mn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
Terug vind Pool![]()
Dus als ik het goed begrijp is zij nu op de trein gezet naar Polen in een veewagen.
TS
Hoe lang is zij bij jouw geweest?
Het zou mij niks verbazen als zij de sleutel heeft nagemaakt en aan iemand heeft gegeven met als resultaat die inbraak. En verwacht nog meer gedonder met haar. Deze soap begindt pas. Veel succes.
Wat het hele verhaal ook al wat mooier zou maken... post eens een foto van haar? Als ze je hele huis heeft leeggeroofd zijn xxx foto's van de slet in kwestie op het internet wel het minste wat je kan doen, maar vooruit, een normale foto tellen we ook al als bewijs.quote:Op maandag 17 november 2008 16:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
lijkt me sterk maar ben wel iedereen aan het nabellen voor te kijken of ze weten van die polen waar we mee werkten want ik weer dat ze verschillende van die mensen al kende in polen
adressen namen dat soort shit anders rij ik zelf wel naar polen
bibliotheek, random school, random universiteit, random kantoor.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
kan je wel zeggen ja
weet iemand waar je iets kan scannen als je zelf geen scanner hebt?
heb niet veel foto's maar wel een paarquote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat het hele verhaal ook al wat mooier zou maken... post eens een foto van haar? Als ze je hele huis heeft leeggeroofd zijn xxx foto's van de slet in kwestie op het internet wel het minste wat je kan doen, maar vooruit, een normale foto tellen we ook al als bewijs.
maak een foto van de foto met je mobieltje.quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
kan je wel zeggen ja
weet iemand waar je iets kan scannen als je zelf geen scanner hebt?
huh ik wil het proces verbaal inscannen....quote:Op maandag 17 november 2008 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maak een foto van de foto met je mobieltje.
oh sorry, ik dacht dat je puur ff iets snel wilde uploaden.. kan eigenlijk nog alsnog. maak er gewoon een foto van met je mobieltje, en upload die naar je computer en daarna naar internet.quote:Op maandag 17 november 2008 17:08 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
huh ik wil het proces verbaal inscannen....
ja dat welquote:Op maandag 17 november 2008 17:10 schreef Bootje84 het volgende:
TS, heb je nou een keer met dr zitten ballen of niet...?
moeilijke sex..? krijg je al potentieproblemen op je 18e dan?quote:Op maandag 17 november 2008 17:13 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
[..]
ja dat welen was bijna jarig dus had hoop op moeilijke sex...
Hoe maak je een foto van je TV nadat hij gestolen is? Leg uit.quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef mgerben het volgende:
Ik geloof er niks van... post eens een foto van die zogenaamd gestolen TV.
Het verhaal geeft je gelijk.quote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
*Leest de rest van het verhaal* Zeg het maar? Ik had gelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |