Gaat hem zo nie wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Trance-Force het volgende:
* Trance-Force hoopt ook op een nominatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef nachtzuster het volgende:
Je moet ook meer spammen
Mazaru is met die avatar uitgesloten van deelnameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wedstrijd is, zoals de OP vermeld, bedoeld om mensen aan te sporen zelf icoontjes te (laten) maken, Dus tot hij kan aantonen dat hij maker is van die toffe i-net gif, kan er niet op gestemd worden."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil ook meedoen! En dan krijgt ijsmeis de prijs als ik win.
Ik wist niet dat je hem zelf moest maken, deze is niet door mij gemaakt. Ik gebruik hem wel al jaren als mijn sinticon hier.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mazaru is met die avatar uitgesloten van deelname
De wedstrijd is, zoals de OP vermeld, bedoeld om mensen aan te sporen zelf icoontjes te (laten) maken, Dus tot hij kan aantonen dat hij maker is van die toffe i-net gif, kan er niet op gestemd worden.
De eis van zelfmaken is relatief. De eis van maken niet. Dus in het show je FEE avatar topic kun je best een mooie avatar laten ontwerpen en daarmee meedingen naar de prijzen, maar dan is het wel een voor een FOK!ker gemaakte avatar. En een plaatje van internet geplukt is toch wat anders.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem zelf moest maken, deze is niet door mij gemaakt. Ik gebruik hem wel al jaren als mijn sinticon hier.
Ik zal kijken of ik nog creatief kan zijn voor 5 december, en er zelf 1 in elkaar kan flanzen.
ik ben trouwens een zij![]()
Dankje Slar. Da's liefquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil ook meedoen! En dan krijgt ijsmeis de prijs als ik win.
Ja! wat ijsmeis zegt! Lief!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef Re het volgende:
ik wil nachtzuster wel nomineren voor de mijne 14.gif
Hij is gaaf!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
![]()
Hier heb ik wel zelf mijn best op gedaan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |