Ripjosti.quote:Op zondag 16 november 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, godverdomme, wat een zaadvragende ogen heb je toch.
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, behoorlijkmaarja hechten is ook weer zo overdreven lijkt me.
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?quote:Op zondag 16 november 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook, ALS ik dat zou hebben!
[..]
Nee, niet eensdaarna ben ik gaan slapen.
Ja klopt, ik wilde je homo noemen, maar toen zag ik in je pro dat je een vrouwke was en dan is die opmerking niet meer zo gay.quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je noemde me homo en nu edit je het snel?
Hmm ja dan ben ik inderdaad te laatquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ik viel wel bijna flauwquote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ging je wel slapen? Of ging je gewoon gelijk knock-out?
Ben ik ook praktischquote:Op zondag 16 november 2008 17:26 schreef Abject het volgende:
Toen ik je verhaal las dacht ik dat je half gescalpeerd was. [ afbeelding ]
Nee sorry, je UI maakt me doodsbangquote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Je kan het beter naaien.quote:Op zondag 16 november 2008 17:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Als je wil ga ik het nog voor je hechten.
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.quote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Duidelijk te zien dat de paint van een vrouw gemaakt is.
Ik bedoel meer het kleurgebruik.quote:Op zondag 16 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad geen jongetje in.
quote:Zit er een hele diepe snee in mn voorhoofd
Idd, mooie ogen!quote:
Schrammetjes zijn toch wel wat minder diep hoorquote:Op zondag 16 november 2008 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, dat heet een 'schrammetje' Diepe snee![]()
![]()
Anyway, kusje erop
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Hechten kan tot 8 uur nadat het incident heeft plaatsgevonden, daarna mag het niet meer dus daar ben je te laat mee. Daarnaast was hechten wel verstandiger geweest aangezien het dan beter dichtgroeit en het littekens beperkt.
Ze konden me toch opensnijden volgens jouquote:Op zondag 16 november 2008 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh, nou balen TS. Dat wordt Voldemort dodgen voor de rest van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |