abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64899198
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:14 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel te doen, al zou ik de bassnaar met de duim fretten, zodat je alle overige vingers vrij hebt. (lukt niet zo best als je kleine handen hebt).
[ code verwijderd ]

wijsvinger, middelvinger, ringvinger, pink, duim

Dat tweede akkoord is de lastigste greep in het liedje, volgens mij. Zou je eventueel ook kunnen doen met een capo op de 2e fret. Hoef je de snaar alleen maar los te laten.
Je moet je vingers ook niet té lui maken. Deze akkoorden kunnen makkelijk gespeeld worden zonder capo en zonder je duim te gebruiken. Dat 2de akkoord zou ik gewoon spelen met middelvinger 3de fret E snaar, wijsvinger 2de fret D snaar, pink 4de fret G snaar en ringvinger 3de fret B snaar.
I feel kinda Locrian today
  zondag 11 januari 2009 @ 11:11:43 #152
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64908751
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_64915477
quote:
Dankje voor de tips, maar deze zijn toch net te makkelijk.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben zelf wel een fan van de liedjes van Roy Orbison (da's die van Pretty Woman).

Leuke liedjes met vrij simpele akkoorden.
Ok, dankje voor de tip
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:21 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Leuk beginnersnummer....

Aaah, een klassieker. Als die lukt ben ik blij
pi_64928801
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef qu63 het volgende:
Met Disney Star Guitarist leer je nu echt gitaar spelen

Dat klinkt best interessant!
Yay, een 3/4 gitaar met konijntjes stickers enzo...
Niettemin leuk om mee te klooien denk ik.
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef robbolo het volgende:

[..]

Dankje voor de tips, maar deze zijn toch net te makkelijk.
[..]

Ok, dankje voor de tip
[..]

Aaah, een klassieker. Als die lukt ben ik blij
Mocht je problemen hebben om een F akkoord aan te slaan, onthoud dan dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
  zondag 11 januari 2009 @ 21:36:08 #155
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64929177
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef witte_fantasie het volgende:
Yay, een 3/4 gitaar met konijntjes stickers enzo...
Niettemin leuk om mee te klooien denk ik.
Er werd ook verteld dat je ook je gewone gitaar kon gebruiken
It's Time To Shine
  zondag 11 januari 2009 @ 22:58:37 #156
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_64932715
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef qu63 het volgende:
Met Disney Star Guitarist leer je nu echt gitaar spelen

Dat klinkt best interessant!
Guitar hero is de grens, als je dit wilt doen. Pak dan een echt gitaar zeg
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 11 januari 2009 @ 22:59:36 #157
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64932760
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Je kan je normale gitaar er ook gewoon op aansluiten
It's Time To Shine
pi_64935921
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Het is een echte gitaar. Da's het hele idee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_64945411
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

Er werd ook verteld dat je ook je gewone gitaar kon gebruiken
Klopt, het is alleen afwachten hoe dat speelt. Die kerel in dat interview zegt wel dat ze de latency geëlimineerd hebben in dat spel, maar dat wil ik nog even afwachten.
  maandag 12 januari 2009 @ 12:55:12 #160
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64945515
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:52 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Klopt, het is alleen afwachten hoe dat speelt. Die kerel in dat interview zegt wel dat ze de latency geëlimineerd hebben in dat spel, maar dat wil ik nog even afwachten.
Zolang het alleen software is ga ik het op zn minst proberen
It's Time To Shine
pi_64948699
Natuurlijk is het niet alleen software. Je moet ook die gitaar aansluiting op je PC hebben.
  maandag 12 januari 2009 @ 14:28:55 #162
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_64948921
tvp
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 12 januari 2009 @ 14:29:20 #163
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_64948939
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:23 schreef Leonos het volgende:
Natuurlijk is het niet alleen software. Je moet ook die gitaar aansluiting op je PC hebben.
In het filmpje werd een laptop gebruikt. het zou dus miischien gewoon op je mic-in kunnen. Of het gaat via usb naar een apart kastje.
It's Time To Shine
pi_64954415
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef qu63 het volgende:

[..]

In het filmpje werd een laptop gebruikt. het zou dus miischien gewoon op je mic-in kunnen. Of het gaat via usb naar een apart kastje.
No way dat dit via een simpele pc microfoon gaat werken. Waarschijnlijk zit er een gitaarelementje bij dat je op de gitaar moet monteren - je hebt al veel langer van die elementen die realtime aangeslagen gitaarsnaren naar MIDI signalen omzetten, dit zal iets vergelijkbaars zijn.
pi_65037150
*M4 is supertrots op zijn nieuwe Epiphone Les Paul Standard, maandag heulemaal in Köln gehaald.

Nu heb ik er 2, de strat Cort g200, en de epi
pi_65037574
Korte nek hè, zo'n LP...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_65040803
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Jordy-B het volgende:
Korte nek hè, zo'n LP...

dat lijkt misschien op de foto, als ik de LP en de Strat tegen elkaar houd is de nek precies even lang... de LP is wel ietsjes breder, de snaren zitten net een millimeter meer uit elkaar dan bij de Strat, wat ik wel fijner vind voor tokkelwerk.

Ben nu eens oerhard begonnen met toonladdertjes spelen (oftewel justin's 'fingergym' ), de hammer-on's zijn nog niet zo lastig, maar pull-offs met m'n pink heb ik nog nooit gedaan, toon wordt steeds zachter
Wel goeie oefening zo lijkt me.
pi_65041987
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef M4a1 het volgende:
Ben nu eens oerhard begonnen met toonladdertjes spelen (oftewel justin's 'fingergym' ), de hammer-on's zijn nog niet zo lastig, maar pull-offs met m'n pink heb ik nog nooit gedaan, toon wordt steeds zachter
Wel goeie oefening zo lijkt me.
Wacht even....je koopt een uberdure gitaar terwijl je niets eens fastoenlijk gitaar kunt spelen?

pi_65042943
quote:

[..]

dat lijkt misschien op de foto, als ik de LP en de Strat tegen elkaar houd is de nek precies even lang... de LP is wel ietsjes breder, de snaren zitten net een millimeter meer uit elkaar dan bij de Strat, wat ik wel fijner vind voor tokkelwerk.
Heb je dan een strat met een korte schaal?

Met die schaal bedoel ik de lengte van de snaren (dus de afstand tussen de kam en de brug). Bij een strat is dat standaard 25½ inch. Bij een LP is het standaard 24¾ inch. Ik merk het eigenlijk gelijk als ik mijn LP pak dat de fretten wat dichter op elkaar staan dan op m'n andere gitaar... Er staat ook wat minder spanning op de snaren van de LP (identieke snaren).
pi_65043203
quote:

[..]

Meestal is de mensuurlengte van een stat groter tov een les paul meet maar eens de afstand tussen topkam en de brug

24,75 inch voor de les paul en 25,5 inch voor de strat
pi_65043256
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:20 schreef starla het volgende:

[..]

Wacht even....je koopt een uberdure gitaar terwijl je niets eens fastoenlijk gitaar kunt spelen?

Nee ik kan intussen al redelijk wat spelen, maar ik heb altijd een beetje de schurft gehad aan 'oefeningetjes', dus wanneer ik wat lastigere nummers probeer loop ik soms tegen technische tekorten aan. Vandaar dat ik nu eens heel noobish al die oefeningetjes ga zitten doornemen om vingerplaatsing en techniek in de frethand wat beter te krijgen.

Ik heb tot nu toe voornamelijk alleen punkrock gespeeld (op de electrische) wat dus vooral inhoudt dat je veel powerchords en een beetje palm muting doet, en dan kom je al een aardig end. Een nummertje of wat akoestisch tussendoor ook, maar niet echt veel, en nu wil ik langzaam wel eens mijn genres gaan uitbreiden, vandaar.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef allsystemshalt het volgende:

[..]

Meestal is de mensuurlengte van een stat groter tov een les paul meet maar eens de afstand tussen topkam en de brug

24,75 inch voor de les paul en 25,5 inch voor de strat
Ow, ok, op het oog was me dat niet zo opgevallen. Ik heb net een Epi LP gekocht, ik kan geen centimeter meer betalen om ze op te meten
Maar het is me met spelen qua gevoel nog niet echt opgevallen, al moet ik wel bekennen dat de frets vanaf nummer 12 weinig aandacht van mij krijgen, dus daar kan het ook aan liggen
pi_65043655
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

No way dat dit via een simpele pc microfoon gaat werken. Waarschijnlijk zit er een gitaarelementje bij dat je op de gitaar moet monteren - je hebt al veel langer van die elementen die realtime aangeslagen gitaarsnaren naar MIDI signalen omzetten, dit zal iets vergelijkbaars zijn.
Op de disney-gitaar zit idd een klein pickup-elementje (met blote spoelen) in de brug verwerkt, maar omdat je ook normale gitaren zou kunnen gebruiken, hoop ik toch dat er gebruikgemaakt wordt van een USB-voorversterkertje (vergelijkbaar met de StealthPlug of Guitarport). Je kan helaas niet echt goed zien hoe het met een normale gitaar werkt, omdat die knakker in het filmpje steeds z'n klauw voor de brug houdt. Wel zie je een USB-kabeltje van de gitaar naar de computer lopen, maar zo'n StealthPlug is zó klein dat je hem met gemak achter je gitaar zou moeten kunnen hangen.

Nou ja, even afwachten tot het pakket op de markt komt.
pi_65069764
Ik heb eindelijk een gitaar
ik zit nu wat te klooien maar heeft iemand wat oefeningen ofzo die ik kan doen?
ik krijg 4 feb. mn eerste les en moet tot die tijd wel iets nuttigs doen natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2009 14:15:53 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:13:03 #174
157428 GoodGawd
pi_65069836
Ja leer alvast alle noten op de Lage E snaar, dan weet je in iedergeval al waar de basic akkoorden komen te liggen.
pi_65070759
ok en daarna?
pi_65071470
chromatische toonladder spelen? Handig om wat basiscoördinatie op te bouwen.
pi_65071490
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Ayca het volgende:
ok en daarna?
leer de open akkoorden spelen:

C, Dm, D, Em, E, G, Am en A.
pi_65071564
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef -Theanimal- het volgende:
chromatische toonladder spelen? Handig om wat basiscoördinatie op te bouwen.
Ik zou eerst beginnen met wat positie (open akkoordjes) + een beetje theorie (waarom mineur ipv majeur?)

Aan toonladders heb je in het begin niets, de chica's willen namelijk muziek horen Pas als je solo's wilt bouwen en gaat improviseren moet je toonladders stampen. Met bovenstaande open akkoorden kun je zo'n beetje 50% van alle nummers spelen.
pi_65071845
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef starla het volgende:

[..]

Ik zou eerst beginnen met wat positie (open akkoordjes) + een beetje theorie (waarom mineur ipv majeur?)

Aan toonladders heb je in het begin niets, de chica's willen namelijk muziek horen Pas als je solo's wilt bouwen en gaat improviseren moet je toonladders stampen. Met bovenstaande open akkoorden kun je zo'n beetje 50% van alle nummers spelen.
Maar de chromatische toonladder is praktisch nutteloos voor solo's aangezien die gewoon bagger klinkt eigenlijk Maar hij is wel handig om even wat basis coördinatie op te bouwen zodat je vingers makkelijker over het fretboard heen dansen. Maar dat is natuurlijk naast de basis akkoordjes leren
pi_65072175
ik begin wel met wat akkoordjes
pi_65072588
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef -Theanimal- het volgende:
Maar de chromatische toonladder is praktisch nutteloos voor solo's aangezien die gewoon bagger klinkt eigenlijk

Bagger?

pi_65074323
quote:
chapeau voor zijn skills(leuk woord om eens te gebruiken ), maar ik zou het niet echt mooi(eigenlijk vind ik het gewoon bagger klinken Hij klink als een machine ipv. een mens) noemen. Maar ik doe het hem niet na... M'n linkerhand is nog niet eens sterk genoeg om 3 pull-offs achter elkaar te doen zonder dat ze zwakker worden.(8p7p6p5 bijv. )
pi_65074707
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef -Theanimal- het volgende:

[..]

Maar de chromatische toonladder is praktisch nutteloos voor solo's aangezien die gewoon bagger klinkt eigenlijk
Bullshit, ligt eraan hoe je hem gebruikt. Je moet er niet een hele solo op baseren maar af en toe een chromatisch loopje kan erg cool klinken.
pi_65077620
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Farenji het volgende:

[..]

Bullshit, ligt eraan hoe je hem gebruikt. Je moet er niet een hele solo op baseren maar af en toe een chromatisch loopje kan erg cool klinken.
Hurray!!

Met als bekendste voorbeeld natuurlijk de chromatische riff na de solo in Hey Joe:

vanaf 1:56
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:59:17 #185
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65105824
Hey, een klein TVP'tje die ik dan maar onderbouw met een bekende vraag.
Ik kan al een aantal maanden prima barre akkoorden spelen, maar een liedje lukt me echt nooit. Ik krijg de verrandering van akkoord niet snel genoeg voor elkaar. Na ellenlang gewoon geoefend te hebben bij liedjes, ben ik nu maar overstappen na 1 overgang oefenen, van Am naar F. Ik merk wel wat vooruitgang, maar vlot gaat het niet. Is dit ook normaal? Ik lees altijd veel over de problemen met het akkoord uberhaupt spelen, maar dat ging me eigenlijk makkelijk af.

Ik oefen nu door een metronoom te gebruiken. Ik strum het akkoord langzaam om goed te horen of ik alle snaren helder heb, wacht op de tik van de metronoom en probeer dan binnen de volgende tik het akkoord gepakt te hebben en aangeslagen. Lijkt me beter dan gewoon zo snel mogelijk wisselen eigenlijk? Zit nu op 75 tikken per minuut, wat dus betekend dat ik in 0,8 sec kan verranderen. Best snel vind ik, maar als ik een liedje probeer te spelen nog lang niet genoeg blijkt. Wat kunnen jullie?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_65106346
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef kingmob het volgende:
Ik merk wel wat vooruitgang, maar vlot gaat het niet. Is dit ook normaal?
Wat is normaal? Als je na een paar maanden oefenen niet snel een overgang kunt spelen tussen 2 akkoorden ben je niet 'snel' ofzo. Maar dat ligt ook aan hoe lang je oefent en hoe vaak je speelt. Heb je gitaarles? Misschien gata er wel iets mis met de techniek. Veel beginners plaatsen vaak hun duim verkeerd bij barré grepen, deze moet volledig achter de hals komen.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef kingmob het volgende:
Ik oefen nu door een metronoom te gebruiken. Ik strum het akkoord langzaam om goed te horen of ik alle snaren helder heb, wacht op de tik van de metronoom en probeer dan binnen de volgende tik het akkoord gepakt te hebben en aangeslagen. Lijkt me beter dan gewoon zo snel mogelijk wisselen eigenlijk? Zit nu op 75 tikken per minuut, wat dus betekend dat ik in 0,8 sec kan verranderen. Best snel vind ik, maar als ik een liedje probeer te spelen nog lang niet genoeg blijkt. Wat kunnen jullie?
Dat is een goede manier om te oefenen, goed zo. Vele gitaristen vergeten de effectiviteit van de metronoom.
Langzaam opbouwen is de clue, waarbij je niet slordig moet gaan spelen. Ik kan me voorstellen dat je niet veel nummers kunt meespelen omdat de meeste nummers sneller zijn dan 75BPM. In het begin was ik ook super aan het klooien, maar nu (heb net even gecheckt) zit ik rond 150-170BPM waarbij ik kan wisselen tussen Am en F. DUS OEFENEN EN BLIJVEN OEFENEN!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:31:51 #187
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65106928
Ok thx, nuttige reply

Wat is normaal? Daarbij doel ik dat het normaal wordt gevonden dat barre stroef gaat in het begin. Ik heb geen les, maar oefen best vaak. Ik probeer door "wat is normaal" eigenlijk vast te stellen of mijn techniek de mist in gaat, of dat het gewoon een kwestie van oefenen is

Verder is het me wel duidelijk dat ik helaas niet zo snel ben. Dat za oal te maken hebben dat ik nu pas op 27e jarige leeftijd met spelen begin denk ik. Want gevoel voor muziek zit wel ok heb ik de indruk. Maar het koste me echt maanden om fatsoenlijk m'n pink te gebruiken bij een toonladder bijvoorbeeld. De chromatische kon ik echt niet totdat ik de metronoom ging gebruiken. Toen ging ik in een week tijd van 40BPM naar 180BPM! Dus van dat nut ben ik me vrij snel bewust geraakt

Maar af en toe als ik berichtjes lees krijg ik de indruk dat sommigen gewoon een dag op een liedje studeren en 'm dan kunnen. Ik vraag me dan af of het waar is of dat ze de zelfkritiek hebben van een idols-deelnemer. Ik word er iig onzeker van
pi_65107654
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef kingmob het volgende:

Maar af en toe als ik berichtjes lees krijg ik de indruk dat sommigen gewoon een dag op een liedje studeren en 'm dan kunnen. Ik vraag me dan af of het waar is of dat ze de zelfkritiek hebben van een idols-deelnemer. Ik word er iig onzeker van
Voor een gemiddeld niet te moeilijk popliedje heb ik echt geen dag nodig, dat lukt vaak in een uurtje wel. De meeste pop is niet moeilijk om te spelen. Maar daar moet ik dan bijzeggen dat ik al muziekles vanaf mijn 8e heb, en inmiddels veel ervaring heb, zeker met uitzoeken van nummers. Hoe vaker je het doet, hoe sneller het gaat. In het begin deed ik er ook dagen over, zelfs met simpele nummers, en had ik er zwaar veel moeite mee. Maar dat verbeterde wel snel. Er is dus geen reden om onzeker te worden.
pi_65107955
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef kingmob het volgende:
Niet onzeker worden joh, is nergens voor nodig. Er zijn in dat opzicht 2 soorten beginnergitaristen: de één bouwt langzaam op, werkt aan zijn techniek, werkt met de metronoom om niet slordig te worden, doet over liedjes langer etc. De andere oefent als een gek op één riff of één liedje en kan die in een dag of twee spelen. Het resultaat: in zijn oren een gaaf resultaat, voor de buitenstaander een kakafonie en super slordig spel. De tweede loopt in het begin uit op de eerste, maar de eerste haalt hem na een jaar of twee in.
Dit hoeft trouwens niet hoor, je hebt ook de écht getalenteerden die wél binnen 1 dag een nummer vlekkeloos kunnen meespelen, maar vergeet niet, zij moeten ook veel oefenen.

Het ligt er ook helemaal aan wat voor doel je voor ogen hebt. Wat voor gitarist wil je worden?
Enkele vrienden van mij zaten in een punkband dus die konden bijna niets anders spelen dan snel gespeelde powerchords. Een andere vriend deed klassiek en kon niets anders dan fingerpicking. Soms ben ik ook wel een beetje jaloers, met name op de jonge generatie shredders. Deze kunnen gigantische snelheden bereiken.
Toen ik begon met gitaarles bestond de term shredden nauwelijks. Toen sprak je met een mond vol over: 'ik kan deze Am arpeggio in 3 verschillende posities op de hals sweeppicken met 180BPM' Sommige zijn dus retesnel, maar ik had daar de behoefte niet aan, omdat voor het genre dat ik graag speel dat niet nodig is. Waarom onnodige technieken leren als je het nooit gaat spelen? Alleen om te showen tegenover je vrienden?
Het genre waar ik van houd is jaren '70 en '90 rock, jaren '60 pop en enkele nieuwe bandjes. Mijn techniek laat mij toe dit te spelen, dus ik ben happy en absoluut niet onzeker tegenover die honderdduizenden gitaristen in de wereld die beter zijn dan ik.
pi_65112563
Leuke discussie
Mij wordt ook wel eens gevraagd waarom ik in godsnaam op 24 jarige leeftijd nog eens een keer begin met gitaarspelen, "of ik beroemd wil worden ofzow"...

Ik speel echt 100% voor mezelf, ik vind het zelf gaaf als ik een liedje kan spelen, zeker als ik er hard op heb moeten oefenen, en ik vind het nog gaver om zo nu en dan met een vriend van me een beetje punknummers te spelen. Ik heb verder ook absoluut geen aspiraties om op een podium te gaan staan, mijn enige publiek ben ik, zo af en toe eens mijn vriendin, en als ik goeie zin heb de buren (volume ).
Vandaar ook dat ik ook veel loop aan te kakken; ik doe te weinig aan theorie (ik heb geen fláuw idee wat een arpeggio is ), en ik zoek een paar nummers die me leuk lijken, die oefen ik totdat ze voor mij helder genoeg klinken en dan speel ik die geregeld. Puur voor mezelf
pi_65115094
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef M4a1 het volgende:
(ik heb geen fláuw idee wat een arpeggio is )
Een arpeggio is gewoon de tonen uit een accoord afzonderlijk / na elkaar spelen, in plaats van allemaal tegelijk aanslaan.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:18:36 #192
157428 GoodGawd
pi_65118960
Een paar wijze zinnen over snelheid en techniek:

"It's important to develop your technique to a higher level than where you need (want) to play. If you are pushing your technique to the limit your playing will never sound smooth or cool, and you will make mistakes.

Better to be playing within your limits and sounding good, having to time to plan ahead a little and leave some gaps to let the music breath. Playing within your technical limits will let you work on more expressive outlets such as dynamics, touch and phrasing. These things are much more important than playing lots of notes in my humble opinion."

Bron

Zo moet je er inderdaad naar kijken!
pi_65120002
hmm ja daar ben ik het wel mee eens
ik doe het lekker rustig aan
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:17:45 #194
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65123676
Daar kan ik het zeker mee eens zijn. Ik heb gemerkt dat toen ik terug ging naar liedjes die ik al 'kon', nadat ik weer een tijdje aan mijn techniek had gewerkt, het veel beter klonk! Het gaat dan gewoon soepeler, je bent minder met de techniek bezig en daarom kan je je veel beter op de subtiliteiten richten.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:40:28 #195
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_65134909
Nieuwe les van justin trouwens en ik vind het een geweldige keuze qua nummer!
Fast Car
pi_65136044
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 09:40 schreef kingmob het volgende:
Nieuwe les van justin trouwens en ik vind het een geweldige keuze qua nummer!
Fast Car
Leuk nummer

Ik speel m ook even mee gave gast die Justin
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:27:14 #197
157428 GoodGawd
pi_65141136
Vind die Little Wing persoonlijk veel beter!

Drie geweldige nummers heeft hij gedaan achterelkaar:

ST-314 • Stairway To Heaven (Led Zeppelin)
ST-315 • Babe, I'm Gonna Leave You (Led Zeppelin)
ST-316 • Little Wing (Jimi Hendrix)

Die laatste is zo vet
pi_65167513
Weet iemand trouwens waar die vinger oefeningen staan search leverde niets op dus wie weet het ?
  zondag 18 januari 2009 @ 13:32:10 #199
157428 GoodGawd
pi_65168428
Men gaat naar:

http://www.justinguitar.com/ en kijk naar lins in het menu, nou drie keer raden waar dat kan staan.

Ja technique. En dan scrollen.
pi_65168558
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef GoodGawd het volgende:
Men gaat naar:

http://www.justinguitar.com/ en kijk naar lins in het menu, nou drie keer raden waar dat kan staan.

Ja technique. En dan scrollen.
Dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')