Ja maar JB is anders dan jij bent hequote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je hoofd.![]()
[..]
Lol, grapjas. Dan kijk ik wel eerst toe. Eens zien hoe je het er vanaf brengt bij JB.
Daarom, moet even kijken hoeveel energie je overhoudt. Zal bij mij stukken minder zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 12:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar JB is anders dan jij bent he
Meneertje ongeduld.quote:
Dat komt wel goed dusquote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, moet even kijken hoeveel energie je overhoudt. Zal bij mij stukken minder zijn.
Leuke TT trouwens.![]()
![]()
[..]
Meneertje ongeduld.
Steek jij je tong eens tegen iemand anders uit.quote:Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jahoor, ik ben één van de rustigste posters hier
Ik denk dat jij een te positief beeld hebt van je eigen kunnen, of denkt dat JB en ik wel erg makkelijkquote:
Is te testen hequote:Op zondag 16 november 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Steek jij je tong eens tegen iemand anders uit.![]()
Ik post hier ook niet overdreven veel hoor meneertje. En gil ook niet gelijk. "Dat duurde lang".
[..]
Ik denk dat jij een te positief beeld hebt van je eigen kunnen, of denkt dat JB en ik wel erg makkelijk
te plezieren zijn. Over JB kan ik het niet met zekerheid zeggen, over mezelf.....![]()
Hallo Elegly.
Zeker, alles is te testen.quote:
Alsof JIJ dat weet!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trust me, you don't want to![]()
Moguh Trouwens
weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moguh Trouwens
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijkquote:
Misschien had jij een slechte ervaring. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moguh Trouwens
quote:Op zondag 16 november 2008 12:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijk
Elegy! Veroveraar!quote:Op zondag 16 november 2008 12:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijk
Zou zeggen probeer het en laat het weten.quote:Op zondag 16 november 2008 12:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien had jij een slechte ervaring. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Belsezar, mede conquistadorquote:
Venco, heb ik jou overgeslagen, goedemorgen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |