Moet je nagaan wat een waardeloos kutteam jullie hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef valek het volgende:
[..]
Ajax speelde van de week ook niet sterk tegen Volendam maar wint wel van PSV.
Huldequote:Sinds Maarten Stekelenburg begin oktober geblesseerd raakte aan zijn schouder vervangt Kenneth Vermeer, de nationale doelman onder de Ajax-lat. Naar verwachting komt Stekelenburg in 2008 niet meer in actie voor de Amsterdammers.
‘Wat dat betreft is het alleen maar goed dat Kenneth Vermeer hem uitstekend vervangt,’ zei Ajax-coach Marco van Basten afgelopen week als reactie op de langdurige afwezigheid van zijn eerste doelman.
Zaakwaarnemer Winnie Haatrecht zegt in Het Parool dat Vermeer niet bezig is Stekelenburg naar het tweede plan te keepen. ‘We zien Stekelenburg als de nummer één van Ajax. Kenneth zal straks niet zeggen: “Zo, en nu heb ik vijftien wedstrijden op doel gestaan in het eerste, laat de trainer maar kiezen’”.
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.quote:Op zondag 16 november 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een waardeloos kutteam jullie hebben.
Niet van dit teamquote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.
Waarom kom je in een ajax topic melden dat je een hekel hebt aan Ajax, denk je dat ons dit ook maar iets intresseert. Nobody likes us we don´t care.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
Hebben we popiejopie ook weer. Verzin anders een originele uitspraak.
Maar ik moet je tereurstellen. Werk al een aantal jaren en heb gewoon HBO gedaan.
Denk even na voordat je dingen zegt.quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef valek het volgende:
[..]
En jullie verliezen er al jaren van. Zo waardeloos zijn wij.
Amen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:08 schreef superjood het volgende:
[..]
Waarom kom je in een ajax topic melden dat je een hekel hebt aan Ajax, denk je dat ons dit ook maar iets intresseert. Nobody likes us we don´t care.
Respectloze kutpaupers. Een minuut stilte, als dat nou alles is...quote:Ajax-trainer Marco van Basten was na afloop van de topper tegen PSV niet te spreken over de houding van het publiek bij de minuut stilte van Sjakie Wolfs, voor aanvang van het duel. Bij het traditionele eerbetoon bleef een deel van de aanwezige voetbalfans zorgen voor rumoer.
"Het is duidelijk dat het de bedoeling is dat iedereen op zo'n moment stil is", aldus Van Basten. "De medewerking was aan beide kanten niet optimaal. Gelukkig hebben wij als elftal op de juiste manier geantwoord, door speciaal voor Sjakie te winnen."
Wolfs overleed deze week op 76-jarige leeftijd. De bekenste materiaalman van Nederland was van 1975 tot 2003 werkzaam bij Ajax, waar hij enorm populair was bij de supporters.
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
Normaal is het van Ajax kant altijd stil, toch erg jammer dat het op zo'n manier moest.
Hoe lang moet je nog?quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?
Geef ze een stadionverbod en laat de echte boys weer binnen
ik heb zo'n gevoel dat jij belangen hebt bij zo'n maatregelquote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, als uitsupporters lawaai maken reageren er altijd een stel debielen door terug te gaan schreeuwen. Kan me alleen al in de afgelopen paar jaar meerdere keren voor de geest halen dat het zo ging. Maarja, wat doe je eraan?
Ik vond het altijd vrij stil bij minuten stilte de afgelopen jaren, maargoed inderdaad als er iemand schreeuwt dan zijn er altijd wel een paar doorgesnoven die wat terug zeggen hehe.quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dat stukje dat ie op spelers spuugdequote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
Voor degene die het deze nog niet gezien hadden.
"Kwamen we met een paar ballen binnen en schoten we die om zijn oren, dan kwam hij met een stok de kleedkamer binnen dan moest je echt rennen"
Hij moet rustig blijven. Dan is hij vreselijk irritant voor iedere tegenstander.quote:Op zondag 16 november 2008 20:24 schreef BB-boy het volgende:
Geweldig ook van Suarez dat hij zich niet heeft laten opnaaien door provocerende psv'ers. Het gesprek heeft blijkbaar geholpen.
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"quote:Op zondag 16 november 2008 20:34 schreef Silaz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
en wie niet springt die is geen joood. ;d was leuk sfeertje
ja idd, toen ik dat hoorde dacht ik echt vanquote:Op zondag 16 november 2008 20:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hoort ze op het begin : "wat is die Sjakie stil"
Denk dat ik wel kan zeggen hoe ik er over denk maar ik denk dat niemand ze als mensen zal beschouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |