Weet ik , maar ga zo papen, want anders komi ik de morgen en middag niet wakker door!!quote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef santax het volgende:
Je weet dat Ludo wakker is he?
Daarnaast, Coca Cola wint... bigtime
Nee hoor Ludo, is al ou(t) tt, is van mezelfquote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
Goh, wat dacht je. Laat ik eens een catchy TT verzinnen?
zie je wel, hij is wakkerquote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef LudoSanders het volgende:
Goh, wat dacht je. Laat ik eens een catchy TT verzinnen?
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.quote:Op maandag 17 november 2008 03:23 schreef santax het volgende:
Je weet dat Ludo wakker is he?
Daarnaast, Coca Cola wint... bigtime
En de boodschapper was een Lidl medewerker? Geen betere cola als die van Coca Cola! Punt.quote:Op maandag 17 november 2008 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.
Ik wil niet naar de Lidl.
wrom niet?quote:Op maandag 17 november 2008 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst de boodschap dat de cola van de Lidl de beste is.
Ik wil niet naar de Lidl.
Welke website heb je het in hemelsnaam over?quote:Op maandag 17 november 2008 03:34 schreef lipboutje het volgende:
Ludo nice website trouwens , heb met velen , die op die foto staan gewerkt.
Omdat ik niet zo een jas heb als Lidl klanten.quote:
Mee eensch...quote:Op maandag 17 november 2008 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En de boodschapper was een Lidl medewerker? Geen betere cola als die van Coca Cola! Punt.
quote:
Hé, over welke cola het lekkerst is hoort geen discussie plaats te vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo een jas heb als Lidl klanten.
[..]
Mee eensch...
Doe eens niet zo boos kijken.
ik zag er wel meer, maar dat komt vast door de cola, van de lidlquote:
En wat heeft dat met mij te maken op de zelfde voornaam na? Ik begin bij jou toch ook niet over de KFC vanwege dat boutje?quote:
Heej... lipboutje begonquote:Op maandag 17 november 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, over welke cola het lekkerst is hoort geen discussie plaats te vinden.
Helemaal mee eens, elke cola die ooit werd vervaardigd uit de grondstof van een van de duurdere drugs, wintquote:Op maandag 17 november 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, over welke cola het lekkerst is hoort geen discussie plaats te vinden.
is uit de oude doos ludoquote:Op maandag 17 november 2008 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken op de zelfde voornaam na? Ik begin bij jou toch ook niet over de KFC vanwege dat boutje?
Of over Marijke van Helwegen vanwege haar lippen?quote:Op maandag 17 november 2008 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken op de zelfde voornaam na? Ik begin bij jou toch ook niet over de KFC vanwege dat boutje?
Laten we zeggen dat die Ludo account niet van mij is.quote:Op maandag 17 november 2008 03:45 schreef lipboutje het volgende:
of zit je echt pas sinds 2005 op FOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |