Moet er wel ff bijzeggen dat het voor mij onder voorbehoud is.quote:Op maandag 17 november 2008 15:44 schreef duffet1 het volgende:
oke, ik bied niet hoger dan 300euro. Heb wel nog evt. een Ps3 te ruil.. PM maar indien interesse..
Huillie....quote:Op maandag 17 november 2008 16:16 schreef Guyver_1976 het volgende:
Oke ik zie dat de kinder weer niks tedoen hebben.
2 Hij is heeft zeker 2 core verschillende tools gedraaid en hij heeft er 2.
in dat geval staat mijn bod van 300euro (maar dus excl. vista)quote:Op maandag 17 november 2008 15:49 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Moet er wel ff bijzeggen dat het voor mij onder voorbehoud is.
Mijn ouders zijn helemaal fan van mijn laptop, een simpele dell inspiron 1501, die ook beneden gewoon op internet kan.
Ze willen er zelf ook graag 1 die ze meenemen op vakantie, ze gaan ongeveer 5x in het jaar.
Aangezien ik zelf net een Imac aangeschaft heb en deze superfijn werkt, denk ik erover een macbook oid aan te schaffen en mijn ouders de Dell te "verkopen"
Ik ben dus twijfelachtig over mijn bod....
Geen interesse?quote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef Eddos het volgende:
In [TR] Asus EEE pc 1000h tegen een 15.4 of 17" laptop heb ik een laptop te ruil aangeboden tegen zijn 1000H.
Dat aanbod geld ook voor jou als je belang bij een 15,4"laptop hebt.
Vista hoef ik er overigens niet bij, heb MSDN licenties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik bij geven op mijn/jou ex 900?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:04 schreef Guyver_1976 het volgende:
Nee de pre install was een uigeklede versie van xp home voor bejaarden ( grote icons Die niet aangepast konden worden naar normaal ) Dus ik heb een vista buss. gekocht en deze ge instaleerd.
Dan haal m daar zou ik zeggen. Altijd die nutteloze posts.. Hier zit nog een externe DVD brander bij en 2 gb geheugen ipv. 1 gb.. Is toch ook wat waard lijkt me.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef GWD het volgende:
Je kunt ze voor 389 bij de mediamarkt halen nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |