik wil stoom afblazenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmm nee, doe niet aan underaged
ik ben heul heul heeeeeeeuuuuul ervarenquote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je deze frustraties vanavond maar voor je houd want ik wil stoom afblazen
jouquote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef renedis het volgende:
degene die raadt van wie deze schoenen zijn krijgt van mij een cadeautje
[ afbeelding ]
hints:
- het is een Fok!'er
- het is NIET Moozzie
quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben bang dat het prono is en iedereen kan me scherm zien dus daarom klik ik niet op u link , het zou wel zo netjes zijn om het misschien naar mij te pmen ,
hartstikke bedankt voor u moeite
met vriendelijk groet Ramtin
van jouquote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
hints:
- het is een Fok!'er
- het is NIET Moozzie
Zo die schoenen zijn erg gek ik zeg Barraquote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef renedis het volgende:
[ afbeelding ]
hints:
- het is een Fok!'er
- het is NIET Moozzie
zo oud ben je zelf toch niet|?quote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |