Gelukkig wel inderdaad. Altijd fijn om een topscorer in je team te hebben spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig zien ze dat zelf niet zo en komt die prutser straks gewoon weer terug
Een Prutser die gewild is bij iedere topclub en jaarlijks 30+ in schietquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet PSV er wel meer vuur in gooien, zo lukt dat misschien met heel veel geluk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En toch staat het zomaar ineens weer 1-1. Ajax speelt soms wel erg slordig.
Omdat ze op Marcellis, Afellay en misschien Simons na niet zo gek veel kwaliteit hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Kopbal het volgende:
Wat speelt PSV weer dramatisch voetbal.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die doedelzak niet in de basis staat bij PSV.
Dszudszak legt natuurlijk veels te veel risico in zijn spel.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis en Afellay na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
Als men daar al niet achter was kan je beter stoppen met voetbal kijken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
Een ding is duidelijk, dit PSV wordt geen kampioen.
Je hebt die kans van Kennedy in de 1e minuut niet gezien?quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdiende voorsprong, PSV is bedroevend. Maar Ajax vind ik ook niet echt super spelen, alle gevaarlijke momenten kwamen doordat Suarez goed stoorde. Tot aan het doelpunt was Ajax 0 keer gevaarlijk geweest.
inderdaad en deze hangt ook niet elke 2 seconden!quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha helemaal mee eens! Leuk commentaar om aan te horen![]()
Rust dus.
Afellay. Enkele F, dubbele L.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Chadi het volgende:
Affelay moet je net als tegen NEC kort dekken zodat hijniet kan draaien
Ik vind dat nog best wel meevallen, ik twijfel erg aan de invulling van Stevens. Zijn filosofie, als hij die heeft, slaat totaal niet aan bij dit elftal. Het is te voorspelbaar zo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis en Afellay na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
En risico... daar houdt huub niet vanquote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dszudszak legt natuurlijk veels te veel risico in zijn spel.
Hij is toch gewoon fit?quote:
Echte held, die Sjakie.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Respectloos bij de minuut stilte.
O jah Sulejmani komt ook nogquote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wat maakt die gast een ontwikkeling door.
Hopelijk Sulejmani straks voor Rommedahl.
Ze hebben wel kwaliteit maar geen mentaliteit.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat ze op Marcellis, Afellay en misschien Simons na niet zo gek veel kwaliteit hebben.
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt die kans van Kennedy in de 1e minuut niet gezien?
Het PSV van afgelopen woensdag was 10x beter.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als men daar al niet achter was kan je beter stoppen met voetbal kijken.
Het zit wel heel diep he?quote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een goede voetballer en kon zelfs leuk zingen, maar ik kan die man gewoon niet meer serieus nemen. Echt niet.quote:
Inderdaad, echt bijna alle fysieke duels en kopduels worden door Ajax gewonnen. Als PSV gewoon wat feller is zouden ze veel gevaarlijker kunnen zijn. Alle hoge ballen zijn op den duur voor Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze hebben wel kwaliteit maar geen mentaliteit.
Je moet eens 10 seconden die Maza, Salcido en Mendez in de gaten houden. Lopen alleen maar mooi te zijn, lucht te dekken en proberen hun broekje schoon te houden.
Ze hebben al weinig kwaliteit, stop een Suarez dan gewoon onder het gras. Zoals Lindgren dat gedwongen is te doen met Afellay.
Dan heb je de beste minuten gemistquote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.
Best knap he dat wij met een B-elftal PSV kansloos kunnen laten in de eerste helft.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef SCH het volgende:
Toch is het verre van een topper en dat ligt niet alleen aan PSV.
Kopbal voor open doel en Kennedy raakt hem precies op zijn kale plekquote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee want ik zette het pas in de 7e minuut aan.
Zolang Bassie hem maar niet in de verdediging zet, daar is ie te zwak voorquote:
Liever Kennedy...quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Wat maakt die gast een ontwikkeling door.
Hopelijk Sulejmani straks voor Rommedahl.
Jullie spelen altijd met een B-elftalquote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
Best knap he dat wij met een B-elftal PSV kansloos kunnen laten in de eerste helft.
Als Kennedy de speler in kwestie is vind ik het niet echt een gevaarlijk moment, hij is zo ongelofelijk slechtquote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kopbal voor open doel en Kennedy raakt hem precies op zijn kale plek
Ik vind dat Afellay, Simons, Marcellis en Doedelzak echt PSV materiaal zijn. (heel misschien ook Amrabat)quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat nog best wel meevallen, ik twijfel erg aan de invulling van Stevens. Zijn filosofie, als hij die heeft, slaat totaal niet aan bij dit elftal. Het is te voorspelbaar zo.
Lazovic mag er zo wel bij van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |