quote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ik keek eerder naar der tetten..
maar je heeft idd ook een leuk koppie
quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Je moeder zal blij voor je zijn... Daarom zou je erheen kunnen, weet je tenminste cker dat er toch iemand is die je gelooft..
Hahaha... Jochie togh, serieus...
Het feit dat je letterlijk OVERAL op in gaat op wat ik zeg... geeft al lang aan hoe hoog jouw IQ is, dus jij mag best beweren dat je met mensen omgaat die een hoger IQ hebben dan de mensen waar ik mee omga, maar ik wist niet dat achterstandslui uberhaupt een IQ hadden...
Ik bedoel.. kijk naar jouw, jij bewijst het wel..
lol ik heb 43quote:Op maandag 17 november 2008 16:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geen flauw idee heb te grootte voeten voor die dingen..
Lijkt het net als of ik clowns schoenen hebt!
bestel ze in Nederland en laat ze bezorgen naar Ellen den Otter in Amerika. www.fromus2eu.com/quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef Runx het volgende:
als je je eigen all stars maakt op hun website ? (engels of Amerikaans ) verschepen ze het dan ook naar Nederland want op de Nederlandse site kan dat namelijk niet
Maar jochie ik zou niet weten wrom ik jouw zou moeten overtuigen aangezien ik allang in de gaten heb, dat jij al door een aantal wordt uitgekotst..quote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje... zeggen dat je slim bent en dat je beter bent dan mij doet het hem niet hoor...
kom eerst maar eens met wat bewijzen want je zet jezelf imho alleen maar voor lul
We willen namen horenquote:Op maandag 17 november 2008 16:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Maar jochie ik zou niet weten wrom ik jouw zou moeten overtuigen aangezien ik allang in de gaten heb, dat jij al door een aantal wordt uitgekotst..
Dus zouden we het daadwerkelijk over bewijzen tegenover iemand hebben, dan nog ben jij niet de geschikte persoon daarvoor..
Jij mag zelf anders denken, das jouw goed recht...
Maar aangezien je hier zelf al bewijst dat ik grotendeels gelijk heb, tsja...
Dan moet je toch beter op je woorden gaan passen, of is misschien een paar daagjes trug naar school ook wat voor jouw...
Lijkt me wel..
quote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk naar jou? jezus lieverd meen je dat echt serieus...
je hebt het echt niet door he...
ik dacht echt nog dat je op school zat ofzo
46 hierquote:Op maandag 17 november 2008 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
lol ik heb 4342 half zoiets
9 in Engelse maten
quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Te minste dit type
Dankjequote:Op maandag 17 november 2008 16:44 schreef renedis het volgende:
CrazyEssie en Barra..
ik wil me er eigenlijk niet in mengen maar doe het toch.. jullie hebben het over een laag IQ.. maar die discussie gaat echt helemaal nergens meer over!
neem een lekker maoam van mij en geniet er van!
laturquote:Op maandag 17 november 2008 16:44 schreef crazy987 het volgende:
ik ga naar de bus lopen
laters
weet niet of ik er mrogen ben
quote:Op maandag 17 november 2008 16:44 schreef renedis het volgende:
CrazyEssie en Barra..
ik wil me er eigenlijk niet in mengen maar doe het toch.. jullie hebben het over een laag IQ.. maar die discussie gaat echt helemaal nergens meer over!
quote:Op maandag 17 november 2008 16:44 schreef renedis het volgende:
CrazyEssie en Barra..
Zijn er toch mensen die mijn mening delenquote:Op maandag 17 november 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Btw ff tussen 2 hele grote haakjes,
bara en Debbie,
Kunnen jullie ook nog normaal praten of hoe zit dat? Als ik ergens wel een graftyfus hekel aa nheb is aan 2 plakkerige mensen die elkaar continue lief en schat noemen en die denken dat de hele wereld moet weten wat ze vanavond gaan doen. Open lekker msn of een eigen topic als jullie 2 je zo bijzonder vinden.
Niet iedereen zit op jullie Prive leven te wachten.
En als ik dan toch ff bezig ben:
Gaan we ook nog is een keertje hier over iets hebben of alleen maar slap geouwehoer waar niemand iets aan heeft? Hoe de fuck moet je hier nog een normaal gesprek kunnen aangaan met mensen?
(btw, laatste 2 regels is een algemene vraag)
quote:Op maandag 17 november 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
bara en Debbie,
Kunnen jullie ook nog normaal praten of hoe zit dat? Als ik ergens wel een graftyfus hekel aa nheb is aan 2 plakkerige mensen die elkaar continue lief en schat noemen en die denken dat de hele wereld moet weten wat ze vanavond gaan doen. Open lekker msn of een eigen topic als jullie 2 je zo bijzonder vinden.
En als ik dan toch ff bezig ben:
Gaan we ook nog is een keertje hier over iets hebben of alleen maar slap geouwehoer waar niemand iets aan heeft? Hoe de fuck moet je hier nog een normaal gesprek kunnen aangaan met mensen?
Jullie houden je niet aan de regels, wij zijn al op pagina 6 hequote:+ Op pagina 1 gaan we fipo hunten en baggeren
+ Op pagina 2 komen er normale gesprekken
+ Op pagina 3 beginnen er menings verschillen te ontstaan
+ OP pagina 4 is het een echte bitch fight
+ OP pagina 5 begint de rust weer terug te keren
+ OP pagina 6 gaan we ons klaar maken op de lapo te scoren
+ En op pagina 7 is het topic dus vol en beginnen we opnieuw
ik vind het prima MAARquote:Op maandag 17 november 2008 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
bara en Debbie,
quote:En als ik dan toch ff bezig ben:
Stiekemerdquote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn er toch mensen die mijn mening delen
Tjah, is dat ik over 10 min naar huis gaquote:Op maandag 17 november 2008 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn er toch mensen die mijn mening delen
hahaa, ok dat hoor me mij niet zeggen.. maar het gaat helemaal nergens meer overquote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op dit moment hebben ze beide het IQ van een slak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |