Zie OP.quote:
Heb je mijn posthistory erop nageslagen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
TS is een egoist/narcist, maar dat wisten we al.
Nee de geweldig volwassen reacties van je in het fotoboek.quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb je mijn posthistory erop nageslagen?
Hoezo verzoek? Vraag ik ergens of iemand mij lastig wil vallen? Geloof van niet.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is geen klacht maar een verzoek.
Dit is KLB, je mag best wat duidelijker zijn.
Je verzoekt mensen die je lastig vallen er mee te stoppen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoezo verzoek? Vraag ik ergens of iemand mij lastig wil vallen? Geloof van niet.
Voor 50 euro mag je wel meer dan mijn nummer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
HOU JE BEK, LasTeR! Als ik wil flamen, dan doe ik dat gewoon.
Maar mag ik wel je nummer? Je bent lekker.
Waar lees je dit allemaal? Mag ik een link naar dat topic? Ik verzoek hier helemaal niets. Ik suggesteer het alleen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je verzoekt mensen die je lastig vallen er mee te stoppen.
Djeezus, als je dat al niet meer snapt.....
Je hebt GEEN klacht, je vraagt in je OP mensen alleen op te houden. Verzoek dus....
Pfff......
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal? Mag ik een link naar dat topic? Ik verzoek hier helemaal niets. Ik suggesteer het alleen.
Erm.. Dat is het me helemaal niet waard?quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voor 50 euro mag je wel meer dan mijn nummer.
Begrijpend typen is een stuk moeilijker voor me.quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moeilijk he begrijpend lezen. Je verzoekt personen in kwestie je niet meer te mailen of te smsen.
Point made.quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Begrijpend typen is een stuk moeilijker voor me.
Dan moet je je maar niet zo goedkoop aanbieden.quote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Erm.. Dat is het me helemaal niet waard?
Waarom wil je met rust gelaten worden?quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef LasTeR het volgende:
Dit is de laatste keer, ik zeg het niet weer, de vonk is allang geblust, laat me toch met rust!
Omdat het al maanden lang aan de gang is.quote:Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom wil je met rust gelaten worden?
Reageer dan op mijn PM, lul!quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef LasTeR het volgende:
Dit is de laatste keer, ik zeg het niet weer, de vonk is allang geblust, laat me toch met rust!
quote:
Een lekker wijf met een gedragsstoornis.quote:
Whehehe. Iets meer details, dan broed ik met je mee op een plan om die chick te elimineren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Een lekker wijf met een gedragsstoornis.
Daar heb je óf Cillit Bang voor nodig, of een flinke gun met redelijk wat 'bang'. Hardnekkig vuil.quote:Op zondag 16 november 2008 22:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe. Iets meer details, dan broed ik met je mee op een plan om die chick te elimineren.
Een PM van jou is altijd welkom.quote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Heeft iedereen ts al een pm gestuurd?
Ja toch? Ik ga nu bezig...
momentje
quote:
Betrapt!quote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Heeft iedereen ts al een pm gestuurd?
Ja toch? Ik ga nu bezig...
momentje
Ja dat werkt dus niet echt.quote:
Daag me maar niet uit! Ik ben zooow stoutttttt...!!!!!!quote:Op zondag 16 november 2008 23:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Betrapt!
Jij bent het gekke wijf wat hem stalked. Ka p daarmee hoor je?
Ga mij stalken.
Ga dan maar vast in mijn bed liggen!quote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daag me maar niet uit! Ik ben zooow stoutttttt...!!!!!!
![]()
![]()
Het is wel gezellig pm'en met Laster!
Word ik wel voor uitgemaakt.quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Gewoon Marokkaan worden. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Je hebt nog andere opties trouwens!quote:
Hahahahaaa, ik daag je niet uit, ik wil alleen Laster ontlasten, zo sociaal ben ik gewoon.quote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daag me maar niet uit! Ik ben zooow stoutttttt...!!!!!!
![]()
![]()
Het is wel gezellig pm'en met Laster!
Ontlasten? Gast.quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaa, ik daag je niet uit, ik wil alleen Laster ontlasten, zo sociaal ben ik gewoon.![]()
PM dan gezellig verder met hem maar stop met het stalken. Dat heb je toch niet nodig?
Jezus 1 pmmutje is dat al stalken?quote:Op zondag 16 november 2008 23:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaa, ik daag je niet uit, ik wil alleen Laster ontlasten, zo sociaal ben ik gewoon.![]()
PM dan gezellig verder met hem maar stop met het stalken. Dat heb je toch niet nodig?
Ik wil eerst een foto zien van je nest!quote:Op zondag 16 november 2008 23:09 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ga dan maar vast in mijn bed liggen!
Dat is te begrijpen alvorens je je wil nestelen. If you play your cards right...quote:Op zondag 16 november 2008 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wil eerst een foto zien van je nest!
Nee joh. Mallerd.quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus 1 pmmutje is dat al stalken?
Tsjah, als je zoveel aandacht krijgt... Dan kan het soms teveel van het goede zijn van bepaalde mensen toch.quote:Op zondag 16 november 2008 23:26 schreef vannelle het volgende:
Euhm......Euh...
Ik krijg dus net een PM
Ik begrijp de klacht niet, TS moet gewoon blij zijn met de aandacht!
Verwend nest.....
Hoe kan ik je nu stalken als ik niet mega smoorverliefd op je ben?quote:Op zondag 16 november 2008 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee joh. Mallerd.
Maar ik dacht dat er al een hele pm wisseling was geweest, vandaar.
Maar stuur mij eens een normale pm die anderen stalken zouden vinden?
Dan pas kan ik een objectief oordeel vellen.
Voel ik me even speciaal!quote:Op zondag 16 november 2008 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nu stalken als ik niet mega smoorverliefd op je ben?
Nah gaat hem nie worden...sorry!
Goeie!quote:Op zondag 16 november 2008 23:26 schreef vannelle het volgende:
Euhm......Euh...
Ik krijg dus net een PM
Ik begrijp de klacht niet, TS moet gewoon blij zijn met de aandacht!
Verwend nest.....
Om in Sinterklaasstijl te komen:quote:Op zondag 16 november 2008 23:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tsjah, als je zoveel aandacht krijgt... Dan kan het soms teveel van het goede zijn van bepaalde mensen toch.
quote:
Geeft niks. Kunnen we wel mijnenveger spelen via msn?quote:Op zondag 16 november 2008 23:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nu stalken als ik niet mega smoorverliefd op je ben?
Nah gaat hem nie worden...sorry!
Ik heb al wel secundaire geslachtskenmerken hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ook al die jonge knullen!
Yummmmmm ben ik nu een pedo?
hahahaha!
Ik denk dat ze slecht is met outlook (express)quote:Op zondag 16 november 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
In de tussentijd heb ik 22 mailtjes gehad van de betreffende dame. Wat vinden jullie daar nou van.
..en nog geen stijve?quote:Op zondag 16 november 2008 23:33 schreef LasTeR het volgende:
In de tussentijd heb ik 22 mailtjes gehad van de betreffende dame. Wat vinden jullie daar nou van.
Ik wou wat typen....quote:Op zondag 16 november 2008 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
..en nog geen stijve?
Wat gek! Je bent toch geen Impo????
Is het een L of een 'i' ?quote:Op zondag 16 november 2008 23:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik wou wat typen....
Moet de p geen d zijn in lmpo
gewoon één keer neuken en dan nooit meer wat van je laten horen, of heb je dat al gedaan?quote:Op zondag 16 november 2008 23:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik zal de content van de mailtjes maar niet plaatsen maar het komt haast smekend over.
Was het maar waar.quote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon één keer neuken en dan nooit meer wat van je laten horen, of heb je dat al gedaan?
Dat kan een oplossing zijn, je weet dat ze dan wel alles voor je doet natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon één keer neuken en dan nooit meer wat van je laten horen, of heb je dat al gedaan?
Vergelijk dat met 1 periode iets te zeggen hebben op een forum, rechten ontnomen en dan weer terugkomen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nadeel is dat ts dan zelf weer gaat stalken...want dat is verslavend, zalige seksquote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat kan een oplossing zijn, je weet dat ze dan wel alles voor je doet natuurlijk
![]()
Wel vriendelijk blijven tegen mijn stadgenootje!!!quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergelijk dat met 1 periode iets te zeggen hebben op een forum, rechten ontnomen en dan weer terugkomen.
Daar is geen smilie voor dus gewoon Hahaha.
Samenvatting: je bent niet stoer. Klaar.
En al een plan de campagne gemaakt?quote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wel vriendelijk blijven tegen mijn stadgenootje!!!
Ik ben vriendelijk tegen mensen die dat verdienen.quote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wel vriendelijk blijven tegen mijn stadgenootje!!!
als je een serieuze reactie wilt mag je verder reageren in FB of in m'n welkomsttopic, hier gaat het verder over labiele wijven!quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergelijk dat met 1 periode iets te zeggen hebben op een forum, rechten ontnomen en dan weer terugkomen.
Daar is geen smilie voor dus gewoon Hahaha.
Samenvatting: je bent niet stoer. Klaar.
Prima, maar dan moet je wel ff geduld hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je een serieuze reactie wilt mag je verder reageren in FB of in m'n welkomsttopic,
...ik kan niet tegen bloedquote:Op maandag 17 november 2008 00:04 schreef LasTeR het volgende:
Zal ik even een pleister op het topic plakken? Het bloedt namelijk bijna dood.Dat kunnen we niet hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |