abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 19:34:10 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63353796
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Crane het volgende:

[..]

Noem eens 3 voorbeelden dan?
Kan die niet
  woensdag 19 november 2008 @ 19:53:16 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63354354
Kan Pizzakoppo niet eens wegblijven? Hij zegt altijd alleen maar debiele dingen.
2000 light years from home
pi_63354467
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Merkie het volgende:
Kan Pizzakoppo niet eens wegblijven? Hij zegt altijd alleen maar debiele dingen.
Hij is net teruggekeerd van een ban en hij weet dat hij nu normaal moet posten, want anders ligt hij er straks langer af. Verder zegt hij nu eigenlijk weinig schokkends.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63354519
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:53 schreef Merkie het volgende:
Gewoon negeren.
pi_63354776
- Edit -

[ Bericht 49% gewijzigd door RayMania op 19-11-2008 20:08:54 ]
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:11:44 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63355003
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Crane het volgende:

[..]

Noem eens 3 voorbeelden dan?
Maakt het wat uit? Voor elk voorbeeld dat ik geef, kom je weer met 20 kulargumenten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63355914
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Maakt het wat uit? Voor elk voorbeeld dat ik geef, kom je weer met 20 kulargumenten.
Ik kom constant met feiten, namens, cijfers en voorbeelden. Jij komt niet verder dan "dat weet je niet" of "dat kun je niet zeggen" en "er is geen geld". Als je echt zulke sterke argumenten had, had je ze hier wel neergezet.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63356934
- Troll, moven -

[ Bericht 82% gewijzigd door RayMania op 19-11-2008 21:15:25 ]
  woensdag 19 november 2008 @ 21:23:03 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63357311
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik kom constant met feiten, namens, cijfers en voorbeelden. Jij komt niet verder dan "dat weet je niet" of "dat kun je niet zeggen" en "er is geen geld". Als je echt zulke sterke argumenten had, had je ze hier wel neergezet.
Nee, ik zet ze hier niet neer, want we komen toch weer in een discussie waarin ik gelijk heb en jij zit te janken over geld, bestuur, supporters met een SCC en weet ik veel wat.

Enige wat die anti Bosz kneuzen doen is kijken naar zijn aan- en verkoopbeleid.

Wat niet eens zo dramatisch is als men hier en elders doet vermoeden...
Elite
Tegen TTIP
pi_63357521
Mocht Larsson komen, dan hebben we een voorhoede die bestaat uit voormalig spitsen van Barcelona, Bayern Munchen, AC Milan, Manchester United en Glasgow Rangers.
pi_63357603
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Mocht Larsson komen, dan hebben we een voorhoede die bestaat uit voormalig spitsen van Barcelona, Bayern Munchen, AC Milan, Manchester United en Glasgow Rangers.
pi_63357609
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Glasgow Rangers ipv Celtic noemen is vloeken in de kerk Crane
pi_63357667
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Glasgow Rangers ipv Celtic noemen is vloeken in de kerk Crane
Die was voor Mols. Celtic was ik vergeten.
pi_63357723
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Wat heeft Bosz nou gedaan wat jij en ik niet zouden kunnen?
in jou geval: in de kuip komen?

zonder gekheid, Larsson erbij klinkt leuk maar is volgens mij wel heel erg korte termijn strategie.
De vele jeugd die nu wel (noodgedwongen) de kans krijgt om door te breken, krijgt met het halen van een 37jarige spits als vervanger van een 35jarige spits ook niet echt een lekker signaal.
BFF met GGMM
pi_63357787
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Crane het volgende:

[..]

Die was voor Mols. Celtic was ik vergeten.
Ow ja Mols
Sorry die was ik weer helemaal vergeten

Toen was hij trouwens wel super goed.
Jammer dat hij toen in de CL ernstig geblesseerd raakte.
pi_63357853
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

in jou geval: in de kuip komen?

zonder gekheid, Larsson erbij klinkt leuk maar is volgens mij wel heel erg korte termijn strategie.
De vele jeugd die nu wel (noodgedwongen) de kans krijgt om door te breken, krijgt met het halen van een 37jarige spits als vervanger van een 35jarige spits ook niet echt een lekker signaal.
Die jeugd is nog niet goed genoeg op dit moment, en krijgt binnen nu en 2 jaar heus genoeg kansen.
pi_63357974
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow ja Mols
Sorry die was ik weer helemaal vergeten

Toen was hij trouwens wel super goed.
Jammer dat hij toen in de CL ernstig geblesseerd raakte.
Ik heb nooit zoveel met Mols gehad eigenlijk, dus ik heb hem ook niet echt gevolgd in Schotland.
pi_63357999
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:

[..]

Die jeugd is nog niet goed genoeg op dit moment, en krijgt binnen nu en 2 jaar heus genoeg kansen.
Het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke talenten te vroeg de kuip uitwandelen bij gebrek aan vooruitzichten op een basisplaats. De ontwikkeling van deze spelers is nu ook in een stroomversnelling geraakt, in een beloftenteam hadden Wijnaldum en Fer zich niet zo kunnen verbeteren als ze nu doen. Het is volgens mij ook geen toeval dat het juist de jeugdspelers zijn die nu het voortouw nemen, ze ruiken hun kansen en die zijn er in het verleden voor jeugdspelers niet al teveel geweest.
BFF met GGMM
pi_63361278
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke talenten te vroeg de kuip uitwandelen bij gebrek aan vooruitzichten op een basisplaats. De ontwikkeling van deze spelers is nu ook in een stroomversnelling geraakt, in een beloftenteam hadden Wijnaldum en Fer zich niet zo kunnen verbeteren als ze nu doen. Het is volgens mij ook geen toeval dat het juist de jeugdspelers zijn die nu het voortouw nemen, ze ruiken hun kansen en die zijn er in het verleden voor jeugdspelers niet al teveel geweest.
Dat ben ik met je eens, maar je moet het niet overdrijven en direct verwachten dat er 6 jeugdspelers goed genoeg zijn voor Feyenoord. Zoals Verbeek zelf al aangaf afgelopen week: iemand als Janota, Erasumus of Pedro moet eigenlijk nog 1 of 2 jaar wachten en het tot die tijd doen met invalbeurten.

Bovendien: als je nu het hele seizoen met allemaal A1-spelers gaat spelen en als 10e eindigt ofzo dan worden die jeugdspelers (terecht) afgemaakt op het feit dat ze het niveau niet aankunnen. En dat is ook niet echt lekker voor de ontwikkeling denk ik. Hou die jongens nog even uit de spotlights...
pi_63361437
quote:
Henrik Larsson (37) komt het liefst ook volgend seizoen voor de Zweedse club Helsingborgs IF uitkomen. De aanvaller, wiens contract in Helsingborg op 1 januari afloopt, zei dat bij de Zweedse nationale ploeg tegen journalisten.

Larsson heeft wel als voorwaarde gesteld dat het elftal moet worden versterkt. Pas als dat in zijn ogen niet goed gebeurt, overweegt hij een nieuw vertrek naar het buitenland.

Bij zijn oude club Feyenoord is Larsson volgens directeur Peter Bosz niet in beeld. ,,Ik vind Larsson een goede speler. Nog steeds. Maar we zijn op dit moment niet met hem bezig. Of hij niet te oud is? Ik kijk nooit naar leeftijd.’’
Jammer.

Wat een achterlijke opmerking van Bosz trouwens weer; "ik kijk nooit naar leeftijd".
pi_63361454
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik heb nooit zoveel met Mols gehad eigenlijk, dus ik heb hem ook niet echt gevolgd in Schotland.
quote:
Hierna gaat hij naar Glasgow Rangers uit Schotland. Voor naar verluidt 4 miljoen pond verkast Mols van Utrecht naar de Rangers. Mols scoort in zijn eerste seizoen in Schotse dienst 1:1 (9 wedstrijden, 9 goals). In 1999 komt hij in de Champions League wedstrijd tegen Bayern München ongelukkig in botsing met Bayern doelman Oliver Kahn. Hij raakt hierbij zwaar geblesseerd aan zijn knie en is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Een breekpunt in de carrière van Mols aangezien hij op dat moment een vaste waarde aan het worden was in het Nederlands Elftal. Na zijn herstel wordt hij niet meer geselecteerd voor Oranje en is hij tevens geen vaste waarde meer in het elftal van de Rangers.
pi_63361547
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd hoe z'n carierre verlopen was zonder die blessure.
pi_63361580
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Crane het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe z'n carierre verlopen was zonder die blessure.
EK2000 had hij dan zeker gespeeld.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:41:33 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63361988
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:20 schreef Crane het volgende:
Wat een achterlijke opmerking van Bosz trouwens weer; "ik kijk nooit naar leeftijd".
Wat is er achterlijk aan? Zeker alleen omdat Bosz het zegt?

Droeftoeter ben je ook...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 19 november 2008 @ 23:57:33 #275
185115 Juk
Misschien
pi_63362393
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Ten eerste valt het allemaal wel mee met die feiten en cijfers van je. Was jij niet 1 van de "Makaay-is-een-slechte-aankoop" roepers? Als ik dan kom met de exacte cijfers waaruit blijkt dat hij het helemaal niet slecht doet negeer je dat.

Je hebt ook nog geen enkele keer fatsoenlijk gereageerd op mijn berichten aangaande Bosz en waarom ik, en schijnbaar meerdere mensen met mij, niet vinden dat Bosz weg moet gaan maar een kans moet krijgen om iets op te bouwen. Je reageert elke keer zo selectief dat er geen normale discussie is te voeren met je, hoe zeer je ook pretendeert je best te doen kom je elke keer weer met dezelfde non-argumenten.

Overigens heb je wel gelijk wat jeugdspelers betreft, die moet je langzaam brengen. Dat het nu goed uitpakt met Wijnaldum is een uitzondering. Drenthe en v Persie konden die weelde niet aan op die leeftijd, voor Biseswar geldt eigenlijk hetzelfde.
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')