Slimquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Mwah, volgens mij gaat dat heel snel vervelen. Sowieso ben ik niet echt een multiplayer speler, en dat is waar de game volledig op leunt.quote:Op zondag 16 november 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Left4Dead besteld bij Play.com!
Demo heeft me overtuigd!
Valve
quote:
Die updates krijg je nog wel, maar je raakt dit keer als het goed is je chat/party niet kwijt.quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Ohja,.... de 18e alweer he!quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Xboxhomequote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden. Maar met de link hierboven wel! De site die ik had gevonden is het niet maar deze is nog 10 euro goedkoper !quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of
http://www.12game.com/XBOX_360/Xbox_360_Supersize_Pack.aspx?af=15
Op XboxHome was hij tijdelijk uitverkocht geloof ik, maandag (morgen dus) zetten ze de allerlaatste op, dus als je het bij Xboxhome wilt kopen moet je morgen bestellen, en snel zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Deze is het, bedankt! Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden.
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij.
Iemand al eens een bestelling gedaan bij deze site? betrouwbaar?
Bedankt voor de hulp!
Vrijdag daar Football Manager besteld, gister binnen gehad, top site.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden. Maar met de link hierboven wel! De site die ik had gevonden is het niet maar deze is nog 10 euro goedkoper !![]()
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij. Het is altijd lastig om te zien wat je nu krijgt, wil wel 175 watt model..iemand die toevallig dat pakket ook hier heeft aangeschaft die hier meer over kan vertellen?
Iemand al eens een bestelling gedaan bij deze site? betrouwbaar?
Bedankt voor de hulp!
De pakketen met een 60 GB harde schijf zijn ook allemaal uitgerust met HDMI en 175 watt. Volgens mij zijn dat tegenwoordig zelfs die Jasper dingen ipv Falcon.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij. Het is altijd lastig om te zien wat je nu krijgt, wil wel 175 watt model..iemand die toevallig dat pakket ook hier heeft aangeschaft die hier meer over kan vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |