quote:De officiele Feyenoord blessure-lijst, editie 16-11-2008:
Pas na de winterstop weer terug:
Michael Mols(?)
Ron Vlaar
Diego Biseswar
Serginho Greene
Tim Vincken
Revalidatie, binnen enkele weken terug:
Jonathan De Guzman
Theo Lucius
Jon Dahl Tomasson
Andwele Slory
Luigi Bruins
Denny Landzaat
Leroy Fer
Danny Buijs
Mitchell Schet
Nog onduidelijk, maar waarschijnlijk snel terug:
André Bahia
Henk Timmer
Georginio Wijnaldum
Tuurlijk, maar mag ik hem daarom nu niet als een vaste basisspeler zien? Beetje krom.quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij onderbouwt z'n mening n.b. met een bericht, hoe kun je daar nog omheen?Biseswar is een reservespeler (nog niet eens) die z'n kans gegrepen heeft. Die kans heeft hij gehad omdat er basisspelers geblesseerd waren.
Mwoah, Verbeek was in deze neutraal; die sloot het gelijk van het bestuur niet uit ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef sjimz het volgende:
Dan zaten Verbeek en de rest van Feyenoord absoluut niet op 1 lijn.
Als Emanuelson een international kan worden dan kan Biseswar dat zeker.quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een international zal Biseswar nooit worden maar hij is zeker van waarde voor Feyenoord.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef sjimz het volgende:
Dan zaten Verbeek en de rest van Feyenoord absoluut niet op 1 lijn.
Misschien geen geld om contracten open te breken?quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef Crane het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat er verdacht weinig contracten van (jeugd)spelers open gebroken worden?
Ik hoop dat het nog voor de winterstop gebeurt. We hebben zeker wat goede jeugdspelers rondlopen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef Crane het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat er verdacht weinig contracten van (jeugd)spelers open gebroken worden?
Eigenlijk kun je dat pas zeggen als iedereen fit is. Maar dat zullen we de komende 2 jaar wel niet meer meemaken.quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mag ik hem daarom nu niet als een vaste basisspeler zien? Beetje krom.
Dat is wel extreem triest dan. Maar je moet juist die contracten openbreken om geld te verdienen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Misschien geen geld om contracten open te breken?
Hoe kan Verbeek zeggen dat ze ongelijk hebben als hij nog niet met de jongen zelf heeft gewerkt? Hij was er zelf natuurlijk ook voor dat overbodige spelers verkocht zouden worden, dat gaf misschien weer mogelijkheden om in nieuwe spelers te investeren. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, Verbeek was in deze neutraal; die sloot het gelijk van het bestuur niet uit ofzo.
Dat verhaaltje over dat we geen geld hebben geloof ik helemaal niks van. Als ze geen geld hebben dan gaan ze ook echt geen 5 miljoen neerleggen voor 1 speler ( El Ahamadi). Of je beleid moet wel heel erg droevig zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Misschien geen geld om contracten open te breken?
Zeer snel:quote:Op zondag 16 november 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Welke contracten moeten worden opengebroken?
Biseswarquote:Op zondag 16 november 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Welke contracten moeten worden opengebroken?
Feit is wel dat Emanuelson wel al langer op "topniveau" meespeelt.quote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Emanuelson een international kan worden dan kan Biseswar dat zeker.
Hij zei toch niet dat ze ongelijk hadden? Hij zei dat hij zich erbij neerlegde wat Biseswar deed. Als ie een kans wilde, moest hij die pakken en als ie weg wilde dan moest ie maar een club vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 20:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe kan Verbeek zeggen dat ze ongelijk hebben als hij nog niet met de jongen zelf heeft gewerkt? Hij was er zelf natuurlijk ook voor dat overbodige spelers verkocht zouden worden, dat gaf misschien weer mogelijkheden om in nieuwe spelers te investeren. Lijkt me niet meer dan normaal.
Guzman zal wel niet meer lukken.quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Zeer snel:
Biseswar
Guzman
Komende zomer ofzo:
Wijnaldum
Fer
Hofland
Jeugd zoals Janota en Pedro
Niet lullig bedoelt ofzo, maar hoe vaak heb je Biseswar dit seizoen zien spelen?quote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Feit is wel dat Emanuelson wel al langer op "topniveau" meespeelt.
Daarmee wil ik niet aangeven dat Emanuelson goed heeft gespeeld maar dit seizoen speelt hij zeker goed en was vandaag sowieso een van de beste op het veld tegen PSV.
Marcellis had het heel lastig met hem.
Ik vind Biseswar nog te grillig en ik denk dat dit niet uit zijn spel te halen is.
Wat mij betreft op de bank of tribune weg laten rotten dan. Zo ga je niet om met de club die je opgeleid heeft.quote:
Klopt, maar het is niet zo dat de Ajax jeugdopleiding patent heeft op dat woord ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het ajax opleidingsgebeuren heet toch de toekomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |