yaaayyy joepiequote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik blijf bij je
en mijn kantoortje is momenteel 1 grote gasbom
zit al de hele dag te ruften
was het maar zo'n feestquote:
Nou ja, kan jij tenminste met opgeheven hoofd naar huis..quote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doordat jij er bent zitten we nog steeds tegen de 50 gemiddeld...
Same herequote:Op maandag 17 november 2008 16:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd kan ze neit vinden :p
zal vanavond wel ff foto's avn mijn gruwelijke all stars erop zetten..die ik nooit aanheb
buurmeisje daphne?quote:Op maandag 17 november 2008 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
is het voor mij ? cadeau![]()
is het voor mijn schapen ?
is het voor thomas buurmeisje ?
yuppzzquote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
buurmeisje daphne?
[ afbeelding ]
ik heb gruwelijke custom made all starsquote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same here
Draag die dingen nooit
k-swiss
kalm lief rustig... ik ben tegen half 7 bij je en het restaurant is al gereserveerd!quote:Op maandag 17 november 2008 16:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik vind het wel erg dat als jij niet van Barra kunt winnen dat je maar tegen mij gaat beginnen..how low can you go? Nou lager dan jou kan niet nee.
dudequote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
buurmeisje daphne?
[ afbeelding ]
gistere wat kroketten, 4 boterammen met ei, wat frietquote:Op maandag 17 november 2008 16:32 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij gegeten hebt?
Pic?quote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb gruwelijke custom made all stars
Is goed lief tot vanavond!quote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kalm lief rustig... ik ben tegen half 7 bij je en het restaurant is al gereserveerd!
vanavond zet ik ze op mijn foboquote:
*fap fap fap fap fap fap*quote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef renedis het volgende:
[..]
buurmeisje daphne?
[ afbeelding ]
ik heb ook al 3 paar k swiss versleten nu heb ik 4 paar all strasquote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same here
Draag die dingen nooit
k-swiss
Die heb ik dan weer nietquote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb gruwelijke custom made all stars
Okay dope dope..quote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vanavond zet ik ze op mijn fobo
quote:Op maandag 17 november 2008 16:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou ja, kan jij tenminste met opgeheven hoofd naar huis..
En aan je mammie vertellen dat je ook eens met slimme mensen heb mogen praten!
Wat leuk voor jouw !!
boem, stuur je ze op ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
[..]
correct!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gila opgezocht met succes
quote:Op maandag 17 november 2008 16:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik vind het wel erg dat als jij niet van Barra kunt winnen dat je maar tegen mij gaat beginnen..how low can you go? Nou lager dan jou kan niet nee.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meisje toch... Je hebt het zo zwaar..
En tsja dat Barra in de veronderstelling is dat hij van mij " gewonnen" heeft...
Hahahahhahahahaha...
Zoals ik al zei, je kan niet van iedereen verwachten dattiej slim is..
Maar ik ben blij voor jouw dat je je maatje hebt...
2 mongooltjes op n hekje, wat schattig
Stalker.. ik ben allen niet zo lekker als buurmeisje van -Madquote:Op maandag 17 november 2008 16:35 schreef renedis het volgende:
[..]
correct!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gila opgezocht met succes
laterzz fijne avondquote:Op maandag 17 november 2008 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is goed lief tot vanavond!
Tot laters de restfijne avond enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |