oh dat is ie wel als het goed is?! ff checken hoor..quote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dat je [ afbeelding ] niet geactiveerd is, dan had ik je ons nieuwe huisje kunnen laten zien...
Thank you!quote:Op maandag 1 december 2008 13:08 schreef PiperMaru het volgende:
Open haard
En Obli, ik duim voor je zaterdag!
Bij mijn ouders nietquote:Op zondag 30 november 2008 00:54 schreef Oblivion het volgende:
Maar een gashaard is toch dicht?
Dat wil ik juist niet.
Het grote voordeel van een gashaard is dat je niet elke winter alles opnieuw hoeft te wittenquote:Op maandag 1 december 2008 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij mijn ouders niet.
Maar ik vind een gashaard wel lafjes. Je wil toch een openhaard om lekker fikkie in te stoken.
Ik zou heel graag een open haard willen, bij ons hebben ze alleen het rookkanaal tot de zolder weggesloopt![]()
Nou die is dus zo weer aangelegd! Doen! (toekomst...quote:Op maandag 1 december 2008 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij mijn ouders niet.
Maar ik vind een gashaard wel lafjes. Je wil toch een openhaard om lekker fikkie in te stoken.
Ik zou heel graag een open haard willen, bij ons hebben ze alleen het rookkanaal tot de zolder weggesloopt![]()
doen! een houtkachel/gesloten haard kost wel wat, maar je hebt er inderdaad genoeg wwarmte van!quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef PiperMaru het volgende:
Vrienden van ons hebben een houtkachel. Dat ziet er ook leuk uit, en een hitte dat er vanaf komt!
Bij ons zit er ook een rookkanaal, daar moeten we eens naar laten kijken, want we willen ook een houtkachel/allesbrander/gashaard...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:34 schreef tirannetje24 het volgende:
Ow Leonieke,
Even speciaal voor jou!
Wat ziet het er allemaal al goed uit. En mooi!
Eindelijk komt het in zicht he!!!!
Fijn voor je!!
ja, voor sommige mensen mag er wel even een speciaal berichtje komen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! Wat leuk, zo speciaal zo'n berichtje
En thx voor het compliment
![]()
Overmorgen de sleutelWat spannend! Ik kijk al uit naar jouw eigen topic
Kun je wel nog slapen?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef Yoni het volgende:
Leonieke, wat schiet het op ineens! Heerlijk zeg!
quote:
En Oblivion, ik ben echt enorm nieuwsgierig naar jouw huisje! Het klinkt zo geweldig!
Nou kijk dat is dus ook 1 ding, je zit, je klikt en het staat aan.quote:
Mijn ouders hebben trouwens ook een open gashaard, midden in de woonkamer. Ziet er eigenlijk gewoon uit als een haardvuurtje dus (er liggen ook nep houtblokken en dennenappels). Ik vind het wel veel minder leuk dan een echt vuurtje, maar tis wel heel praktisch. Plus dat je hem wat sneller aanzet, ook voor een uurtje ofzo. En de warmte afgifte is prima!
Niet te doen, hé?quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:45 schreef phluphy het volgende:
Ik plaats even een onbeschaamde tvp, omdat ik de laatste loodjes voor Leonieke wat meer van "dichtbij" wil meemaken.
Lieve lieve Leonieke, ik schrok er gewoon van toen ik las dat het echt bijna allemaal klaar is.Ik ben zo lang bang geweest dat het allemaal veel langer zou gaan duren. Maar nu ziet het er toch allemaal tof uit voor jullie. Ik heb al extra Kleenex op de boodschappenlijst gezet en de waterproof-mascare klaargelegd.
Nog een paar weken en dan gaan we samen janken!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu weer naar mijn hokkie toe om te klussen en daarna meteen pakjesavond vieren. Zal wel laat worden, dus bij deze: Obli, heel veel succes morgen! Hoop dat er goeie dingen uit komen!
Gooooooooooooooooooooo Obliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
*verhit hoofd...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:22 schreef leonieke het volgende:
Spannend idd Oblivion! Moet er nog veel gepoetst worden?
Rust vandaag, denk ik.quote:
Klinkt goed allemaal!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef PiperMaru het volgende:
We zijn hard aan het werk... Het sloop- en breekwerk is gedaan, het schilderwerk is ook grotendeels af. Morgen gaan de plafondplaten erin op de verdieping, als dat gedaan is kunnen ook die twee kamers afgewerkt worden met verf en behang
Morgen komt ook de stucadoor voor de keuken. Die wordt vanaf 15 december geplaatst. Daarna nog de houten vloer erin en dan kunnen we verhuizen
Maar we zijn er nog niet hoor, er ligt ook nog een hoop schilderwerk en kleine klusjes. Maar we hopen voor eind van de maand te verhuizen.
Dit weekend zal ik een foto-update doen in m'n topic
Misschien kunnen we wel samen verhuizenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef PiperMaru het volgende:
We zijn hard aan het werk... Het sloop- en breekwerk is gedaan, het schilderwerk is ook grotendeels af. Morgen gaan de plafondplaten erin op de verdieping, als dat gedaan is kunnen ook die twee kamers afgewerkt worden met verf en behang
Morgen komt ook de stucadoor voor de keuken. Die wordt vanaf 15 december geplaatst. Daarna nog de houten vloer erin en dan kunnen we verhuizen
Maar we zijn er nog niet hoor, er ligt ook nog een hoop schilderwerk en kleine klusjes. Maar we hopen voor eind van de maand te verhuizen.
Dit weekend zal ik een foto-update doen in m'n topic
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:24 schreef leonieke het volgende:
-knip-
Of ben ik vergeten te zeggen dat we ook nog moetenVERHUIZEN
![]()
Ja, morgen wordt de muur in de keuken gestuct. Ruim een week later plaatsen ze de keuken. Ik hoop dat het stucwerk dan al droog is, ik ga er vanuit van welquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel samen verhuizen![]()
Het zijn nu wel vuile werken, maar tegelijkertijd wel werken die heel vlug een mooi resultaat gevenMoet de stucadoor nog heel de muur pleisteren? En wordt er dan direct een keuken tegen geplaatst?
Maak je over dat laatste vooral geen zorgen. Dat houdt namelijk nooit opquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt de muur in de keuken gestuct. Ruim een week later plaatsen ze de keuken. Ik hoop dat het stucwerk dan al droog is, ik ga er vanuit van wel![]()
Jullie geplande verhuizing is ook eind van de maand?
Lijkt me heerlijk om zo met de afwerking bezig te zijn zoals jullie!
Ben je trouwens niet bang dat je in een gat valt als jullie straks verhuisd zijn en er weinig meer te 'regelen' valt?
Ik namelijk wel een beetjeIk zal héél blij zijn als we er straks wonen, maar ja, ik ben ook wel een beetje bang om in een gat te vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |