Ah jawel joh. Je oefent toch al met luciferhoutjes in je ogen en zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
Maar helemaal Japans zal ik nooit kunnen worden, helaas.
Ik weet nergens vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en je hebt de excursiebus gemist?
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet nergens van
werk hier pas 2 weken he
kan ik alles alleen gaan doen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker collegiaal gedaan dan. EN gisteren / vorige week hield iedereen stijf zn kaken dicht?
Uitzendbureau jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een test. of werk je toevallig voor een uitzendbueau, net als in die reclame van een jaar gelden?
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
en de rechten voor de gezamenlijke agenda zijn nog niet toegekend dus kan niets controleren
Dus ze zijn gaan karten. Bastards....quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap lullig. Daar ga je morgen wel even wat van zeggen neem ik aan?
mierenneuker. Of laat je die ook handkarren?quote:
Laat ze verrekkenquote:
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ze verrekkenze laten jou ook verrekken
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee isquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Even zeggen dat je met het vaste personeel weg gaat is het minste wat je kan doen. Om maar niet te spreken over het feit dat je de externen niet meeneemt natuurlijk.
Heb je een dos diskette bij je? "Format c:" op elke pc doen. Een vrij subtiele hint.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral als de ene externe merkt dat de andere wel mee is
die was 2 dagen voor mij begonnen (op donderdag, ik op maandag)
Ah, dan kun je met z'n tweeen pcs formatteren, dat gaat sneller.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:59 schreef Ladylike het volgende:
ow 2e externe komt net binnen
het gaat een druk dagje worden
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baanquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het maar kut vinden en de boel lekker in de soep laten lopen vandaagen vanmiddag even naar het UB gaan met je verhaal en morgen ergens anders werken.
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef Ladylike het volgende:
Of ik laat het juist goed lopen en verdien zo een vaste baan
WD_Fz.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Misschien hoeven wij de training niet te volgen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een club die zo met z'n mensen omgaat? Nou, jij liever dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |