Gelukkig ruiken zwetende mensen wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 15:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Het uitgaan in kroegen etc is echt HEERLIJK sinds het rookverbod. Niet meer die vieze stinkwalmen van die verslaafde vieze stinkbekmensen.
Ruik je nauwelijks man, alleen in paupertenten waar allemaal kots op de grond ligt.quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig ruiken zwetende mensen wel lekkerDat werd een beetje gemaskeerd door de rooklucht.
Hebben ze in Ede meer dan 1 kroeg dan?quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef tard het volgende:
Waar slaat dit nou weer op.
Kom ik gister de kroeg in, staat de helft daar weer te roken en de asbakken staan ook alweer op tafel, en nee, niet bij 1, maar zowat allemaal (hier in Ede dan.)
![]()
Klacht: kut rokers
Hahahahaaa, jullie hebben verloren!quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef tard het volgende:
Waar slaat dit nou weer op.
Kom ik gister de kroeg in, staat de helft daar weer te roken en de asbakken staan ook alweer op tafel, en nee, niet bij 1, maar zowat allemaal (hier in Ede dan.)
![]()
Klacht: kut rokers
Eenschquote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik rook niet maar een rookverbod in een café/discotheek vind ik echt onzin. Maar in een restaurant is roken not done.
Indeed!quote:
Waarom in godsnaam verslaafden een boete geven?quote:Op zondag 16 november 2008 15:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Indeed!
Tijd dat de verslaafden zelf ook boetes gaan krijgen, dan is het snel afgelopen. En de tent sluiten. Houd je maar aan de wet, net als alle andere ondernemers.
Totdat die boetes oplopen en er geen munten maar biljetten in moeten...quote:Op zondag 16 november 2008 15:58 schreef Jep. het volgende:
Tegenwoordig gaan ze met 'n bakje rond waar iedereen 'n paar euro in moet deponeren om de boete te betalen, zodat iedereen lekker kan doormeuren.
Jij bent er ook zo1.quote:
ben je al naar de kapper geweest salvador?quote:Op zondag 16 november 2008 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo1.
Zo 1 die het nooit in real life op iemand af te stapt, om te vragen of hij wellicht de sigaret uit wil doen, maar wel op internet Stoer probeert te doen met zn mening.
Blijf jij maar lekker weg uit de café's waar al een paar duizend jaar gerookt wordt. Kankerpussy.
Ja .. op een roker(die naast 5 andere rokers staat) afstappen om te vragen ofze allemaal hun sigaret willen uitdoenquote:Op zondag 16 november 2008 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo1.
Zo 1 die het nooit in real life op iemand af te stapt, om te vragen of hij wellicht de sigaret uit wil doen, maar wel op internet Stoer probeert te doen met zn mening.
Blijf jij maar lekker weg uit de café's waar al een paar duizend jaar gerookt wordt. Kankerpussy.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 november 2008 15:59 schreef MarMar het volgende:
Betutteling ten top en een middenweg bestaat blijkbaar niet.
Grotere discotheken hebben dunkt me zeker op zijn minst wel een ruimte die ze zouden kunnen inrichten als rokersruimte zonder dat andere bezoekers daar last van ondervinden.
Kleinere kroegjes mag je officieel niet eens meer op het terrasje roken, dat is echt van de zotte imho.
In restaurants was ik vroeger ook al tevreden als ze een behoorlijke rookvrije ruimte hadden.
Ik pleit voor: indien mogelijk zonder overlast voor nietrokers moet een rookruimte kunnen.
Haal eens even heel snel mijn penis uit je mond, kankerzuiger.quote:Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
ben je al naar de kapper geweest salvador?
Exact.quote:Op zondag 16 november 2008 16:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja .. op een roker(die naast 5 andere rokers staat) afstappen om te vragen ofze allemaal hun sigaret willen uitdoen![]()
Veel succes.
Wat ben jij edgy en tegendraads zegquote:Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Exact.
Zolang mensen te laf en mietje-achtig zijn om dat te doen, blijven mensen gewoon roken natuurlijk. En terecht. Schijt aan mietjes.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Exact.
Zolang mensen te laf en mietje-achtig zijn om dat te doen, blijven mensen gewoon roken natuurlijk. En terecht. Schijt aan mietjes.
Oh dus als de overheid met 1 of andere slavenwet komt aanzetten, ben je "tegendraads" en "edgy" als je je er tegen uitspreekt?quote:Op zondag 16 november 2008 16:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij edgy en tegendraads zeg
i'll take that as a noquote:Op zondag 16 november 2008 16:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haal eens even heel snel mijn penis uit je mond, kankerzuiger.
Jij bent zeker zoeen vuige roker waarvan zijn hele kloffie naar rook stinktquote:Op zondag 16 november 2008 16:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh dus als de overheid met 1 of andere slavenwet komt aanzetten, ben je "tegendraads" en "edgy" als je je er tegen uitspreekt?
Vind het niet meer dan normaal.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen vuige roker waarvan zijn hele kloffie naar rook stinkt
Met je nicotinevingers
Domme gewoonten zijn er om uitgeroeid te worden door mensen die wél weten waar ze mee bezig zijn en niet door sukkels die op hun 13e besloten te roken omdat ze er dan stoer uitzagen
Rokers![]()
![]()
the jug is niet leuk meer, nadat alex de neger dood is.quote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef Vandaw het volgende:
Nog een Edenaar![]()
In welke kroeg zat je? The Jug?
En wat brengt jou dan op de gedachte dat er überhaupt een kroeg voor je zou zijn om heen te gaan wanneer daar niet gerookt mag worden?quote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ede
Verder terechte klachtIk was gisteren de enige niet-roker in de kroeg
Alsof ik voor het rookverbod nooit uit gingquote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat brengt jou dan op de gedachte dat er überhaupt een kroeg voor je zou zijn om heen te gaan wanneer daar niet gerookt mag worden?
In je jug werd er sowieso altijd nog gerookt, ik heb het over 't pleinquote:Op zondag 16 november 2008 16:39 schreef Vandaw het volgende:
Nog een Edenaar![]()
In welke kroeg zat je? The Jug?
Gast, siriusly.quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen vuige roker waarvan zijn hele kloffie naar rook stinkt
Met je nicotinevingers
Domme gewoonten zijn er om uitgeroeid te worden door mensen die wél weten waar ze mee bezig zijn en niet door sukkels die op hun 13e besloten te roken omdat ze er dan stoer uitzagen
Rokers![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast, siriusly.
Waar ik naar ruik is compleet mijn zaak. Als je daar een probleem mee hebt, zul je me er in het echt op moeten wijzen dat ik ruft.
Dan zou ik je in je gezicht uit kunnen lachen en je vertellen dat ik niet door zwakzinnigen als jij laat beslissen waar ik wel en niet naar mag ruiken.
Als je dan door zou gaan met zeiken als een teef, zou ik je neerhoeken .
Vat je m ? Bemoei je met je eigen leven joh, sneu brokje mens.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Het gaat niet allemaal om jou. Als jij nou de enige niet-roker in die kroeg bent, waar denk je dan dat die kroeg zijn geld aan verdient waardoor die kan blijven bestaan en jij er uit kunt gaan om daar te gaan zitten niet-roken?quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof ik voor het rookverbod nooit uit ging
Het was er een stuk minder druk al dat het altijd was voor het rookverbod.quote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal. Het gaat niet allemaal om jou. Als jij nou de enige niet-roker in die kroeg bent, waar denk je dan dat die kroeg zijn geld aan verdient waardoor die kan blijven bestaan en jij er uit kunt gaan om daar te gaan zitten niet-roken?
volgensmij word jij eerder uitgelachen met je krakerhoofdquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast, siriusly.
Waar ik naar ruik is compleet mijn zaak. Als je daar een probleem mee hebt, zul je me er in het echt op moeten wijzen dat ik ruft.
Dan zou ik je in je gezicht uit kunnen lachen en je vertellen dat ik niet door zwakzinnigen als jij laat beslissen waar ik wel en niet naar mag ruiken.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Het uitgaan in kroegen etc is echt HEERLIJK sinds het rookverbod. Niet meer die vieze stinkwalmen van die verslaafde vieze stinkbekmensen.
Gek he? Die tent moet het kennelijk hebben van mensen die daar graag komen drinken en roken, en dan mag er opeens niet meer gerookt worden en blijft een deel dus weg.quote:Op zondag 16 november 2008 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was er een stuk minder druk al dat het altijd was voor het rookverbod.
shut the fuck up donny.quote:Op zondag 16 november 2008 17:05 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
volgensmij word jij eerder uitgelachen met je krakerhoofd
oh wacht je praat even engels want dan lijkt je post interessantquote:
jojoortje is lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nu ophouden allebei of ik roep een modje
Jojoortje is een hoer. Beter houd je mijn naam uit je mond.quote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
jojoortje is lekker![]()
salvadore niet, hij stinkt naar rook
quote:Op zondag 16 november 2008 17:12 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
jojoortje is lekker![]()
salvadore niet, hij stinkt naar rook
Talk to the hand enzoquote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jojoortje is een hoer. Beter houd je mijn naam uit je mond.
Ik praat tegen kraakvandaal ofzoiets. Bemoei je er niet mee, hoer.quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Talk to the hand enzo [ afbeelding ]
Koetsjiekoequote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik praat tegen kraakvandaal ofzoiets. Bemoei je er niet mee, hoer.
volgensmij ben je een beetje onzekerquote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Internetheldquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gast, siriusly.
Het klinkt gek, maar zelfs die hebben gelukkig wel iets beters te doen.quote:
Offtopic:quote:Op zondag 16 november 2008 18:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik rook zelf niet maar
neequote:Op zondag 16 november 2008 18:06 schreef Nikmans het volgende:
Kan iemand nog eens linken naar dat klikformulier?
x2quote:Op zondag 16 november 2008 15:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Tis zeer ontopicquote:
Maar die blijft niet in je kleren hangen zoals bij die putlucht van een rookquote:Op zondag 16 november 2008 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zonder die rook ruik je de lichaamsgeuren van de mensch
quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
KaNkErquote:
Moet je even snel voorraad inslaan vanuit die automaten. In mijn dorp/stad is het nog 'gewoon' 4 euro voor een pakje Marlboro, dus dat valt nog mee, nog geen 4 zoveel per pakje!quote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef Lucanus het volgende:
In de meeste kroegen van Leiden, Amsterdam, Utrecht en Tilburg waar ik de afgelopen week ben geweest kon je gewoon jezelf lekker weer helemaal naar de tiefus paffen. Het ziet er naar uit dat het koude weer toch iets te pittig is voor de meeste cafe's om dat flutverbodje instand te houden. Top werk
Jammer alleen dat roken juist nu weer een pokkestuk duurder is geworden. En de hele dag door Egyptische sigaretten naar binnen lopen heisen is ook niet alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |