Ja maar JB is anders dan jij bent hequote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je hoofd.![]()
[..]
Lol, grapjas. Dan kijk ik wel eerst toe. Eens zien hoe je het er vanaf brengt bij JB.
Daarom, moet even kijken hoeveel energie je overhoudt. Zal bij mij stukken minder zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 12:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar JB is anders dan jij bent he
Meneertje ongeduld.quote:
Dat komt wel goed dusquote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, moet even kijken hoeveel energie je overhoudt. Zal bij mij stukken minder zijn.
Leuke TT trouwens.![]()
![]()
[..]
Meneertje ongeduld.
Steek jij je tong eens tegen iemand anders uit.quote:Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jahoor, ik ben één van de rustigste posters hier
Ik denk dat jij een te positief beeld hebt van je eigen kunnen, of denkt dat JB en ik wel erg makkelijkquote:
Is te testen hequote:Op zondag 16 november 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Steek jij je tong eens tegen iemand anders uit.![]()
Ik post hier ook niet overdreven veel hoor meneertje. En gil ook niet gelijk. "Dat duurde lang".
[..]
Ik denk dat jij een te positief beeld hebt van je eigen kunnen, of denkt dat JB en ik wel erg makkelijk
te plezieren zijn. Over JB kan ik het niet met zekerheid zeggen, over mezelf.....![]()
Hallo Elegly.
Zeker, alles is te testen.quote:
Alsof JIJ dat weet!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trust me, you don't want to![]()
Moguh Trouwens
weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moguh Trouwens
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijkquote:
Misschien had jij een slechte ervaring. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moguh Trouwens
quote:Op zondag 16 november 2008 12:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijk
Elegy! Veroveraar!quote:Op zondag 16 november 2008 12:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, Belsezar, Venco, JB, Sedan en ach, iedereen eigenlijk
Zou zeggen probeer het en laat het weten.quote:Op zondag 16 november 2008 12:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien had jij een slechte ervaring. Hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Belsezar, mede conquistadorquote:
Venco, heb ik jou overgeslagen, goedemorgen!quote:
quote:
Uitsloverquote:
Wat je zegt ben je zelf, show-offquote:
Stage op zondagquote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geen zin in mijn stage vanavond. Grmbl, ik wil niet meer op zondag!
CG!quote:
Een woning waar jongeren met verstandelijke beperking wonen.quote:
*veegt denkbeeldig stof van zijn schouder*quote:Op zondag 16 november 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, show-off
/edit: Hey mrbox
En jij kent me nog wel! En dan toch durf je dit te zeggenquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch he Rebel, geeft me deze reactie weer dat dubbel gevoel van is Rebel misschien toch....
Heyquote:
Dan moet je zo'n dingen ook niet posten, je vraagt er gewoon om.quote:Op zondag 16 november 2008 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En jij kent me nog wel! En dan toch durf je dit te zeggen
Veel kijkplezier.quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef vencodark het volgende:
Ja ik ga toch maar een dvdtje opzetten. Anders zit ik hier tot half 5 nog, geen zin in.
Doei he.
Fijn weekend tot nu toe gehad?quote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey
Gaat lekker hier, wel beetje moe.. En daar?
Ja was geslaagdquote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fijn weekend tot nu toe gehad?
Prima, ook een beetje moe maar voor de rest ok
En hem pak je niet aan, de oneerlijkheid!quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n dingen ook niet posten, je vraagt er gewoon om.
Niet dat Elegly anders doet.
Nouja, lekker zegquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef vencodark het volgende:
Ja ik ga toch maar een dvdtje opzetten. Anders zit ik hier tot half 5 nog, geen zin in.
Doei he.
Toen ze in de 90's nog goede metal maaktenquote:
Mooi zo!quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja was geslaagd![]()
Wat heb jij nog gedaan dan?
Mij aanpakken? het ideequote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hem pak je niet aan, de oneerlijkheid!
Veel kijkplezier Venco
quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja was geslaagd![]()
Wat heb jij nog gedaan dan?
Tsss.quote:
Ook jij mijn mede chaos stichter, zal ooit iemand tegen komen die je het hoofd bied.quote:
Altijd leuk zo'n baan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef katuitdeboom het volgende:
ja weekenden zijn zwaar
gelukkig dalijk weer 5 dagen om bij te komen
Ik laat je achter met de indruk die ik wil dat je hebt van mij, niet anders.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsss.![]()
Rebel is als een lammetje bij msn, het lijkt me niet al te moeilijk om jou ook zo te laten kruipen als Rebel doet.
Die kans zit er idd inquote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus nog ff en jij komt je afmelden ?
Tuurlijk moppie.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat je achter met de indruk die ik wil dat je hebt van mij, niet anders.
Hehe, dankje voor de eerste goede lach van de dag.quote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk moppie.Ik zou niet willen dat men hier denkt dat je geen stoere vent bent.
Ik ben geen lammetje. Ik ben de slagerquote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsss.![]()
Rebel is als een lammetje bij msn, het lijkt me niet al te moeilijk om jou ook zo te laten kruipen als Rebel doet.
Natuurlijk nog allemaal effe afwachten enzo.. maar het ziet er goed uitquote:
Top dus! Ik hoop het voor je!quote:
een vegetarische slagerquote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben geen lammetje. Ik ben de slager
Vette sjiit
Doe mij maar vleesquote:
Daar ben ik toch voor moppie.quote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, dankje voor de eerste goede lach van de dag.
Zelfs een slager kan je op de plank leggen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vette sjiit
Hoevaak hebben jullie al afgesproken.quote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk nog allemaal effe afwachten enzo.. maar het ziet er goed uit
Gisteren voor de tweede keer afgesproken .. dus loopt nog niet langquote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
Hoevaak hebben jullie al afgesproken.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vette sjiit
Mij nietquote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs een slager kan je op de plank leggen.![]()
[..]
want? Je zakt door de plank heen ofzo?quote:
Ik onderschat een tegenstander nooit, maar ik ken mezelfquote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
want? Je zakt door de plank heen ofzo?
of onderschat je bengel?
Kluts is niet online Sedanquote:
Ik rel niet. Rellen is voor onderdanen, niet voor heersersquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
maakt niet uit, sedan vind vast wel een andere relpartner
Correct, wij aanschouwen alleen maar.quote:Op zondag 16 november 2008 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik rel niet. Rellen is voor onderdanen, niet voor heersers
Watjesquote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Correct, wij aanschouwen alleen maar.
Tsss, ga nou maar rellen en vermaak ons. En een beetje vlug!quote:
Ja in m'n eentje zekerquote:Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tsss, ga nou maar rellen en vermaak ons. En een beetje vlug!
Nou haal je jezelf onderuit, Kluts was eerst nog je kloon toch? En naast dat je bent bipolair schizofreen tochquote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja in m'n eentje zeker
*trapt hard tegen deur muur* AU!
Is ook zoquote:Op zondag 16 november 2008 14:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou haal je jezelf onderuit, Kluts was eerst nog je kloon toch? En naast dat je bent bipolair schizofreen toch
Dus schiet eens op met dat rellenquote:Op zondag 16 november 2008 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is ook zo,zal d'r even afstoffen.
Nou het zal niet veel schelen inderdaad
Hij heeft niemand om te rellenquote:Op zondag 16 november 2008 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus schiet eens op met dat rellen
Dat heet delegerenquote:
welke film?quote:Op zondag 16 november 2008 14:25 schreef Tegan het volgende:
Hello. Mijn weekend kan niet meer stuk. Ik heb zo een date met de bioscoop in Antwerpen.
Daten in de bioscoop isquote:Op zondag 16 november 2008 14:25 schreef Tegan het volgende:
Hello. Mijn weekend kan niet meer stuk. Ik heb zo een date met de bioscoop in Antwerpen.
Een hele bios nog wel T!quote:Op zondag 16 november 2008 14:25 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |