laat die anders geilneven zelf maar hun best doenquote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is het buurmeisje van madskillz..
ik heb msn en Tel. nummer
die heb ik ook..oaquote:
All stars moet je strikken en daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook al 3 paar k swiss versleten nu heb ik 4 paar all stras![]()
ze is lekkuh iddquote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef renedis het volgende:
[..]
Ja want barra praat met mijquote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje meisje meisje... ik denk dat het niveau van de mensen waar ik mee praat gemiddeld hoger is dan het IQ van de mensen waar jij mee omgaat
en waarom zou ik naar mijn moeder moeten?
Je moeder zal blij voor je zijn... Daarom zou je erheen kunnen, weet je tenminste cker dat er toch iemand is die je gelooft..quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meisje meisje meisje... ik denk dat het niveau van de mensen waar ik mee praat gemiddeld hoger is dan het IQ van de mensen waar jij mee omgaat
en waarom zou ik naar mijn moeder moeten?
laturzquote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga laturrsss
leuk koppiequote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
buurmeisje daphne?
[ afbeelding ]
En wat als der 06 op de foto staat?quote:Op maandag 17 november 2008 16:37 schreef renedis het volgende:
[..]
sorry![]()
jeweetz... gene msn of tel nummer.. only pics
quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meisje toch... Je hebt het zo zwaar..
En tsja dat Barra in de veronderstelling is dat hij van mij " gewonnen" heeft...
Hahahahhahahahaha...
Zoals ik al zei, je kan niet van iedereen verwachten dattiej slim is..
Maar ik ben blij voor jouw dat je je maatje hebt...
2 mongooltjes op n hekje, wat schattig
geef eensquote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef renedis het volgende:
[..]
Cya matequote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen ik ga laturrsss
iddquote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ik keek eerder naar der tetten..
maar je heeft idd ook een leuk koppie
Geen flauw idee heb te grootte voeten voor die dingen..quote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef Runx het volgende:
als je je eigen all stars maakt op hun website ? (engels of Amerikaans ) verschepen ze het dan ook naar Nederland want op de Nederlandse site kan dat namelijk niet
Shit bustedquote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ik keek eerder naar der tetten..
maar je heeft idd ook een leuk koppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |