Hij is net teruggekeerd van een ban en hij weet dat hij nu normaal moet posten, want anders ligt hij er straks langer af. Verder zegt hij nu eigenlijk weinig schokkends.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Merkie het volgende:
Kan Pizzakoppo niet eens wegblijven? Hij zegt altijd alleen maar debiele dingen.
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Merkie het volgende:
Kan Pizzakoppo niet eens wegblijven? Hij zegt altijd alleen maar debiele dingen.
Ik kom constant met feiten, namens, cijfers en voorbeelden. Jij komt niet verder dan "dat weet je niet" of "dat kun je niet zeggen" en "er is geen geld". Als je echt zulke sterke argumenten had, had je ze hier wel neergezet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Voor elk voorbeeld dat ik geef, kom je weer met 20 kulargumenten.
Nee, ik zet ze hier niet neer, want we komen toch weer in een discussie waarin ik gelijk heb en jij zit te janken over geld, bestuur, supporters met een SCC en weet ik veel wat.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik kom constant met feiten, namens, cijfers en voorbeelden. Jij komt niet verder dan "dat weet je niet" of "dat kun je niet zeggen" en "er is geen geld". Als je echt zulke sterke argumenten had, had je ze hier wel neergezet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Mocht Larsson komen, dan hebben we een voorhoede die bestaat uit voormalig spitsen van Barcelona, Bayern Munchen, AC Milan, Manchester United en Glasgow Rangers.
Glasgow Rangers ipv Celtic noemen is vloeken in de kerk Cranequote:Op woensdag 19 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Mocht Larsson komen, dan hebben we een voorhoede die bestaat uit voormalig spitsen van Barcelona, Bayern Munchen, AC Milan, Manchester United en Glasgow Rangers.
Die was voor Mols.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Glasgow Rangers ipv Celtic noemen is vloeken in de kerk Crane![]()
![]()
![]()
in jou geval: in de kuip komen?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Wat heeft Bosz nou gedaan wat jij en ik niet zouden kunnen?
Ow ja Molsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Die was voor Mols.Celtic was ik vergeten.
Die jeugd is nog niet goed genoeg op dit moment, en krijgt binnen nu en 2 jaar heus genoeg kansen.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
in jou geval: in de kuip komen?
zonder gekheid, Larsson erbij klinkt leuk maar is volgens mij wel heel erg korte termijn strategie.
De vele jeugd die nu wel (noodgedwongen) de kans krijgt om door te breken, krijgt met het halen van een 37jarige spits als vervanger van een 35jarige spits ook niet echt een lekker signaal.
Ik heb nooit zoveel met Mols gehad eigenlijk, dus ik heb hem ook niet echt gevolgd in Schotland.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja Mols
Sorry die was ik weer helemaal vergeten
Toen was hij trouwens wel super goed.
Jammer dat hij toen in de CL ernstig geblesseerd raakte.
Het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke talenten te vroeg de kuip uitwandelen bij gebrek aan vooruitzichten op een basisplaats. De ontwikkeling van deze spelers is nu ook in een stroomversnelling geraakt, in een beloftenteam hadden Wijnaldum en Fer zich niet zo kunnen verbeteren als ze nu doen. Het is volgens mij ook geen toeval dat het juist de jeugdspelers zijn die nu het voortouw nemen, ze ruiken hun kansen en die zijn er in het verleden voor jeugdspelers niet al teveel geweest.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Die jeugd is nog niet goed genoeg op dit moment, en krijgt binnen nu en 2 jaar heus genoeg kansen.
Dat ben ik met je eens, maar je moet het niet overdrijven en direct verwachten dat er 6 jeugdspelers goed genoeg zijn voor Feyenoord. Zoals Verbeek zelf al aangaf afgelopen week: iemand als Janota, Erasumus of Pedro moet eigenlijk nog 1 of 2 jaar wachten en het tot die tijd doen met invalbeurten.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke talenten te vroeg de kuip uitwandelen bij gebrek aan vooruitzichten op een basisplaats. De ontwikkeling van deze spelers is nu ook in een stroomversnelling geraakt, in een beloftenteam hadden Wijnaldum en Fer zich niet zo kunnen verbeteren als ze nu doen. Het is volgens mij ook geen toeval dat het juist de jeugdspelers zijn die nu het voortouw nemen, ze ruiken hun kansen en die zijn er in het verleden voor jeugdspelers niet al teveel geweest.
Jammer.quote:Henrik Larsson (37) komt het liefst ook volgend seizoen voor de Zweedse club Helsingborgs IF uitkomen. De aanvaller, wiens contract in Helsingborg op 1 januari afloopt, zei dat bij de Zweedse nationale ploeg tegen journalisten.
Larsson heeft wel als voorwaarde gesteld dat het elftal moet worden versterkt. Pas als dat in zijn ogen niet goed gebeurt, overweegt hij een nieuw vertrek naar het buitenland.
Bij zijn oude club Feyenoord is Larsson volgens directeur Peter Bosz niet in beeld. ,,Ik vind Larsson een goede speler. Nog steeds. Maar we zijn op dit moment niet met hem bezig. Of hij niet te oud is? Ik kijk nooit naar leeftijd.’’
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met Mols gehad eigenlijk, dus ik heb hem ook niet echt gevolgd in Schotland.
quote:Hierna gaat hij naar Glasgow Rangers uit Schotland. Voor naar verluidt 4 miljoen pond verkast Mols van Utrecht naar de Rangers. Mols scoort in zijn eerste seizoen in Schotse dienst 1:1 (9 wedstrijden, 9 goals). In 1999 komt hij in de Champions League wedstrijd tegen Bayern München ongelukkig in botsing met Bayern doelman Oliver Kahn. Hij raakt hierbij zwaar geblesseerd aan zijn knie en is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Een breekpunt in de carrière van Mols aangezien hij op dat moment een vaste waarde aan het worden was in het Nederlands Elftal. Na zijn herstel wordt hij niet meer geselecteerd voor Oranje en is hij tevens geen vaste waarde meer in het elftal van de Rangers.
Ben benieuwd hoe z'n carierre verlopen was zonder die blessure.quote:
EK2000 had hij dan zeker gespeeld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Crane het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe z'n carierre verlopen was zonder die blessure.
Wat is er achterlijk aan? Zeker alleen omdat Bosz het zegt?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:20 schreef Crane het volgende:
Wat een achterlijke opmerking van Bosz trouwens weer; "ik kijk nooit naar leeftijd".![]()
Ten eerste valt het allemaal wel mee met die feiten en cijfers van je. Was jij niet 1 van de "Makaay-is-een-slechte-aankoop" roepers? Als ik dan kom met de exacte cijfers waaruit blijkt dat hij het helemaal niet slecht doet negeer je dat.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik kom constant met feiten, namens, cijfers en voorbeelden. Jij komt niet verder dan "dat weet je niet" of "dat kun je niet zeggen" en "er is geen geld". Als je echt zulke sterke argumenten had, had je ze hier wel neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |