Er was op Fok een topic reeks over hem. Ook Fokkers die hem opbelde enzoquote:Op maandag 17 november 2008 12:47 schreef LordNemephis het volgende:
ah rechtstreeks van GeenStijl - en welke topicreeks?
Niks van Geen Stijl, van onsquote:Op maandag 17 november 2008 12:47 schreef LordNemephis het volgende:
ah rechtstreeks van GeenStijl - en welke topicreeks?
Yvonne je hebt ons nooit verteld dat je paranormaal begaafd was enzulksquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef yvonne het volgende:
Oy, doe es niet, was een hele reeks
>>ONZ
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef yvonne het volgende:
Die knul wordt beroemd
Even Sunchaser op attenderen
http://www.parool.nl/paro(...)bende-opgerold.dhtmlquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks van Geen Stijl, van ons
Zeker weten dat zij dat zijn die opgepakt waren?
Jahaaaaaaa, maar is het hem nou?quote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)bende-opgerold.dhtml
[ afbeelding ]
Lijkt me wel.
Hij hep een maskuhr op jahquote:
Mehmet O. dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:14 schreef afrohorse het volgende:
Onze held!!!!
stond ergens anders op FOK gepost
Hij heet dus Mehmet Ordu (volgens de hyves search)
the investigation continues...![]()
daar sta je dan met dat lichaamquote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)bende-opgerold.dhtml
[ afbeelding ]
Lijkt me wel.
Het werkt dan ook alleen bij heel heel heel domme meisjes.quote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef PteV het volgende:
mijn god, als je je door deze twee 'mooiboys' laat piepelen vraag je er echt om
Overal waarvan ze denken dat zware criminelen achter zitten doen ze dat hoor ...quote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Gezien de uitrusting van die agenten en het blindfolden van de verdachte gaat het hier niet om een paar pakjes gestolen kauwgom
Kijk eens naar de datum van de OP van Dibble.quote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef Susi het volgende:
Het onderzoek naar de zaak loopt al een jaar en is in handen van de politiekorpsen Amsterdam-Amstelland en Haaglanden.
Meer dan dat hij in zn showroom verkochtquote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef Susi het volgende:
Tijdens huiszoekingen nam de politie onder meer vier auto’s en een scooter in beslag.
Alle 5 arresteren a.u.b.quote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, ze kennen Scofield!
Domme sletjes die er ondanks de media aandacht nog steeds intrappen wanneer zulkes opgepompte aidskop bij de 1ste afspraak al meteen een ring t.w.v. ¤5000 om de vinger schuift.quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef PiemelInJeEndeldarm het volgende:
welke muts valt nou voor zo'n kansloze magnetronkop?
Dat vind ik nou zo prachtig aan FOK!quote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
FOK!ers hebben een oog voor dit soort zaken.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
om vervolgens nog even de weipaal erachter aan te jassen.
quote:Op maandag 17 november 2008 16:29 schreef Martinovibes het volgende:
Waarom kijken die gasten altijd alsof ze anaal genomen worden ?
Dat vind ik eerlijk gezegd nog het minst erge aan die gastenquote:Op maandag 17 november 2008 16:43 schreef yvonne het volgende:
Dat pruilmondje iedere keer op die foto's
Waarom denk je dat ie zichzelf liggend voor een zooi narcissen fotografeert?quote:Op maandag 17 november 2008 16:40 schreef ElectricEye het volgende:
Echt zo'n blufTurk die elke ochtend een stijve van zichzelf krijgt als-ie in de spiegel boven z'n bed naar zijn, in eigen ogen, 'heldenlijf' kijkt.
1. Kansloos zulthoofd.
2. Nog veel kanslozere ranja-met-alcohol-sletjes die vallen voor zo'n persiflage op mannen.
Narcisme = cultquote:Op maandag 17 november 2008 16:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zichzelf liggend voor een zooi narcissen fotografeert?
Die is rijp voor R&P hoor..
Tegen dat laatste zal hij zich wel hevig verzet hebben, komt 'ie in de krant kan 'ie z'n spieren niet tonen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:28 schreef SolidArt het volgende:
Uit bed gelicht door het Arrestatie Team
Ze zijn nog aardig geweest, meestal trekken ze je uit je nest mee de auto in volgens mij... Hij mocht z'n broek en shirt nog aan doen..
quote:Hobbies:A real man is not a man, who makes love with 1000 different ladies. A real man is a man, who makes love with 1 lady, in 1000 different ways
Die foto's staan al in een topic van juli 2007.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef Silvercrest het volgende:
Waar halen jullie zo snel die foto's vandaan, en wat ik niet snap wisten fokkers sneller wat die gasten uitspookten dan justitie ???
Lees de hele OPquote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef Silvercrest het volgende:
Waar halen jullie zo snel die foto's vandaan, en wat ik niet snap wisten fokkers sneller wat die gasten uitspookten dan justitie ???
Hij mag deze week op 1000 manieren 1 zeepje oppakkenquote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef ScudRaket het volgende:
Vette soep man:
[ afbeelding ]
Hendig sjieke slip:
[ afbeelding ]
[..]_!
En sinds een jaar zijn ze een onderzoek gestartquote:Op maandag 17 november 2008 17:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die foto's staan al in een topic van juli 2007.
Hoi, ik ben 'Ansswa !
Zou me niets verbazen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En sinds een jaar zijn ze een onderzoek gestartdus misschien heeft Fok! wel meegeholpen onbewust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 1 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 17 november 2008 17:19 schreef gers het volgende:
FREE ANSSWA HIJ IS ONSCHULDIGroep ook ff discriminatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Creatyfuslijer het volgende:
Is die vent nou echt zo interresant dat er zoveel topics aan verspild moeten worden?
...terwijl ze er qua gezichtsuitdrukking perfect bij pastquote:Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
dit meisje vond hen toch niet zo leuk (aan d'r gezicht te zien)....
[ afbeelding ]
Die reactie is idd priceless:quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.chatnu.nl/media/viewmedia/1086916
Check die onderste post
En daarna uiteraard gaan huilen als je de hoer moet spelen
sowieso al die breezers die reageren zijn redelijk kansloos, je zou bijna zeggen....quote:Door Lady_SoraYa(15), 17 november 2008 13:43:01
Wat een lekkere jongen........ met zo'n jongen zou ik mijn maagdelijkheid zooow verlieze
Eens .... maar ik vraag me af wat er voor meisjes hierintrappenquote:Op maandag 17 november 2008 18:28 schreef Heberg het volgende:
Er wordt wel lachwekkend over gedaan, maar feitelijk is het DIEP DROEVIG & SCHANDALIG dat zulk TUIG zich in ons land zich op deze wijze onbeperkt hebben kunnen manifesteren met hun criminaliteit, intimidatie en nu eindelijk zijn opgepakt. Dit is een schoolvoorbeeld van wat er structureel mis is in NL. Dit is een topje van de ijsberg en wellicht zijn ze de volgende maand weer vrij !![]()
Sissy:quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://partyflock.nl/user/12209:SUPER_GROVER.html
Dit is vriendje van die Sissy die eerder als een van de slachtoffers genoemd word, maar lijkt me nou geen typje om bij de 'gang' te horen
Mwah, ik weet het niet:quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://partyflock.nl/user/12209:SUPER_GROVER.html
Dit is vriendje van die Sissy die eerder als een van de slachtoffers genoemd word, maar lijkt me nou geen typje om bij de 'gang' te horen
quote:Beroep: rentenier
Eerder dit:quote:Op maandag 17 november 2008 18:37 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze foto moet ik meteen hier aan denken:
Check anders ff die reacties onder zijn chatnu foto, verder wat Maikuuul zegt, normale mensen prikken hier toch wel redelijk snel doorheen dat dit een fout figuur is, maar als je die reacties op die foto's ziet is het echt diep triest hoeveel 15-jarige sletjes zich bijna letterlijk aan hem aanbieden. Maakt hem er niet minder fout om dat hij er ook gebruik van maakt, maar vraag me af waar dan als meid je verstand zitquote:Op maandag 17 november 2008 18:28 schreef Heberg het volgende:
Er wordt wel lachwekkend over gedaan, maar feitelijk is het DIEP DROEVIG & SCHANDALIG dat zulk TUIG zich in ons land zich op deze wijze onbeperkt hebben kunnen manifesteren met hun criminaliteit, intimidatie en nu eindelijk zijn opgepakt. Dit is een schoolvoorbeeld van wat er structureel mis is in NL. Dit is een topje van de ijsberg en wellicht zijn ze de volgende maand weer vrij !![]()
Als ik mijn puberende zusje met haar verkeerde vrienden zo eens zie dan vraag ik mij dat ook afquote:Maakt hem er niet minder fout om dat hij er ook gebruik van maakt, maar vraag me af waar dan als meid je verstand zit
Wat heeft FOK! dan precies gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef SHE het volgende:
Nu op boulevard
Beetje sneu dat als bron geenstijl wordt getoond. Fok! is de bron!!
Volgens mij is dat eerste topic gekopieerd van het viva forum hiernaartoe.quote:Op maandag 17 november 2008 19:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heeft FOK! dan precies gedaanIk snap het ff niet.
Zie wel dat er in 2007 topics zijn geopend over deze man, maar wat was daar de aanleiding voor? Hoe kwamen jullie aan die foto's etc.?
Samenvatting anyone?
bron?quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerste topic gekopieerd van het viva forum hiernaartoe.
Stonden die serieus bij die gasten in het profiel ?quote:Op maandag 17 november 2008 19:19 schreef cultheld het volgende:
Enkele 'dames' uit de vijver van deze bazen:
http://partyflock.nl/user/753795:MandyJorena.html
http://partyflock.nl/user/646260:Susanah.html
Zulke wijven verdienen het ook gewoon om gebruikt te worden door criminelen.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 17 november 2008 19:19 schreef cultheld het volgende:
Enkele 'dames' uit de vijver van deze bazen:
http://partyflock.nl/user/753795:MandyJorena.html
http://partyflock.nl/user/646260:Susanah.html
Zulke wijven verdienen het ook gewoon om gebruikt te worden door criminelen.
Nouja, dat fok! die foto's gepost had in een grappig topic was het nieuws natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef SHE het volgende:
Beetje sneu dat als bron geenstijl wordt getoond. Fok! is de bron!!
http://partyflock.nl/album/751584/comments/PAGE/1.html Zie de commentsquote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stonden die serieus bij die gasten in het profiel ?
Die eerste is echt een typische breezerslet. Die 2e kan ik niet over oordelen, zie alleen haar glazen.
Volgens mij maakt die best lekkere kebabquote:
Precies.quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort meiden verdient ook gewoon de prostitutie vind ik.
Wanneer je je met dit soort gasten ophoudt verdien je het gewoon om anaal geperforeerd te worden door een weipaal.
hij heeft niet meer van die lange harenquote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef AcidTrance het volgende:
Hier gaat ie de auto in![]()
[ afbeelding ]
Iemand als Ansswa gaat niet zo makkelijk aan fok voorbij, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 17 november 2008 19:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat heeft FOK! dan precies gedaanIk snap het ff niet.
Zie wel dat er in 2007 topics zijn geopend over deze man, maar wat was daar de aanleiding voor? Hoe kwamen jullie aan die foto's etc.?
Samenvatting anyone?
haha op 1:05 komen ze met een bericht dat hij op een site (fok) heeft geplaatst. "quote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef AcidTrance het volgende:
Op AT5 beelden van die bruiningscreme gast![]()
klik hier windows media player
WTF dat meen je nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef Silvercrest het volgende:
Ook een leuk vriendinnetje!
http://partyflock.nl/album/7675.html
Deze dan:quote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Chooselife het volgende:
http://partyflock.nl/user/751584/buddies.html#buddies
Dit zijn z'n hoeren denk ik.
Allemaal meisjes van rond de 19, 20 jaar oud.
Die Sissy quote dus Mandy om ff aan haar te vragen of ze ook al achter een raam zitquote:~ Sissy ~:
maandag 17 november 2008 om 13:08
Uitspraak van MandyJorena op zaterdag 1 december 2007 om 14:26:
Oelala.. Sexyy
zit jij ook al achter een raam?
Serieus gastquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Die wijven weten het ook gewoon van elkaar ofzo![]()
[..]
Die Sissy quote dus Mandy om ff aan haar te vragen of ze ook al achter een raam zit
Kappen nou!quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Die wijven weten het ook gewoon van elkaar ofzo![]()
[..]
Die Sissy quote dus Mandy om ff aan haar te vragen of ze ook al achter een raam zit
Hij meent het serieusquote:
Ergens volgende week dus?quote:Op maandag 17 november 2008 16:07 schreef SHE het volgende:
Die gasten krijgen echt zo'n pak slaag van hun moeder als ze vrij komen.
quote:DEN HAAG/AMSTERDAM - Als een popster staat misterr_diamond op zijn netlog-webpagina.Serieus gezicht, een strak wit T-shirtje met knopen open tot zijn borstkast, een strakke spijkerbroek, zonnebril in de hand en gespierde bovenarmen.
Murat O. (22) ziet eruit als een droom voor vrouwen die van macho mannen houden. Net als zijn broer Mehmet (26) staat hij op vrijwel alle Nederlandse internetsites die er toe doen voor jonge meiden die leven voor de feesten in het weekend: netlog.com, ****.nl, hyves.net, partyflock.nl.
Via de sites komen de twee in contact met honderden meiden (18-25). Met een deel van die vrouwen gaan de broers ook daadwerkelijk uit. Langzaam winnen ze het vertrouwen en de liefde van de feestbeesten, tot deze rijp zijn voor de ramen in Amsterdam, Alkmaar en Utrecht.
Harold van Gelder, coördinator mensenhandel in Amsterdam: „Deze mannen zijn anders dan andere pooiers, omdat ze gebruikmaken van een methode genaamd ‘grooming’. Dat houdt in dat ze geen intimidatie en geweld gebruiken, maar dat ze de meisjes het hof maken en ze zo langzaam toch in de richting van de prostitutie dwingen. Als de vrouwen eenmaal werken, verdienen die jongens goud geld door exorbitante bedragen te vragen voor bescherming.’’
Volgens Van Gelder, die nauw is betrokken bij het onderzoek naar de pooiers, zijn de gebroeders O. de laatste jaren uitgegroeid tot grote meneren in de Nederlandse prostitutiewereld. Ingewijden beweren zelfs dat de twee Turkse broers handig hebben gebruikgemaakt van het machtsvacuüm dat ontstond na de ontmanteling van de grootste mensenhandelbende in de Nederlandse geschiedenis.
Deze Turkse mensenhandelbende, onder leiding van Saban B., perste in het hele land zeker tachtig prostituees af. De vrouwen mochten alleen werken in de raamstraten als ze geld afdroegen. Dit voorjaar werden de kopstukken van die bende tot lange gevangenisstraffen veroordeeld.
Die veroordelingen betekenden meer bewegingsvrijheid voor de geboren en getogen Hagenaars Mehmet en Murat, die een deel van hun tienerjaren doorbrachten op het Haagse Segbroek College.
Hun rijzende ster komt voor hen ook met een keerzijde: de politie krijgt ze in het oog. Van Gelder: „Ze waanden zich onaantastbaar. Dat werkte in ons voordeel.’’
Dat ze zich onaantastbaar waanden, blijkt onder meer uit de foto’s die op één van de websites te zien zijn van het verjaardagsfeestje van Murat, vlak voor de aanhouding van de broers. Met serieuze, bijna boze gezichten staan de gasten op groepsfoto’s.
En wie de webpagina’s van de gebroeders O. goed bestudeert, ziet heel veel ‘internetvriendinnen’, en maar sporadisch een man. Klik je door op de sites van de mannen, dan kom je in de meeste gevallen al gauw terecht in een web van vrouwen. Een van de contacten van Mehmet en Murat heeft zelfs duizenden vrouwen in zijn vriendenlijst staan. Is ook hij een pooier?
Onder leiding van het Openbaar Ministerie in Amsterdam, en met ondersteuning van het prostitutieteam commerciële zeden van Politie Haaglanden, doet het korps Amsterdam Amstelland onderzoek naar de bewegingen van de broers. Een onderzoek dat een jaar duurt.
Tot uiteindelijk de bom barst. Dinsdag 11 november 2008 hebben er drie arrestaties plaats. Eén in Amsterdam, één in Nootdorp en één in Den Haag. Onder de drie arrestanten: Murat en Mehmet. Meer arrestaties zijn niet uitgesloten. „Het onderzoek loopt nog,’’ legt Van Gelder uit. „We hebben meer mensen op het oog. Sterker nog: de kans is groot dat we met de verhoren in de komende tijd nieuwe informatie krijgen waarmee we verder komen.’’ Veel vrouwen zullen als zo vaak in mensenhandelzaken niets willen weten van het illegale karakter van wat de broers doen (de vrouwen de prostitutie in manoeuvreren en hen dan geld afhandig maken). Maar zelfs dan is er kans op veroordeling. Mensenhandelcoördinator Van Gelder: „Mensen denken onterecht dat we aangifte nodig hebben om te vervolgen. Dat is niet waar. We kunnen ambtshalve overgaan tot vervolging. Maar dan moeten we wel voldoende bewijs hebben.
Hookers.nl.quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rara, om welke site gaat dit?
Haha wat een journalistiekquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef No-P het volgende:
[..]
haha op 1:05 komen ze met een bericht dat hij op een site (fok) heeft geplaatst. "
"Wat ik in het weekend doe? Dat is natuurlijk clubbin met de Boys en non stop chickies jagen want jeweet.A man\\\'s got to what he\\\'s got to do men...jeweet just relaxin\\\'" --> dibble's woorden
quote:
het ergste is dat bij de laatse pic, ansswa (mehmet) op iemand lijkt die ik eens gekend heb (dat gezichtquote:Op maandag 17 november 2008 21:26 schreef etoz het volgende:
bij sommige pics denk ik gewoon, die hoofd hoort niet bij dat lichaam...het ergste daaraan is dat het niet eens gephotoshopt is..
die gast is nog metroseksueler dan David Beckham..quote:
Hij was de swa van zijn tante Ans. Eerst niet, maar toen mocht hij bij de gangquote:Op maandag 17 november 2008 22:52 schreef etoz het volgende:
he maar waar staat Ansswa voor als ik vragen mag? is dat zijn bijnaam?
ik moet meer denken aanquote:Op maandag 17 november 2008 18:37 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze foto moet ik meteen hier aan denken:
Stuur Herald even je businessplan.quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Zijn er al blanke, autochtone LoverBoys met allochtone chicks?
Die meiden kunnen ook zo labiel als de pest zijn... Moeite met cultuur, familie, Nederland...![]()
De zusje van deze dudes bijvoorbeeld!Volgens mij een gouden idee!
De juiste man voor deze missie!quote:Op maandag 17 november 2008 23:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Stuur Herald even je businessplan.
Maar het lijkt op een pratend kutje...Beetje fantsie, paar jaar geen vrouwenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:09 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Detail: hij heeft zich niet symmetrisch geschoren.
Epic Fail voor zo'n mooiboy als hij.
SQ is toch die blonde bimbo die beroemd werd omdat ze in het leger zat en een strip filmpje liet uitlekken?quote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
WTF dat meen je niethaar ken ik
heb ook wel eens gehosseld met haar
zij is een vriendin van SummerQueen (google maar op haar
)
Ja dat is diequote:Op dinsdag 18 november 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
[..]
SQ is toch die blonde bimbo die beroemd werd omdat ze in het leger zat en een strip filmpje liet uitlekken?
Ik heb dat filmpje nog gezien..nog nooit een tiener zich zo hard tegen een muur zien bewegen
Dat was een oerslet. In hart en nieren..en iedereen op PF het maar verdedigen, want ze had al wel een nieuwe auto gekocht en daar kon iedereen alleen maar van drooooomen !!
Ze heeft schijnbaar één of andere opmerking bij een foto van die gast heeft geplaatst waardoor ze nu hier en op geenstijl als één van z'n hoertjes wordt beschouwd.quote:Op maandag 17 november 2008 18:19 schreef Afwazig het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Sissy wat met die kerel te maken heeft dan?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
[..]
SQ is toch die blonde bimbo die beroemd werd omdat ze in het leger zat en een strip filmpje liet uitlekken?
Ik heb dat filmpje nog gezien..nog nooit een tiener zich zo hard tegen een muur zien bewegen
Dat was een oerslet. In hart en nieren..en iedereen op PF het maar verdedigen, want ze had al wel een nieuwe auto gekocht en daar kon iedereen alleen maar van drooooomen !!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/patricia.html
filmpje
Toevallig ken ik haar min of meer en ze heeft dus niks met die stakkers te maken. Ze plaatst altijd van die sarcastische reacties.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze heeft schijnbaar één of andere opmerking bij een foto van die gast heeft geplaatst waardoor ze nu hier en op geenstijl als één van z'n hoertjes wordt beschouwd.
overdag spieren oppompen, en in de avond/nacht clubbin met de boys en op chickies jagen.. a man is got to do what a man is got to do. jeweetztoch..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef muay-toy het volgende:
Wat doet die Murat trouwens in het weekend?
Leek me ook totaal geen type voor die sneuo's .quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Toevallig ken ik haar min of meer en ze heeft dus niks met die stakkers te maken. Ze plaatst altijd van die sarcastische reacties.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef Spooky4u het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/patricia.html
filmpje
Dit is al de tweede maal dat je dit woord gebruikt, maar wat je bedoelt is mij nogal onduidelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Ansswa, je leest vast toch wel mee vanuit je hotelkamer van 3 bij 3:
Hoe voelt dat nou een weipaal tussen die gebleekte billetjes van je ?
Met zulke tuitlipjes zullen ze je daar in de bajes wel als de bitch gaan gebruiken. Ik stuur je wel een paar kniebeschermers op, dat pijpt wat makkelijker.
de_boswachter-logicaquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
famfare, fanfare, heipaal, weipaal..tomato, tometo..nie zeuren nie!
http://partyflock.nl/albumelement/25608139:2007_11_17olympicsins19.htmlquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef Silvercrest het volgende:
Ook een leuk vriendinnetje!
http://partyflock.nl/album/7675.html
Ze danst nog steeds op feesten, paaldansen, erotisch cammen, filmpjes maar ook verjaardags stripteasesquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Gelukkig is ze dat stadium nu wel voorbij. Mislukt als soldaat, maar tegenwoordig zeeeeeeeer succesvol als camslet
[ afbeelding ]
Jij wilde toch graag de porno in? Had je contact moeten houden met ze, over open deuren gesprokenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:42 schreef PartyAmber het volgende:
Hey haha ik ben die gasten wel eens tegengekomen
mensen uit de stadquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dit is al de tweede maal dat je dit woord gebruikt, maar wat je bedoelt is mij nogal onduidelijk.
Misschien bedoel je 'heipaal'?
profiel is leeggegooidquote:Op maandag 17 november 2008 20:02 schreef Silvercrest het volgende:
check al die foto's, van die vriendinnen alleen al op partyflock hij hoeft weinig moeite te doen om die hoeren te krijgen , volgens mij nog een pooier vriendje ertussen maar is speculatie he, kijk zelf maar.
http://partyflock.nl/user/751584/buddies.html#buddies
Ist dan geen weidepaal?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mensen uit de stad![]()
![]()
![]()
Een weipaal is zoiets als waar een wei mee afgezet is geworden. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
quote:
die laatste reactiequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/albumelement/25608139:2007_11_17olympicsins19.html
Partyflock, voor al uw kinderporno.
Gast ik ben heul geen duitserquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm we hebben een duitser in ons midden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:11 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker heeft nadat de foto klaar was flinke klappen gekregen hoorde ik.Dat meisje rechtsachter staat al druk te smsen dat ze vanavond niet thuiskomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geld...........quote:Op woensdag 19 november 2008 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap ook echt niet wat er nou als vrouw leuk is aan die gasten? Gespierd oke, maar sowieso zijn hun erg over the top lijkt me? En als je die koppen ziet, de foutheid druipt er aan alle kanten vanaf
Mjah als je het voor t geld doet moet je ook niet raar opkijken als ze je voor dat geld de hoer laten spelenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:53 schreef ruud.nl het volgende:
Die gast ziet er uit alsof hij maar 1m50 hoog is ofzo.
oooh ik dacht alquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij niet, iemand heeft die kerel getipt ofzo dat hij zn profiel moest leeggooien
Ik weet niet wat voor vader tegen zou een gast zou willen vechten.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef dekilo het volgende:
Dat er nog geen vader van zoeen meisje wraak heeft genomen op die gasten.
JIj bent echt vet stoer manquote:Op woensdag 19 november 2008 11:13 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te vechten, je kan ook over hem heen rijden met je auto, ik snap dat ook niet, net als die pedo bij peter r de vries, als dat bij jou kind gebeurt, laat je hem dan ook gewoon lopen, ik snap die ouders niet, ik zal hem om te beginnen het ziekenhuis inslaan, en als die net weer op de been is sla ik hem weer het ziekenhuis in, geloof me dat kan ik langer uithouden dan hij, wedden dat als dat tien keer gebeurd is dat ie niet meer naar een sfspraak durft te gaan.
En dat die gasten gespierd zijn zegt niks, gespierd zijn of iemand een pak slaag kunnen geven zijn 2 verschillende dingen, in woede kan je echt gekke dingen doen, en hij mag niet af gaan dus hij gaat gevechts poses aannemen, in die tijd heeft hij er al een paar te pakken, en anders samen gaan he paar knuppeltjes erbij, komt heus wel goed, maar de meeste mensen laten die gasten gewoon gaan, ook Justitie, waarom moet het zover komen dat ze al 80 meisjes hebben uitgebuid, bij de eerste hadden ze hem al moeten pakken bij wijzen van spreken.
Ik zou dat niet doen als ik jou was. Die gasten hebben overal connecties mee met de buitenwereld. Van huurmoordenaars tot loopjongens. De politie erbij halen is het best.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:13 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te vechten, je kan ook over hem heen rijden met je auto, ik snap dat ook niet, net als die pedo bij peter r de vries, als dat bij jou kind gebeurt, laat je hem dan ook gewoon lopen, ik snap die ouders niet, ik zal hem om te beginnen het ziekenhuis inslaan, en als die net weer op de been is sla ik hem weer het ziekenhuis in, geloof me dat kan ik langer uithouden dan hij, wedden dat als dat tien keer gebeurd is dat ie niet meer naar een sfspraak durft te gaan.
En dat die gasten gespierd zijn zegt niks, gespierd zijn of iemand een pak slaag kunnen geven zijn 2 verschillende dingen, in woede kan je echt gekke dingen doen, en hij mag niet af gaan dus hij gaat gevechts poses aannemen, in die tijd heeft hij er al een paar te pakken, en anders samen gaan he paar knuppeltjes erbij, komt heus wel goed, maar de meeste mensen laten die gasten gewoon gaan, ook Justitie, waarom moet het zover komen dat ze al 80 meisjes hebben uitgebuid, bij de eerste hadden ze hem al moeten pakken bij wijzen van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |