Inderdaad. PSV zou een type Granqvist heel goed kunnen gebruiken, maar ze halen een type Brechet.quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef The_Verve het volgende:
Zo'n geweldige speler voor slechts 1,1 miljoen gehaald. Er hebben heel wat clubs zitten slapen afgelopen zomer. Beste verdediger in de Eredivisie?
quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef The_Verve het volgende:
Beste verdediger in de Eredivisie?
Zodra hij in de buurt van de 16 kwam ook meteen 4 spelers op hem af...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef venomsnake het volgende:
Hij had gister ook weer zo'n rush over 60 meter, helaas werd zijn schot gekraakt..
Nu stond Granqvist al wel bekend als groot talent. Maar bij Wigan kwam er een andere coach en die zag het niet zitten in hem. Vervolgens heeft Groningen er alles aan gedaan om hem binnen te hengelen, en dat is gelukt. Ik geloof dat oa Twente ook interesse in hem had.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef RayMania het volgende:
Hoe krijgt Groningen het telkens voor elkaar.
Ik vind het altijd zo vreemd als mensen een mogelijk vertrek goedpraten met een argument als "Hij is te goed voor z'n club.".quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef Sef het volgende:
Viel te verwachten. Granqvist is gewoon veels te goed voor Groningen. Ben benieuwd hoeveel ze voor 'm kunnen vangen.
Vind ik niet zo vreemd. Hetzelfde gevoel had ik bij Suarez. En nu weer bij Granqvist. Als beetje semivoetbalkenner zie je al snel dat deze twee bij Grunn met kop en schouders boven de rest uitsteken. Toppers in wording, dat werk. Natuurlijk doet het pijn ze weg te zien gaan. Maar die gasten zijn niet te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreemd als mensen een mogelijk vertrek goedpraten met een argument als "Hij is te goed voor z'n club.".
Hoe verwacht je ooit je eigen competitie naar een hoger niveau te tillen als je iedere bovengemiddelde speler onder dat mom zomaar weg laat gaan?Die gasten moet je juist behouden.
En dan niet eens in de top 10 van het lijstje "meest begeerde eredivisiespelers" dat de VI deze week publiceerde, deze Granqvist....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:45 schreef RayMania het volgende:
Hoe krijgt Groningen het telkens voor elkaar.
Tell that to Jan van Halst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zou zonde zijn als we hem na 1 seizoen al kwijtraken, maar eerlijk is eerlijk: hij is een van de beste centrale verdedigers van de eredivisie.
Van Halst miste het gogme bij hemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tell that to Jan van Halst.![]()
Die is nog altijd zuur dat ze Granqvist te lang lieten wachten bij Twente.
van Halst grijpt van alles aan om Granqvist maar een matige verdediger te kunnen noemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Van Halst miste het gogme bij hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |