Hoax. Het woord "lekker" is gebruikt in combinatie met een fastfoodketennaam.quote:Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef gs123gs het volgende:
Ik denk ga een lekkere big mac menu halen kom ik thuis zit er geen mayo bij en de big mac was ontzettend koud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we de HBO en WO studenten niet vergeten.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Komt omdat bij de McDonalds alleen maar incompetente scholieren werken.
Had een Engelse collega die ooit zei: "and that is called a restaurant? " toen hij het over de Mac had.quote:Op zondag 16 november 2008 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoax. Het woord "lekker" is gebruikt in combinatie met een fastfoodketennaam.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Had een Engelse collega die ooit zei: "and that is called a restaurant? " toen hij het over de Mac had.
MacDonalds noemt het een 'restaurant'quote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Briljante collega.... Overigens heet het macdonalds en niet restaurant
en het is een fastfoodketen, en prentendeerd nergens een restaurant te zijn.
zo.
Dat eet je dan toch daar op?quote:Op zondag 16 november 2008 20:31 schreef gs123gs het volgende:
Ik denk ga een lekkere big mac menu halen kom ik thuis zit er geen mayo bij en de big mac was ontzettend koud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
MacDonalds noemt het een 'restaurant'![]()
![]()
Buiten dat: er gaat van alles af en toe gaat er niks boven een koude Big Mac![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat roep ik ook al jarenquote:Op zondag 16 november 2008 20:35 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Had een Engelse collega die ooit zei: "and that is called a restaurant? " toen hij het over de Mac had.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet een goede grap voor als je in de McDonalds bent. Moet je als ze vragen meenemen of hier opeten, zeggen hier opeten en dan aan de toonbank je eten gaan verorberen![]()
![]()
.
.
Ja..en al noem je een mongool een "mens met Down syndroom", het blijft een mongool.quote:Op zondag 16 november 2008 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
MacDonalds noemt het een 'restaurant'![]()
![]()
Inderdaad, vaak smaakt het daarna nog beter.quote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef Huilie het volgende:
Gewoon opwarmen in de magnetron....dat spul kan toch niet sompiger worden dan dat het al is...
jazeker wel dat doen ze welquote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo.
Dat pretenderen ze welquote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |