Ze gaan zo een potje ezelenquote:Op zondag 16 november 2008 12:52 schreef sjimz het volgende:
Voetballen tegen een muur is altijd lastig.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:
Koef gaat zo scoren, ik voel het aan mijn water.
Je water zat er niet ver naastquote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:
Wat voor een water heb jij?quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef venomsnake het volgende:
Weet je hoe mooi die plaatsen zijnquote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Kopbal het volgende:
hehe die lui op het gehandicaptenvak opeens allemaal staan
Begeleiders jeweet.quote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Kopbal het volgende:
hehe die lui op het gehandicaptenvak opeens allemaal staan
Klopt toch ookquote:Op zondag 16 november 2008 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Met zo'n commentatort voelt het alsof het niet belangrijk is wat er gebeurd
Danku zeerquote:Op zondag 16 november 2008 12:58 schreef Archiee het volgende:
hier een niet haperende stream (niet nederlands) http://www.calcion.altervista.org/
quote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
Wat was dat voor klapjevan Afellay tegen Enoh?
Ben je verliefd op afellay ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
Wat was dat voor klapjevan Afellay tegen Enoh?
Het was niets. Een vriendelijk slap washandje misschien.quote:Op zondag 16 november 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook eenomdat ik niet goed kon zien wat het was.
Sulejmaniquote:Op zondag 16 november 2008 13:05 schreef Rots het volgende:
Leonardo voor Rommedahl 2e helft aub.
Bij zijn vrouw misschien, maar niet deze wedstrijdquote:
Het is aan beide kanten armoe troef.quote:Op zondag 16 november 2008 13:05 schreef MaryyJane het volgende:
wat spelen die boeren ook weer triest , noemt zich kampioen whahahahhaha
Eh, JA.quote:
Zelfs dat nietquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bij zijn vrouw misschien, maar niet deze wedstrijd
Vormcrisisquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
Lindgren loopt weer te kutten
idd. tenzij ze van bommel terugkrijgen ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef venomsnake het volgende:
Ok, na dit eerste half uur Ajax-PSV weet ik het zeker..
PSV wordt geen kampioen. Stelt op Afellay na niets voor.
Jij zeker iemand die denkt dat Feyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zondag 16 november 2008 13:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is aan beide kanten armoe troef.
Inderdaad, plus een goede spits..quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd. tenzij ze van bommel terugkrijgen ofzo
quote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij zeker iemand die denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden
Die is voor ons als KJH verkocht wordtquote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad, plus een goede spits..
Als ze maar met de poten van Berg afblijven..
Willen jullie Nijland niet terug?quote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen geld daarvoor. + Geen CL en best een kans op helemaal geen Europa volgend jaar. En dan gaan de boeren heel ver wegvallen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Andere suggesties dan op dit moment?quote:
Vraag het jorien en ze winnen iig de beker weer om dan de uefa cup te winnenquote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij zeker iemand die denkt dat Feyenoord kampioen gaat worden
Huntelaar ---> Real Madridquote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, laat maar in Eindhoven.quote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Willen jullie Nijland niet terug?
Wat een baggeraankoop...
quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Huntelaar ---> Real Madrid
Berg ---> Ajax
PSV heeft meer aan een spits wat bij hun huisstijl past, type Inzaghiquote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe je dan weer je anti-Ajax t-shirt aan?quote:
Ze hebben wel serieus interesse in KJH, zeker nu van Nistelrooij voor de rest van het seizoen is uitgeschakeld.quote:
Jij had natuurlijk al gezien dat Isaksson die bal niet ging vast pakken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:13 schreef sjuuul het volgende:
oh my god, hoe kun je die missen :|
25 miljoen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Huntelaar ---> Real Madrid
Berg ---> Ajax
Isaksson moet Gomes inhurenquote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Isakson toch maar gomes even huren
nee, maar de ene vormcrisis voor de andere vormcrisis zal het verschil maken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Andere suggesties dan op dit moment?.
Je weet maar nooitquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, maar de ene vormcrisis voor de andere vormcrisis zal het verschil maken.
Haha helemaal mee eens! Leuk commentaar om aan te horenquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef msnk het volgende:
Die Spaanse stream of wat is het, is trouwens veel leuker om aan te horen dan die pauper Nederlandse
Begrijp er geen hol van maar als er wat gebeurd hoor je ze tenminste meeleven in de situatie
Dit gaat prima 2-0 3-0 wordenquote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef StarGazer het volgende:
Prima 1e helft van Ajax.
Nu volhouden.
Toch zijn ze in Amsterdam.quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit PSV is nergens.
Wat een onzin zegquote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet verrassend dat Ajax beter af is zonder Huntelaar.
En Granqvist, Luciano, Lovre, De Roover ..............quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Naast Berg wordt Andersson ook nog gehaald
En toch staat het zomaar ineens weer 1-1. Ajax speelt soms wel erg slordig.quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit PSV is nergens.
Gelukkig zien ze dat zelf niet zo en komt die prutser straks gewoon weer terugquote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet verrassend dat Ajax beter af is zonder Huntelaar.
Daarom, het blijft billenknijpen....quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En toch staat het zomaar ineens weer 1-1. Ajax speelt soms wel erg slordig.
Eerste 10 minuten na rust altijd hequote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig wel inderdaad. Altijd fijn om een topscorer in je team te hebben spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig zien ze dat zelf niet zo en komt die prutser straks gewoon weer terug
Een Prutser die gewild is bij iedere topclub en jaarlijks 30+ in schietquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet PSV er wel meer vuur in gooien, zo lukt dat misschien met heel veel geluk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis, Afellay en misschien Simons na niet zo gek veel kwaliteit hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat speelt PSV weer dramatisch voetbal.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die doedelzak niet in de basis staat bij PSV.
Dszudszak legt natuurlijk veels te veel risico in zijn spel.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis en Afellay na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
Als men daar al niet achter was kan je beter stoppen met voetbal kijken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
Een ding is duidelijk, dit PSV wordt geen kampioen.
Je hebt die kans van Kennedy in de 1e minuut niet gezien?quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdiende voorsprong, PSV is bedroevend. Maar Ajax vind ik ook niet echt super spelen, alle gevaarlijke momenten kwamen doordat Suarez goed stoorde. Tot aan het doelpunt was Ajax 0 keer gevaarlijk geweest.
inderdaad en deze hangt ook niet elke 2 seconden!quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens! Leuk commentaar om aan te horen![]()
Rust dus.
Afellay. Enkele F, dubbele L.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
Affelay moet je net als tegen NEC kort dekken zodat hijniet kan draaien
Ik vind dat nog best wel meevallen, ik twijfel erg aan de invulling van Stevens. Zijn filosofie, als hij die heeft, slaat totaal niet aan bij dit elftal. Het is te voorspelbaar zo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis en Afellay na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
En risico... daar houdt huub niet vanquote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dszudszak legt natuurlijk veels te veel risico in zijn spel.
Hij is toch gewoon fit?quote:
Echte held, die Sjakie.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Respectloos bij de minuut stilte.
O jah Sulejmani komt ook nogquote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wat maakt die gast een ontwikkeling door.
Hopelijk Sulejmani straks voor Rommedahl.
Ze hebben wel kwaliteit maar geen mentaliteit.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis, Afellay en misschien Simons na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt die kans van Kennedy in de 1e minuut niet gezien?
Het PSV van afgelopen woensdag was 10x beter.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als men daar al niet achter was kan je beter stoppen met voetbal kijken.
Het zit wel heel diep he?quote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een goede voetballer en kon zelfs leuk zingen, maar ik kan die man gewoon niet meer serieus nemen. Echt niet.quote:
Inderdaad, echt bijna alle fysieke duels en kopduels worden door Ajax gewonnen. Als PSV gewoon wat feller is zouden ze veel gevaarlijker kunnen zijn. Alle hoge ballen zijn op den duur voor Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze hebben wel kwaliteit maar geen mentaliteit.
Je moet eens 10 seconden die Maza, Salcido en Mendez in de gaten houden. Lopen alleen maar mooi te zijn, lucht te dekken en proberen hun broekje schoon te houden.
Ze hebben al weinig kwaliteit, stop een Suarez dan gewoon onder het gras. Zoals Lindgren dat gedwongen is te doen met Afellay.
Dan heb je de beste minuten gemistquote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.
Best knap he dat wij met een B-elftal PSV kansloos kunnen laten in de eerste helft.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
Toch is het verre van een topper en dat ligt niet alleen aan PSV.
Kopbal voor open doel en Kennedy raakt hem precies op zijn kale plekquote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.
Zolang Bassie hem maar niet in de verdediging zet, daar is ie te zwak voorquote:
Liever Kennedy...quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wat maakt die gast een ontwikkeling door.
Hopelijk Sulejmani straks voor Rommedahl.
Jullie spelen altijd met een B-elftalquote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
Best knap he dat wij met een B-elftal PSV kansloos kunnen laten in de eerste helft.
Als Kennedy de speler in kwestie is vind ik het niet echt een gevaarlijk moment, hij is zo ongelofelijk slechtquote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kopbal voor open doel en Kennedy raakt hem precies op zijn kale plek
Ik vind dat Afellay, Simons, Marcellis en Doedelzak echt PSV materiaal zijn. (heel misschien ook Amrabat)quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat nog best wel meevallen, ik twijfel erg aan de invulling van Stevens. Zijn filosofie, als hij die heeft, slaat totaal niet aan bij dit elftal. Het is te voorspelbaar zo.
Lazovic mag er zo wel bij van mij.
Oleguer, Vermaelen, Vertonghen, Lindgren, Emanuelson, Kennedy, Suarez allemaal B-elftal spelers?quote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
Best knap he dat wij met een B-elftal PSV kansloos kunnen laten in de eerste helft.
whehequote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Kennedy de speler in kwestie is vind ik het niet echt een gevaarlijk moment, hij is zo ongelofelijk slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |