Zie OP.quote:
Heb je mijn posthistory erop nageslagen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
TS is een egoist/narcist, maar dat wisten we al.
Nee de geweldig volwassen reacties van je in het fotoboek.quote:Op zondag 16 november 2008 22:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb je mijn posthistory erop nageslagen?
Hoezo verzoek? Vraag ik ergens of iemand mij lastig wil vallen? Geloof van niet.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is geen klacht maar een verzoek.
Dit is KLB, je mag best wat duidelijker zijn.
Je verzoekt mensen die je lastig vallen er mee te stoppen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoezo verzoek? Vraag ik ergens of iemand mij lastig wil vallen? Geloof van niet.
Voor 50 euro mag je wel meer dan mijn nummer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef MLI het volgende:
HOU JE BEK, LasTeR! Als ik wil flamen, dan doe ik dat gewoon.
Maar mag ik wel je nummer? Je bent lekker.
Waar lees je dit allemaal? Mag ik een link naar dat topic? Ik verzoek hier helemaal niets. Ik suggesteer het alleen.quote:Op zondag 16 november 2008 22:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je verzoekt mensen die je lastig vallen er mee te stoppen.
Djeezus, als je dat al niet meer snapt.....
Je hebt GEEN klacht, je vraagt in je OP mensen alleen op te houden. Verzoek dus....
Pfff......
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal? Mag ik een link naar dat topic? Ik verzoek hier helemaal niets. Ik suggesteer het alleen.
Erm.. Dat is het me helemaal niet waard?quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voor 50 euro mag je wel meer dan mijn nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |