abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64368541
Tering he, ik krijg de kriebels van dit topic. Ik lees echt heel wat herkenbare dingen in terug.

Daan, heb je boeksuggesties (over occulte symbolen) wellicht?

En verder:
quote:
Net als alle paddo' s en geestverruimende, Ayuasca etc. middelen steeds meer wereldwijd worden verboden door "regeringen". Zelf Sjamanen in de jungle van Zuid Amerika die eeuwenoude rituelen, kennis en "geestelijk mediciale natuur" willen behouden om vormen van zelfrealisatie in bewustzijnsverruiming te bewerkstelligen worden sinds een aantal jaar systematisch "weggewerkt" en opgepakt op bezit van zogenaamde "verboden middelen" als bestempeld door de aanwezige regeringen.
Hear hear
ik hou van holland. jij?
pi_64368620
Uhm, moet je logo's zien als een soort van sigils? Stel ik heb als MNO een logo waarin de woorden ''Eet ons voedsel/koop onze producten'' gereduceerd zijn tot een logo... Via reclame's e.d. hebben deze logo's effect op mijn onderbewuste, en manipuleert (stimulering is denk ik beter) het mij om deze producten te kopen.

Uhm, interessant.
ik hou van holland. jij?
pi_64369048
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Juvenalis het volgende:
Tering he, ik krijg de kriebels van dit topic. Ik lees echt heel wat herkenbare dingen in terug.

Daan, heb je boeksuggesties (over occulte symbolen) wellicht?

En verder:
[..]

Hear hear
Ik ben niet Daan, maar heb wel een suggestie voor je, zie http://www.sacred-texts.com/

Een schat aan informatie. Kijk eens bij freemasonry bijv. Daar staan grote titels tussen die de gemiddelde vrijmetselaar niet leest.
pi_64369073
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben niet Daan, maar heb wel een suggestie voor je, zie http://www.sacred-texts.com/

Een schat aan informatie. Kijk eens bij freemasonry bijv. Daar staan grote titels tussen die de gemiddelde vrijmetselaar niet leest.
Albert Pike (dogma enz)?
ik hou van holland. jij?
pi_64369197
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Juvenalis het volgende:
Uhm, moet je logo's zien als een soort van sigils? Stel ik heb als MNO een logo waarin de woorden ''Eet ons voedsel/koop onze producten'' gereduceerd zijn tot een logo... Via reclame's e.d. hebben deze logo's effect op mijn onderbewuste, en manipuleert (stimulering is denk ik beter) het mij om deze producten te kopen.

Uhm, interessant.
De symbolen zijn een vorm van communicatie geworden voor de elite sinds de babylonische spraakverwarring, aldus hoge graads vrijmetselaar Arthur Edward Waite (en hogere graads vrijmetselaars en illuminati vallen vaak samen):
quote:
As regards to masonry, Babel of course represented a masonic enterprise and early expositors reaped full benefit from the fact. They remembered that the people who were of 'one language and one speech' journeyed from the east to the west, like those who have tried and proved as master masons. When they reached an abiding-place in the land of Shinar, it is affirmed that they dwelt therein as Noachidae, being the first characteristic name of masons. It was here that they built there High Tower of Confusion. (...) Out of evil comes good, however, and the confusion of tongues gave rise to 'the ancient practice of masons conversing without the use of speech'.
Arthur Edward Waite, A new encyclopedia of Freemasonry and of Cognate instituted mysteries: Their rites, literature and history. New York: Weathervane Books, 1970. Vol1, p 61-62.

Dat 'evil' is dus de babylonische spraakverwarring door God uit Genesis 11. De logica is dat deze symbolentaal niet meer verward zou kunnen worden door God. De New World Order is een 2e babylon.
pi_64369220
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 02:15 schreef Juvenalis het volgende:

[..]

Albert Pike (dogma enz)?
Jep. De originele.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:12:29 #147
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64373400
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De wereld heel anders is?
Je hebt wel eens van Columbus gehoord, neem ik aan.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64373518
Het is gewoon een plaatje om het bankbiljet een beetje vol te krijgen. Of vraag je je ook al af waarom er een zonnebloem op het briefje van 50 gulden stond? Of een vuurtoren op die van 250 gulden (zelfs met een verborgen gedicht... oeh een complot).
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:21:02 #149
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64373620
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

je bent te dom voor woorden.
Dat zonder meer.
quote:
kan alleen achter de feiten aanlopen
Ik ben nu eenmaal geen politicus.
quote:
als een gevaar een feit is als het al als gevaar wordt gebracht door je lievelingskrant,
Ik heb geen lievelingskrant.
quote:
je ziet geen grote lijnen.
Als ik die wel zag, zou ik ongetwijfeld afgeven op Joden en negers, zoals jij.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:22:39 #150
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64373655
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:27 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

O wijs me maar op mijn agresie en je "wint" de discussie automatisch
Ik heb het woord winnen niet gebruikt. Maar inderdaad, de brisante stijl waarin jij mededelingen doet die nauwelijks te controleren zijn vind ik een teken van laakbare geestesgesteldheid, op z'n zachtst gezegd.
quote:
dat is toch de filosofie van het "nuchtere" klootjesvolk?
Ik ken de etiquette van het nuchtere klootjesvolk niet. Behoor jij tot de andere helft van het klootjesvolk, de lichtgeraakte?
  zaterdag 27 december 2008 @ 03:02:12 #151
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64392942
quote:
Op donderdag 25 december 2008 18:58 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Adelaar, ''masonieke term'', bol (symbool voor de aarde).
En de adelaar was voor de 'masons' geen symbool ?
En de bol ook niet ?

Elk bedrijf met een adelaar of bol heeft 'mason'-achtergronden ?
Of gebruiken 'normale' mensen die symbolen ook - enkel omdat ze van oudsher een bepaald idee geven ?
zzz
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:32:58 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64395050
Weet men eigenlijk wel van de idiote tulpenhandel in de 17e eeuw
quote:
In 1623 kostte één enkele tulpenbol van een populaire soort 1000 gulden, terwijl het gemiddelde jaarinkomen op 150 gulden lag. Rond 1635 liep de begeerte zo hoog op dat sommige mensen bereid waren evenveel te betalen voor een zak tulpenbollen als voor een rijtje Amsterdamse grachtenpanden. Een goede handelaar kon 6000 gulden per maand verdienen.

n 1635 werd een koop geregistreerd van veertig tulpenbollen tegen een prijs van 100.000 gulden. Op dat moment kostte een ton boter rond de 100 gulden en acht vette varkens waren 240 gulden waard. Een record was de verkoop van de beroemdste tulpenbol, de Semper Augustus: deze werd in Haarlem voor 6000 gulden, de prijs van een grachtenhuis, verkocht. Voor een bol van de paars-witte papagaaitulp Viceroi, die half zoveel waard was als de Semper Augustus, werd de volgende prijs overeengekomen: 2 karrenvrachten tarwe, 4 karrenvrachten rogge, 4 vette ossen, 8 vette varkens, 12 vette schapen, 2 vaten wijn, 4 vaten bier, 1000 pond kaas, een bed, een zilveren kelk en kleding.
bron
100.000 gulden in 1635 voor 40 tulpen bollen. Wat zou het huidige equivalent zijn een miljard?
Hoe dom ben je om zo idioot veel geld te geven voor zo iets. Het is toch tegen elke proporties.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:36:11 #153
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64395075
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:32 schreef Lambiekje het volgende:
Weet men eigenlijk wel van de idiote tulpenhandel in de 17e eeuw
Nee, natuurlijk niet, Lambiekje. Alleen jij weet daarvan. En je hebt zo te zien je best gedaan, alle standpunten weer te geven.

http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
pi_64400674
Geen nuchtere morele shit de pyramide met dat oog. Waar discussieren we nog over?
Men.. Je ziet toch dat het geen zuivere soep is als je dta symbool ziet? Pyramide > hierarchie > alziend oog aan de top. is niets meer dan machtszieke shit.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:58:38 #155
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_64403776
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Geen nuchtere morele shit de pyramide met dat oog. Waar discussieren we nog over?
Men.. Je ziet toch dat het geen zuivere soep is als je dta symbool ziet? Pyramide > hierarchie > alziend oog aan de top. is niets meer dan machtszieke shit.
Dat is volgens mij ook de enige bewuste redenatie die je kan doen met dit symbool.

De diepere achterliggende reden zal voor de rest grotendeels gissen zijn.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_64434810
Deze mensen willen zo graag dat er "meer" is, heb wel met ze te doen enerzijds....

Misschien zijn mensen zo "blij" dat ze een verband hebben kunnen leggen tussen bepaalde gegevens of ze zijn wellicht zo verbaasd dat ze er automatisch in geloven met als achterliggende gedachte van ( DAT KAN TOCH NIETTTT????? )

Tegenwoordig kan je niet eens een circel in je logo plaatsen of een freak begint al te gillen van OMGGGGGG DAAR ZIT MEER ACHTERRRR
kusje
  maandag 29 december 2008 @ 11:39:21 #157
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64459396
"Oliebollen zijn rond, tadaaa, de bolvorm, dus oliebolverkopers zijn vrijmetselaars !"
zzz
pi_64497414
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef Hakkyy het volgende:
Deze mensen willen zo graag dat er "meer" is, heb wel met ze te doen enerzijds....

Misschien zijn mensen zo "blij" dat ze een verband hebben kunnen leggen tussen bepaalde gegevens of ze zijn wellicht zo verbaasd dat ze er automatisch in geloven met als achterliggende gedachte van ( DAT KAN TOCH NIETTTT????? )

Tegenwoordig kan je niet eens een circel in je logo plaatsen of een freak begint al te gillen van OMGGGGGG DAAR ZIT MEER ACHTERRRR
En weer andere mensen denken te simpel.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:16:40 #159
52357 Lambiekje
pi_64506721
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Dat zonder meer.
[..]

Ik ben nu eenmaal geen politicus.
dat moet je het laatste zijn om het te doorgronden.
quote:
[..]

Als ik die wel zag, zou ik ongetwijfeld afgeven op Joden en negers, zoals jij.
dat zijn juiste de geofferde van waar wij (Man-E-Faces, ik) op af willen geven.
Hoe fout kan je denken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 30-12-2008 20:24:01 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:19:17 #160
52357 Lambiekje
pi_64506802
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Je hebt wel eens van Columbus gehoord, neem ik aan.
Wat bedoel je daarmee?

Columbus was echt niet de eerste op Amerikaans grondgebied. Een tocht van 60 dagen heeft daarvoor nog nooit iemand (Europa) gemaakt, kom nou gauw.

En daarnaast wie is er nu een wijzer volk de de indianen/inca's of de spanjaarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 30-12-2008 20:24:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')