Weet ik , maar ga zo papen, want anders komi ik de morgen en middag niet wakker door!!quote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef santax het volgende:
Je weet dat Ludo wakker is he?
Daarnaast, Coca Cola wint... bigtime
Nee hoor Ludo, is al ou(t) tt, is van mezelfquote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
Goh, wat dacht je. Laat ik eens een catchy TT verzinnen?
zie je wel, hij is wakkerquote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
Goh, wat dacht je. Laat ik eens een catchy TT verzinnen?
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.quote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef santax het volgende:
Je weet dat Ludo wakker is he?
Daarnaast, Coca Cola wint... bigtime
En de boodschapper was een Lidl medewerker? Geen betere cola als die van Coca Cola! Punt.quote:Op maandag 17 november 2008 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.
Ik wil niet naar de Lidl.
wrom niet?quote:Op maandag 17 november 2008 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.
Ik wil niet naar de Lidl.
Welke website heb je het in hemelsnaam over?quote:Op maandag 17 november 2008 03:34 schreef lipboutje het volgende:
Ludo nice website trouwens , heb met velen , die op die foto staan gewerkt.
Omdat ik niet zo een jas heb als Lidl klanten.quote:
Mee eensch...quote:Op maandag 17 november 2008 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En de boodschapper was een Lidl medewerker? Geen betere cola als die van Coca Cola! Punt.
quote:
Hé, over welke cola het lekkerst is hoort geen discussie plaats te vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo een jas heb als Lidl klanten.
[..]
Mee eensch...
Doe eens niet zo boos kijken.
ik zag er wel meer, maar dat komt vast door de cola, van de lidlquote:
En wat heeft dat met mij te maken op de zelfde voornaam na? Ik begin bij jou toch ook niet over de KFC vanwege dat boutje?quote:
Heej... lipboutje begonquote:Op maandag 17 november 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, over welke cola het lekkerst is hoort geen discussie plaats te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |