Hoe werkt het verderquote:Nou net als vorig jaar willen we graag iedereen aansporen de FEE gedachte over het forum te verspreiden door het gebruik van een toffe sinterklaas avatar. Dus maak met behulp van paint, photoshop of welk ander programma ook een mooie, grappige, creatieve of persoonlijke avatar en post je creatie in dit topic.
Wat kun je winnenquote:Op 28 november zullen alle in dit topic gepost icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient. Enige extra voorwaarde die we stellen is dat icoontjes die vorig jaar in de prijzen zijn gevallen dit jaar helaas niet weer kunnen meedingen. Maar het staat die users uiteraard vrij een nieuw ontwerp te maken.
Maar ik ben niet behept met design skillsquote:
DE WEEK VOOR SINTERKLAAS (5x)
Sinterklaasverhalen geschreven door bekende Nederlanders,
rijk geïllustreerd met speciaal gemaakte tekeningen
Aart Staartjes, Aaf Brandt Corstius, Harm Edens, Frank Groothof,
Yvonne Kroonenberg, Lydia Rood, Susan Smit en Dolf Jansen.
Succes met ontwerpen en stemmen!quote:Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #3 , daarvoor is dit topic er, daar zittenhele vriendelijke users
die graag je wensen vervullen en er een mooie avatar van maken. De mooiste avatar maken zij uiteraard voor zichzelf, maar mochten zij ook één van de winnende ontwerpen hebben gemaakt, dan zal de sint eens kijken of er nog wat in de zak zit.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb een sinterklaasmuts besteld voor m'n icoon, werd ie net bezorgd, blijkt het de verkeerde te zijn !
Ben je je er van bewust dat ik wisselende icoontjes heb en dat die bij iedere keer F5 veranderen? In de OP staan nu dus eigenlijk 3 icons van mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
ik tel nu vijf nominaties, dus da's makkelijk stemmen met 5 prijzen
Duidelijk, Slotje, klaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
wat snap je niet aan sint-icoontje? mijn zwarte piet heeft ook een goede muts kunnen vinden, dus doe maar wat beter je best. misschien dat er na de sint nog een kerst-iconen wedstrijd komt (quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef L.Denninger het volgende:
Ahahaaaa, maar al hebben ze de verkeerde muts bezorgd, ik wil toch meedoen met mijn zwarte piet !!!!
okee, dan zal ik tzt je juiste avatar in het stemtopic zettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je je er van bewust dat ik wisselende icoontjes heb en dat die bij iedere keer F5 veranderen? In de OP staan nu dus eigenlijk 3 icons van mij.![]()
En met een beetje mazzel komt er daar nog zeker een bij want ik heb nog een gevraagd in het icontopic.![]()
Ik zal er voor de 28e een kiezen om mee te doen ok?
Mijn animatie animeert niet in de opquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
maak er even een 60x60 gif van, dan kan ie in de OPquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn animatie animeert niet in de op
nee, webicons staat aan, post anders gewoon de avatar welke je wilt nominerenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom heb je mijn stilstaand icoontje gebruikt in de OP.
Je mist een hoop webicons ben ik bang!
Doe maar gewoon deze:quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, webicons staat aan, post anders gewoon de avatar welke je wilt nomineren
Is het niet de bedoeling dat het 'zelf'gemaakte icoontjes betreft? Jouw plaatje wordt al jaren door verschillende users gebruikt (ook de Sinterklaas-versie) en valt telkens weer in de prijzen. En dat terwijl ie ergens op het net rondzwerft en telkens weer wordt 'gejat'.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn animatie animeert niet in de op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |