quote:
Tong +1quote:
Is een gemis in je filmopvoedingquote:
Beetje te makkelijk misschien, echter wel gewoon goed: tomtomaat +1quote:
Spandau Ballet dacht ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef tomtomaat het volgende:
Tony Hadley was zanger van een Britse band.
Welke?
Ja wrijf het er nog even in tong!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef tong80 het volgende:
Is een gemis in je filmopvoeding
Denk dat ie wel staat in de top tien van beste films ooit
quote:
Die ja.quote:
Apolonia ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef slaveloos het volgende:
Prince had een meidengroepje gelanceerd dat heette vanity six, maar door wie werd vanity vervangen?
he we hebben een fanquote:
Neuh, gewoon, ik vond er ineens niks meer aan. De albums na Lovesexy vond ik al niet zo sterk, maar het duurde toch nog een paar jaar voor ik echt besefte dat ik geen fan meer was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:53 schreef slaveloos het volgende:
wat gebeurde er in 92? opheffen van de revolution?
Yep.quote:

quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef redunzl het volgende:
horus
quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:56 schreef redunzl het volgende:
jeff buckley
dat is 'mquote:
quote:
quote:

quote:, pseudoniem van Elizabeth Gerardina Wenmakers (Rotterdam, 13 oktober 1950) is een Nederlands televisiepresentatrice en omroepster. Ze was van 1980 tot 1996 hét gezicht van de TROS. Begin jaren negentig was ze naast Jan van der Craats ook de co-presentator van O, Zit Dat Zo, een populair-wetenschappelijk programma over wiskunde en natuurkunde. Daarnaast presenteerde ze het knutselprogramma Kreatief met Karton. Voor de radio bracht ze jarenlang als opvolgster van Mireille Bekooij in een duopresentatie met Wim Bosboom de TROS Nieuwsshow.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Frollo het volgende:
Oh wacht, dat is Ellen Brusse
ok, ik las inderdaad apocalyps hahahaquote:
Die inderdaad. Nog maar drie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gemaakt , niet een vertaling van Jan Rot nagespeeldquote:
chufi +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |