Staat al in USquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verkapte post-pics-van-je-hele-gezicht-post.
Ik zal ze maar voor zijn:quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Staat al in US
Ja had dan zo'n topic geopend met die foto erbij als "bewijs". Dan was dit een veel leuker topic!quote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaal![]()
'Ja dus hij swaffelde me heel hard, kwam zn eikelpiercing langs mn voorhoofdbloeden dat het deed!'
Nu hebben we een bitchfight gehad en een lading internet whiteknights .. ook leukquote:Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja had dan zo'n topic geopend met die foto erbij als "bewijs". Dan was dit een veel leuker topic!
Vanaf de bovenkant zien ze er wel vreemd uit jaquote:Op maandag 17 november 2008 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme wat een klein plekje, BT! Oh en mama wat heb je frapante wenkbrauwen!?
Je hoort mij ook niet klagen hoorquote:Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu hebben we een bitchfight gehad en een lading internet whiteknights .. ook leuk
quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik vul dat gaatje wel even met wat fapsel
enquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een vch te laten zettennu had ik een paar vragen:
Ik ben 17 jaar, wordt er heel erg gelet op leeftijd, of verschilt dit per shop?
Kan het zijn dat je vagina er niet geschikt voor is? (Daar las ik allemaal dingen over op internet net![]()
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Haha nou heb ik gedaan, en ik heb m inmiddels laten zetten!
Woensdagavond om precies te zijn. Het deed trouwens niet zoveel pijn vond ik (alleen die tang die ze erop zetten, AUW!)!
Omdat.quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?
Dat brandt zo!quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef Schatgraver het volgende:
Ik vul dat gaatje wel even met wat fapsel
......niiiiiiceeee!!!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
en
[..]
Waarom heb je eigenlijk een vaginale piercing laten zetten BT?
Waardering van een vrouw op FOK!quote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je toch een naar mannetje Emimich.
Oh en wat is er mis met haar wenkbrauwen? Iedereen heeft zulke wenkbrauwen tenzij je van die getekende hebt
!
Mannen!!!!!!!
Auw.. (INCL. pic) deel 2.quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef Emimich het volgende:
Ik wil een reactie van BT voordat dit topic op slot zit.
Gaat ie dan over de piercing?quote:
Dus maak je maar geen zorgen of het een litteken wordt of niet.quote:Uit het experiment blijkt verder dat mannen zich bij het beoordelen van vrouwengezichten niet of nauwelijks laten beïnvloeden door littekens.
Lol!quote:Op maandag 17 november 2008 19:46 schreef Walter81 het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)one-night-stand.html
Aan het einde van die pagina staat:
[..]
Dus maak je maar geen zorgen of het een litteken wordt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |