We lopen beetje achter op de structuur..quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jullie houden je niet aan de regels, wij zijn al op pagina 6 he
quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, is dat ik over 10 min naar huis gaanders had ik hier wel wat over meer mensen lopen lullen, maar nu zijn het echt alleen die 2 ff waar ik op dit moment genoeg van heb
* GilaMonyet pakt de maoam, thanks ouwe!quote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa, ok dat hoor me mij niet zeggen.. maar het gaat helemaal nergens meer overlaat alle moeders dochter en weet ik het allemaal achterwege en geniet GVD nou eens van een lekkere maoam!
ehm, logi en droxz doen het soms een paar keer,quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het prima MAAR
zoals ik al eerder gezegt heb moet de rest er dan ook mee kappen.
logi en droxz doen het ook... daar heb ik weer niets over gehoord?
en moeten de rest imho ook kappen over hun prive leven
[..]
want vind je een nomaal gesprek en wat vind je geouwehoer?
Mooz,quote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef Moozzie het volgende:
Mensen die discussies aangaan in een onzinnig slowchat topic
Hooguit 2 dagen, zoek maar eens goed.quote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het prima MAAR
zoals ik al eerder gezegt heb moet de rest er dan ook mee kappen.
logi en droxz doen het ook... daar heb ik weer niets over gehoord?
en moeten de rest imho ook kappen over hun prive leven
[..]
want vind je een nomaal gesprek en wat vind je geouwehoer?
Goed plan alleen kan ik niet goed opletten (collega's jeweetzt)quote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
We lopen beetje achter op de structuur..
trouwens moos score ff die lapo zodat je dat kan adden @ OP
sorry hoor nu moet ik toch even wat kwijt.quote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Om ff in te haken op je vraag
Toevalligerwijs sprak ik daar zelf nog over met Droxz op msn, en wij schenen toch wel dezelfde mening toegedaan als jij. Ondanks dat ik hier nog niet lang zit, merk ik allang wel dat het hier niet meer is, zoals het was.. En nadat een aantal dat hebben bevestigd, vind ik dat toch jammer.
Ik ben toch dezelfde mening toegedaan dat het toch moet kunnen een normaal gesprek aan te gaan met elkaar, wat zowel gezellig als inhoudelijk kan zijn...
En tsja.. dit klinkt nu heilig bonerig na alles wat ik eerder zei..
Maar ja, ook ik kots op een gegeven moment iemand uit en moet dat dan ff kwijt
Mijn excuses als iemand er aanstoot aan nam
ik moest lachenquote:Op maandag 17 november 2008 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jullie houden je niet aan de regels, wij zijn al op pagina 6 he
regels zijn regels....quote:Op maandag 17 november 2008 16:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hooguit 2 dagen, zoek maar eens goed.
Staat zelfs niet eens meer in de OP
Het is volgens mij gewoon veranderd naar een SCquote:Op maandag 17 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, logi en droxz doen het soms een paar keer,
jij en debs echt de gehele dag.
Een normaal gesprek?
Iets waar iedereen (of althans vele) over mee kunnen praten.
Geouwehoer? Wat er op dit moment is, dus dat iedereen maar iets onzinnings roept
Gee nvast onderwerp enzo, gee ntouw aan vast te knopen.
Vroeger deden we misschien 2 topics over een week met evenveel man. Maar dan hadden we wel posts met inhoud. Nu is het 2 topics per halve dag zonder inhoudt
Neucke?quote:Op maandag 17 november 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Btw ff tussen 2 hele grote haakjes,
bara en Debbie,
Kunnen jullie ook nog normaal praten of hoe zit dat? Als ik ergens wel een graftyfus hekel aa nheb is aan 2 plakkerige mensen die elkaar continue lief en schat noemen en die denken dat de hele wereld moet weten wat ze vanavond gaan doen. Open lekker msn of een eigen topic als jullie 2 je zo bijzonder vinden.
Niet iedereen zit op jullie Prive leven te wachten.
En als ik dan toch ff bezig ben:
Gaan we ook nog is een keertje hier over iets hebben of alleen maar slap geouwehoer waar niemand iets aan heeft? Hoe de fuck moet je hier nog een normaal gesprek kunnen aangaan met mensen?
(btw, laatste 2 regels is een algemene vraag)
Kijk daar maak je fout 1.quote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef Moozzie het volgende:
sgelequote:Op maandag 17 november 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neucke?
Goedemiddag mensen!![]()
Zo te zien gaat het weer lekker hier ?
Indeedquote:Op maandag 17 november 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooz,
Ze snappen het niet.. bedoel wij fokken elkaar hard jeweet toch
maar altijd met ene lach en nu is het hier opeens serieusze mood... :|
Hoi Sgele.. de serious bomb is ingeslagen hieroquote:Op maandag 17 november 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neucke?
Goedemiddag mensen!![]()
Er is een onzinnig slowchat topic van gemaakt, dat is wat andersquote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef Moozzie het volgende:
of ik aan de bak gingquote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk daar maak je fout 1.
Dit was ooit een topic met serieuse gesprekken tot een stelletje pupers alles kwamen verpesten.........
dat valt ook best wel meequote:Op maandag 17 november 2008 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, logi en droxz doen het soms een paar keer,
jij en debs echt de gehele dag.
Een normaal gesprek?
Iets waar iedereen (of althans vele) over mee kunnen praten.
Geouwehoer? Wat er op dit moment is, dus dat iedereen maar iets onzinnings roept
Gee nvast onderwerp enzo, gee ntouw aan vast te knopen.
Vroeger deden we misschien 2 topics over een week met evenveel man. Maar dan hadden we wel posts met inhoud. Nu is het 2 topics per halve dag zonder inhoudt
nu ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neucke?
Goedemiddag mensen!![]()
Ach ik doe je moeder en je lekkere nichtjequote:Op maandag 17 november 2008 16:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Indeed
En ik fok je vriendin maar dat is offtopic
![]()
Je hebt wel een punt Crazy, ook al kom ik nu even heel dom binnen vallen zojuist natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk daar maak je fout 1.
Dit was ooit een topic met serieuse gesprekken tot een stelletje pupers alles kwamen verpesten.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |