quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
je moest eens weten ghehequote:Op maandag 17 november 2008 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
inderdaad .. O H MY .. veel slechter dan dit kun je ze toch niet krijgen?
Lol serieus, ik bedoel die gast had een dikkere kont dan die chick van emquote:
Uiteraard niet.quote:Op maandag 17 november 2008 01:12 schreef dagdag het volgende:
die op heb ik niet gemaakt
zweverig, dat welquote:Op maandag 17 november 2008 01:38 schreef MiVer het volgende:
nog niet slapen nu
ik vrees de paling
iedere ochtend
dus nog even doorspacen
en ... ????
bier jawel
Die eerste, is ondanks het altijd in scene zetten in viva la bam wel grappig, die tweede is eerder disturbingquote:
Die 2e is inderdaad disturbing.quote:Op maandag 17 november 2008 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zweverig, dat wel
[..]
Die eerste, is ondanks het altijd in scene zetten in viva la bam wel grappig, die tweede is eerder disturbing![]()
Ik bedenk me trouwens dat ik nog een hard filmpje van party san moet uploadendankje!
BOH jong dat waren nog eens tijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |