Balkenende zal wel blij met jou zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Catch_me het volgende:
Een beetje serieuze ondernemer houdt zich aan de regels.
Waarom niet, beetje vermaak op de zaterdagmiddag.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Catch_me het volgende:
Vroeger werden er ook negers voor de lol gelynched op straat, zullen we dat ook maar weer invoeren dan?
Gebeurt niet. De massa is over het algemeen veels te onbekend met psychedelische middelen en vind ze maar eng, zonder rationele reden. Roken is véél en véél harder ingeburgerd.quote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat ook gebeuren met het paddo-verbod e.d.
Dat werd hier inderdaad ook door een groot deel van de bevolking gedaan / goedgekeurd.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Catch_me het volgende:
Vroeger werden er ook negers voor de lol gelynched op straat, zullen we dat ook maar weer invoeren dan?
Leuke troll ben je, maar afijn.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Catch_me het volgende:
Dat. Hulde voor de ondernemers die het verbod aan hun laars durven lappen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Afgezien van de hele wel/niet-roken-discussie en de noodzaak van de wetgeving vind ik deze massale burgerlijke ongehoorzaamheid alleen al prijzenswaardig.
Ja want burgerlijke ongehoorzaamheid is alleen voorbehouden aan links.quote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Catch_me het volgende:
Burgelijke ongehoorzaamheid. Dezelfde menigte die keer op keer links blijft stemmen? De mensen die dit land naar de klote helpen?
Bedankt.
De mensen die dit land naar de klote helpen zijn christelijk en zitten in de regering.quote:Op maandag 17 november 2008 16:17 schreef Catch_me het volgende:
Burgelijke ongehoorzaamheid. Dezelfde menigte die keer op keer links blijft stemmen? De mensen die dit land naar de klote helpen?
Bedankt.
Ach vervang negers door marokkanen en je komt aardig in de buurt bij de opvatting van de gemiddelde aanhanger van de meneer uit je avatar.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef Catch_me het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KaNkEr
3N KlEiN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!!!1 hIhI LoL DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dO3T Je hUiL3N VaN SgRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 lEt3rS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De aNdEr d3 DoD1!111 hIhI LoL DuZz
quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik rook niet maar een rookverbod in een café/discotheek vind ik echt onzin. Maar in een restaurant is roken not done.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef LXIV het volgende:
In Den Bosch wordt het rookverbod vanaf heden ook massaal genegeerd. Als niet-roker zal ik deze week meerdere malen een kroeg daar bezoeken, puur om het te steunen.
Jij hebt vast niet veel vriendenquote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat rookverbod bevalt me prima. Waar het kan, de rokertjes zo ver mogelijk weg drukken. Zodat ik er geen last van hoef te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |