Slimquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Mwah, volgens mij gaat dat heel snel vervelen. Sowieso ben ik niet echt een multiplayer speler, en dat is waar de game volledig op leunt.quote:Op zondag 16 november 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Left4Dead besteld bij Play.com!
Demo heeft me overtuigd!
Valve
quote:
Die updates krijg je nog wel, maar je raakt dit keer als het goed is je chat/party niet kwijt.quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Ohja,.... de 18e alweer he!quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Xboxhomequote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden. Maar met de link hierboven wel! De site die ik had gevonden is het niet maar deze is nog 10 euro goedkoper !quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of
http://www.12game.com/XBOX_360/Xbox_360_Supersize_Pack.aspx?af=15
Op XboxHome was hij tijdelijk uitverkocht geloof ik, maandag (morgen dus) zetten ze de allerlaatste op, dus als je het bij Xboxhome wilt kopen moet je morgen bestellen, en snel zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Deze is het, bedankt! Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden.
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij.
Iemand al eens een bestelling gedaan bij deze site? betrouwbaar?
Bedankt voor de hulp!
Vrijdag daar Football Manager besteld, gister binnen gehad, top site.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden. Maar met de link hierboven wel! De site die ik had gevonden is het niet maar deze is nog 10 euro goedkoper !![]()
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij. Het is altijd lastig om te zien wat je nu krijgt, wil wel 175 watt model..iemand die toevallig dat pakket ook hier heeft aangeschaft die hier meer over kan vertellen?
Iemand al eens een bestelling gedaan bij deze site? betrouwbaar?
Bedankt voor de hulp!
De pakketen met een 60 GB harde schijf zijn ook allemaal uitgerust met HDMI en 175 watt. Volgens mij zijn dat tegenwoordig zelfs die Jasper dingen ipv Falcon.quote:Op zondag 16 november 2008 14:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Meeste van de supersizepakketten zijn met de 20 gig maar hier staat echt 60 bij. Het is altijd lastig om te zien wat je nu krijgt, wil wel 175 watt model..iemand die toevallig dat pakket ook hier heeft aangeschaft die hier meer over kan vertellen?
Waarom ziet die hand van Batman er zo raar uit?quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef Retarded het volgende:
Deze week Mortal Kombat
[ afbeelding ]
IGN gaf het spel een 7,5/10 ...
Perongeluk ingevuld bij een andere gamertag?quote:Op zondag 16 november 2008 15:28 schreef Koentje3 het volgende:
Hmm ik heb een vraagje.. Ik heb een 48-uur pass voor xbox live gold.. Ik heb de code ingevuld bij redeem code, en deze werkte, echter ik heb nogsteeds silver.. Natuurlijk heb ik al in / uit gelogd etc. maar hij werkt gewoon niet. Als ik de code nu nog een keer invul dan zegt hij dat de code al gebruikt is en dus niet nog een keer te gebruiken is..
Weet iemand wat ik eventueel verkeerd doe?
Hmm nee.. En ik kan wel gewoon op silver dus ben niet gebanned oid..quote:Op zondag 16 november 2008 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Perongeluk ingevuld bij een andere gamertag?
Ooh!! meteen ff checken dan!quote:Op zondag 16 november 2008 16:00 schreef 1-0-Ed het volgende:
Voor zover ik weet geeft een 48hrs trailcode je geen gold membership - het geeft je slechts toegang tot online spelen. Meer niet. Geen verder 'gold perks' zoals eerder downloaden van demo's, etc...
quote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom ziet die hand van Batman er zo raar uit?
Weet ik, was gewoon een typo.quote:Op zondag 16 november 2008 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is geile, stomme allochtoon.
Omdat ze heel slecht verkrijgbaar zijnquote:Op zondag 16 november 2008 14:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
Misschien zie ik wat over het hoofd maar waarom zou je een normaal pakket bestellen wanneer je deze ook kunt bestellen?
Normaal pakket is geloof ik 239 - 40 = 199
Supersize = 269 -40 = 229 maar je krijgt er een extra controller bij en 4 spellen. Ok die zijn misschien niet je van het maar toch.
Ik heb dat spel niet maar heb je wel een gamertag aangemaakt en zeurt hij over online? Of heb je helemaal geen gamertag gemaakt?quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
Hier een Xbox-newbie.....
We hebben dat ding voornamelijk in huis gehaald om met en tegen elkaar te kunnen spelen, maar er blijft iedere keer dat je er een spel (Need for speed Prostreet) indoet een hoop geneuzel over Live komen.
Vooralsnog zitten we daar niet op te wachten, en hebben daar geen interesse in.
Hoe kunnen we voorkomen dat er telkens naar een gamertag enz. voor Live gevraagd wordt?
Het Live-verhaal is wel heel prominent (op het drammerige af) aanwezig trouwens![]()
Heb je wel een gamertag aangemaakt? Zo nee, doe dat even, kost niets en bespaart je als het goed is een hoop gezeur.quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
Hier een Xbox-newbie.....
We hebben dat ding voornamelijk in huis gehaald om met en tegen elkaar te kunnen spelen, maar er blijft iedere keer dat je er een spel (Need for speed Prostreet) indoet een hoop geneuzel over Live komen.
Vooralsnog zitten we daar niet op te wachten, en hebben daar geen interesse in.
Hoe kunnen we voorkomen dat er telkens naar een gamertag enz. voor Live gevraagd wordt?
Het Live-verhaal is wel heel prominent (op het drammerige af) aanwezig trouwens![]()
Koop ze met buzzers en verkoop de buzzers aan mijquote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Waarom is Scene It? Boxoffice Smash nou nergens in NL verkrijgbaar zonder buzzers?Aan 8 buzzers heb ik niks voor een spel dat maar max 4 spelers ondersteunt
Yep, we hebben wel gamertags aangemaakt (op de memorystick)quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb dat spel niet maar heb je wel een gamertag aangemaakt en zeurt hij over online? Of heb je helemaal geen gamertag gemaakt?
Ik heb sinds een week of 2 ook een 360 gekocht, gamertag heb ik geheractiveerd uit een ver verleden, namelijk RuffRyder NLquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet ik, was gewoon een typo.
Geile hazi
play.com levert in Nederland en is ook nog goedkoperquote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Waarom is Scene It? Boxoffice Smash nou nergens in NL verkrijgbaar zonder buzzers?Aan 8 buzzers heb ik niks voor een spel dat maar max 4 spelers ondersteunt
SERIEUS?!?!quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Wessiej het volgende:
De volgende moest-een-topper-zijn-maar-faalt-hard spel is Shaun White
Een mooie 4 van Eurogamer.
the controles schijnen erg ingewikkeld te zijn .quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SERIEUS?!?!
Wtf is daar mis gegaan? Want in de meeste previews was het allemaal nog leuk en tof
Wii versie is idd gaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Reddiablo het volgende:
Bij Gamekingz vinden ze hem wel tof en stukken beter dan op de WII
Toen ik die laatst poste werd die verwijderd dus ik denk dat die er nu ook niet lang staat!quote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Omdat ze heel slecht verkrijgbaar zijn
Ik zie m inderdaad ook niet meer staan op Xboxhome, heb die zelf wel btwHij is idd met 60 gig en HDMI. Ik zal vanavond nog wel even kijken welk model het precies is..
Als hij 60 GB heeft en HDMI heeft dan is het 100% zeker een Falcon. 175 watt model dus.quote:
ok bedankt...quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als hij 60 GB heeft en HDMI heeft dan is het 100% zeker een Falcon. 175 watt model dus.
Die nieuwe Jaspers schijnen nog niet verkocht te zijn, als ze verkocht worden dan is dat een 140 Watt model, maar die heeft nog niemand.
Dat zou inderdaad een hele slechte keuze zijn! Dat geluidje is als een klaarkomende vrouw, en weer op naar de volgendequote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat ik me afvraag he, met die NXE, dat nieuwe dashboard, gaat dat achievement geluidje dan weg? Is dat dan een andere? Zoja, dan update ik niet
Veel plezier met het constant verkeerde knopje indrukkenquote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, maandag lekker vrij
Op de planning
- COD 5
- Gears 2
q12009quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Sharolo het volgende:
Tales of vesperia heeft nog steeds geen Europese release
Je moet!quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat ik me afvraag he, met die NXE, dat nieuwe dashboard, gaat dat achievement geluidje dan weg? Is dat dan een andere? Zoja, dan update ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niveau van dit topic heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt zie ik.quote:
Vond je hem helemaal niet grappig?quote:Op maandag 17 november 2008 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niveau van dit topic heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt zie ik.
Smakeloos.quote:
Ik heb de Guitar Hero World Tour SuperBundel al 3 maanden terug besteld, voor 179 euro inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie wel eens via http://www.xboxhome.nl/ besteld?
Is dat een beetje betrouwbare site?
Daar is guitar hero world tour superbundle maar 179 euro. En Need for Speed undercover 57 euro.
Klik!quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Eurogamer moet je sowieso niet serieus nemen, ik twijfel aan hun objectiviteit en volgens mij geven ze vaak cijfers om te shockeren. Het is bij hun of heel slecht, of heel goed. Er tussenin kan bijna niet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Wessiej het volgende:
De volgende moest-een-topper-zijn-maar-faalt-hard spel is Shaun White
Een mooie 4 van Eurogamer.
idd smakelaas bah.quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
=Dit gaat te ver=
Vind hun juist een van de beste, danwel niet de beste.quote:Op maandag 17 november 2008 11:19 schreef Devz het volgende:
[..]
Eurogamer moet je sowieso niet serieus nemen, ik twijfel aan hun objectiviteit en volgens mij geven ze vaak cijfers om te shockeren. Het is bij hun of heel slecht, of heel goed. Er tussenin kan bijna niet.
Is dat nou eng, zo'n spel kopen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de Guitar Hero World Tour SuperBundel al 3 maanden terug besteld, voor 179 euro inderdaad.
Hoop wel dat ze hem vrijdag leveren, anders baal ik wel.
Goede shop inderdaad.
ja super, heb nu 11 uur online gespeeldquote:Op maandag 17 november 2008 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Nog een vraagje de nieuwe call of duty, is die een beetje leuk?
Wat zal die jongen balen, dat ie niet gewoon een gitaar & drumstel kan downloaden.quote:
Ik vind de ps3 naruto veeel vetterquote:Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef Dancin_Rhino het volgende:
die nieuwe naruto is fantastisch
jammer dat dat niet echt een openworld platformer is , en veel meer op het vechten leunt .quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vind de ps3 naruto veeel vetter
Ja eigenlijk welquote:
Als je gewoon met xp mediaplayer 11 installeert kun je in de opties daarvan kiezen om je bestanden te delen. Dan kun je ze gewoon via de xbox bekijken. Maar sommige formaten kan hij niet aan. Divx gelukkkig wel, maar realmedia dan weer niet. Heb laatst trouwens ook nog een tooltje gedownload waarmee je youtube naar je xbox kun streamenquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef Lausteen het volgende:
Als ik mn 360 als Mediacenter wil gebruiken, wat moet ik dan?
- XP Media Center Edition 2005
- TVersity
- anders?
Wil het liefst ook *.mkv kunnen streamen.. Moet vanaf een PC die nu nog XP draait btw.
Ik heb al zitten zoeken als een malle maar er zijn zoveel opties
Fable 2!quote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef santax het volgende:
[..]
wat zal ik eens gaan kopen, fallout of fable?
Oh je zei fable, t'is fallout gewordenquote:
your lossquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef santax het volgende:
[..]
Oh je zei fable, t'is fallout geworden![]()
![]()
(ik heb eens even de reviews gelezen van fable en naast dat ik de screenies niet erg indrukwekkend vind heeft de review me ook niet kunnen overtuigen)
quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet iemand toevallig iets over de nieuwe Jaspers (opvolger van de Falcon) en wanneer deze verwacht worden?
quote:The "Jasper" Xbox 360 motherboard includes both a 65nm CPU and GPU, as opposed to the Falcon motherboard, which has a 65nm CPU and an 90nm GPU. This revision further reduces heat generated from the processors, although it operates with the same wattage as the previous "Falcon" systems[citation needed]. An additional advantage is its lower cost of production, which will allow Microsoft to realize more profit or reduce the Xbox 360 price points to be more competitive. Rumors point to a late August or early September 2008 release date for "Jasper"-based Xboxes. Users posting their hardware configurations on the Xbox 360 Drive Database have reported "Jasper" based systems being purchased in the last week of September 2008, all of which have a manufacture date of 2008-08-06 or later. However, not all newly manufactured consoles have the "Jasper" 65nm GPU .
Ik blijf het terecht vinden ook nu weerquote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef Wessiej het volgende:
Voor alle mensen die al blij waren voor 1 december, haal je geluk maar weg, want de douane blijft je naaien
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
Je betaal dus gewoon 19% belasting erover
Volgens mij niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Twizla het volgende:
Hebben jullie ook bij sommige spellen het probleem dat als je
de 2speler modus start, dat de 2e controller redelijk vertraagt/niet accuraat reageert tijdens het spelen?
Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?quote:Op maandag 17 november 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Call of Duty 5, meeslepend
quote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?
quote:
Veels te dure Philips meukquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
als je een gelekte versie van NXE installeerd wordt je (tijdelijk) van Live gekickt. Kun je pas weer gebruiken bij de officiele launch van dat NXEquote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm NXE al geļnstalleerd staan, maar nu krijg ik de melding dat er een system-update klaar staat maar kan deze niet downloaden... k*t. (geen omgebouwde xbox, alleen de NXE geļnstalleerd die gelekt was).
Help anyone?
Ja okay, dat zag ik bij de waarschuwing staan. Maar raakte lichtelijk in paniek toen ik de melding zag dat de system update wel beschikbaar was maar dat ik deze niet kon downloaden.quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
[..]
als je een gelekte versie van NXE installeerd wordt je (tijdelijk) van Live gekickt. Kun je pas weer gebruiken bij de officiele launch van dat NXE
veels te hoogquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:40 schreef Wessiej het volgende:
IGN review You're in the Movies
4.2
[ afbeelding ]
Dat is toch geen begin van een dagquote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze willen wij u informeren over uw bestelling die gisteren helaas niet is verstuurd.
Wij versturen tegenwoordig tot 21:00 maar gisteren stond de TNT al om 20:30 voor de deur en wilde de chauffeur niet wachten, terwijl wij wel de afspraak hebben dat zij pas na 9 uur alles ophalen.
Wij hebben dus helaas uw zending niet mee kunnen sturen gisteren maar zullen dat vandaag alsnog doen, onze excuses voor deze vertraging.
Terugmailen dat je boos bent dat ze de chauffeur niet een half uur hebben opgesloten (met een kopje koffie).quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:22 schreef santax het volgende:
Dat is toch geen begin van een dag
Ik ben notabene wakker gebleven zodat ik hem dadelijk in ontvangst had kunnen nemen
(hoewel ik het net vind dat ze het even hebben laten weten)
Neh heb gewoon terug gemailt dat dat spijtig is en ik het spel morgen dan wel ziequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Terugmailen dat je boos bent dat ze de chauffeur niet een half uur hebben opgesloten (met een kopje koffie).
Grootste probleem is dus dat de camera niet goed werkt. De spelletjes zelf vond ik best leuk toen ik in Leipzig speelde, maar ook daar was de camera een groot probleem omdat hij niet alles of juist teveel registreerde. Het vrouwtje zei daar wel dat het aan de bass van het grote podium lag, daardoor trilde de muren. Dat klonk nog enigszins geloofwaardig aangezien ook het licht slecht was, maar het is dus wel echt de camera zelf.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:40 schreef Wessiej het volgende:
IGN review You're in the Movies
4.2
[ afbeelding ]
quote:It seems SEGA and THQ are working on a brand new OutRun racing game.
That's according to the OFLC, which is the official media age classification body for Australia.
The OFLC website provides the name OutRun Online Arcade, and claims the game will be a multiplatform venture for the two companies. XBLA, PSN, WiiWare perhaps?
Given the name, and the "gaming experience may change online" warning, we expect online races to be at the heart of the project. There are no further details, however.
We're chasing both publishers for comment, so hopefully we'll know a bit more soon.
And we hope this does turn out to be true, because, as we've said before, SEGA is a dab-hand at five-minute racing games - as proven by OutRun 2006: Coast 2 Coast, the most recent instalment in the series.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=308025
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Owwww, ik ga ook foto's maken van games op mijn TV, dan ben ik net zo stoer als Jorien
quote:Closing Comments
There's absolutely no doubt that Left 4 Dead is one of the most social and exciting multiplayer games that we've ever played. It's almost pitch perfect in how it captures the tension and the action of a Hollywood zombie movie. This is an incredible and highly replayable multiplayer experience that's definitely worth checking out, especially if you're looking to prepare yourself for the inevitable zombie apocalypse. Just make sure you bring your friends.
9.5 Presentation
The movie-style presentation captures the essence of the game perfectly. Valve's typical high production values and attention to detail are obvious.
9.0 Graphics
The Source Engine isn't as cutting-edge as it used to be, but it still impresses with detailed environments, amazing lighting, and the fact that it can throw zombie hordes at you with ease.
9.0 Sound
An immersive audio system with plenty of solid voice work and a dynamic music system. You'll learn to dread the sound of a witch crying or a tank approaching.
9.0 Gameplay
Left 4 Dead is quite possibly the perfect co-op shooter. It's an absolute blast to play with others, though the single-player mode feels a bit hollow.
9.0 Lasting Appeal
Incredibly replayable and the Versus mode is also fun, but the small number of scenarios may feel limited to many.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
20 februariquote:
Volgens mij is dat een 32 inch LCD tv.quote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga je billen schoppen Gijs!quote:
Aaaaaah, wat een schattig klein tv'tjequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een 32 inch LCD tv.
Volgens mij komt morgen alleen een blog online, niet de game zelf dus, die komt 29-12-08 pas uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder![]()
Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.
Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).
Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.
Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.
Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.
Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Un4 het volgende:
Heel fijn, heb Far Cry 2 an Fable 2 nog ongeopend liggen en krijg deze week Guitar Hero WT, Rock Band 2 en als het goed is Lips binnen.![]()
Too little time........
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder![]()
Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.
Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).
Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.
Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.
Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.
Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
volgens ign dus zal wel vertraging op hebben gelopenquote:Published by: Destineer
Developed by: Bongfish GmbH
Genre: Racing
Release Date:
US: December 29, 2008
Australia: November 2008
MSRP: $39.99
Paintballen doe ik liever in het echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer wachten
Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enzquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Paintballen doe ik liever in het echt
En sorry maar dat logo geeft me al het gevoel dat het een 'AQuila Aproved" game gaat worden, en ik heb toch genoeg te doen
had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logoquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enz
Er is geen linkquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logo
maar wat is de link dan?
Ik wil dat arcade kart spelquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is geen link![]()
Ik wou gewoon een NXE plaatje maar kon er geen vinden dus pakte ik die maar
Ik weet Jorien! Dat zag er toen echt goed uit maar ik heb er al lang niets meer van gehoord!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wil dat arcade kart spel
Hartstikke realistischquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken.
nooit van gehoord , ik ken wel de sex change potionquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef koen_pijl het volgende:
hey! Weten jullie waar ik yellow fairy drankje in fable2 kan kopen.
Nee die is het niet. Dit wil iemand als geschenk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord , ik ken wel de sex change potion
quote:INSANE ACTION and HUMONGOUS ALIENS tied together by a TWISTED STORY. Branching levels, 4 unique endings, 7 characters each with a Weapon of Choice. Reap revenge with the Vengeance Missile. Cheat death with Deathbrushing! Scale walls with the Spiderpack. Rock out to original, blistering metal guitar tracks. Enough gameplay to rot your teeth! Third Place Winner of Microsoft’s Dream Build Play 2008.
quote:Thwart off evil weeds as they dry to suck the last bit of water from your planet, paint by numbers to reveal hidden treasures and use logic and a careful eye to create new and undiscovered species of flowers.
quote:Tail Gun Charlie - Charles “Charlie” Chatsworth is the pride of the Great British Galactic Diplomatic Corp. No other individual has done more for race relations and intergalactic war. Using his trusty weapons of peace, it can only be a matter of time before Charlie manages one of his legendary diplomatic incident recoveries following a recent misunderstanding with the Dax.
quote:Use wind to guide your bubbles safely to the exit. Journey though the magical canopy of the ‘Great Tree’ collecting ‘Flames’ with help from the Faeries. Experience 70 handcrafted levels and infinite procedurally generated levels for endless variety.
nopequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef ROFLOL het volgende:
Die heb ik vorige week nog gedownload. Staat nu niet meer tussen New Releases, ook niet als je specifiek zoekt ?
quote:Overall, Underworld is a decent enough effort. It has slick controls, interesting puzzles and a story that's actually pretty interesting. However, it never fully compensates for a lack of compelling action and overall polish. It'll probably appeal to diehard Tomb Raider fans hoping to recapture some of the series' lost magic but most gamers will be better served by competing titles like Drake's Fortune.
quote:PROS: Beautiful locations; outrageous, entertaining story; functional controls.
CONS: Underdeveloped combat mechanics; generally slow pace; some platforming sections need tuning.
quote:The level design is phenomenal but it's a little too clever for its own good sometimes: It's far too easy to embark on a series of jumping challenges or climb a wall only to get stuck and not clearly understand where to go next because the next ledge or platform blends too much into the environment. Better camera work would easily have addressed this, providing helpful pans to highlight where you need to go next; however, the camera freaks out in close-quarters and offers no aid whatsoever.
heb je wel een gold abbo ? , kan zijn dat je hem nog niet kan downloaden omdat je silver bent .quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
nope
hij is er zeker weer afgehaald.. En nu weet ik dus niet of ik 'm wil kopen of niet. Kut MS
Haha, hou het in ieder geval bij die eerste twee titels op de drums en een beetje gitaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dayem boy, worden me dat even schorre stembanden!
gold it isquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je wel een gold abbo ? , kan zijn dat je hem nog niet kan downloaden omdat je silver bent .
Dan hadden ze er al moeten zijn? Waar zouden ze op wachten? MIsschien uitrol met het nieuwse dash NXE?quote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet iemand toevallig iets over de nieuwe Jaspers (opvolger van de Falcon) en wanneer deze verwacht worden?
quote:The "Jasper" Xbox 360 motherboard includes both a 65nm CPU and GPU, as opposed to the Falcon motherboard, which has a 65nm CPU and an 90nm GPU. This revision further reduces heat generated from the processors, although it operates with the same wattage as the previous "Falcon" systems[citation needed]. An additional advantage is its lower cost of production, which will allow Microsoft to realize more profit or reduce the Xbox 360 price points to be more competitive. Rumors point to a late August or early September 2008 release date for "Jasper"-based Xboxes. Users posting their hardware configurations on the Xbox 360 Drive Database have reported "Jasper" based systems being purchased in the last week of September 2008, all of which have a manufacture date of 2008-08-06 or later. However, not all newly manufactured consoles have the "Jasper" 65nm GPU .
Ben wel benieuwd naar mensen die de full 360 tegenover de full PC kunnen zetten. Verschil tussen full PC en demo 360 is echt schandalig grootquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
http://www.gamepro.com/ar(...)ider-underworld-ps3/
7/10
Morgen 11.00 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Komt NXE om 0.00 ?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Nemmii het volgende:
Over 48 min is het nog 2 dagen voor Guitar Hero World Tour !!![]()
Iedereen wacht voor die game hier he
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GH : WT valt heeeeeeel erg tegen, Rock Band 2 is echt stukken beter, echt stukken.
Ik heb ze zelf alle 2 en speel met de Rock Band drum dus heb daar geen last van, maar gewoon heel de stijl.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.
Of ze zouden eindelijk eens naar de fans kunnen kijken wat ze al die tijd fout doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Aantal reviews van de nieuwe Need for Speed.
EDGE: 3.
IGN: 4.
Gamepro: 5.
![]()
![]()
Wanneer nemen ze nou voor goed en altijd afscheid van de serie? Het is al jaren dikke prut.
Op NXE dagquote:
Inderdaad, had ik in het begin ook, ben nu opnieuw begonnen, nog geen vastkaaier gehad.quote:Op woensdag 19 november 2008 07:57 schreef santax het volgende:
Ik krijg er een beetje de schijt van hoevaak GTA blijft hangen tijdens missies
Daar koop ik verdomme geen console voor om nog minstens 1 keer per uur te rebooten.
Niet iedereen, want dan horen we nietsquote:Op woensdag 19 november 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op NXE dag
Misschien volgen er wel velen,..................... even de ethernet stekker eruit iedereen??
Ohja,.... misschien wilt Aquil360 of hoe die ook heet het even testen!quote:Op woensdag 19 november 2008 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen, want dan horen we niets
Ik ook, het installeren van spellen zou wel tof zijn, zeker met de bekende problemen van veel xboxen. Maar ik heb al een 'mii' dus dat had van mij niet zo gehoeven. Misschien dat het wel veel beter is deze nieuwe versie, maar ik moet zeggen dat ik de huidige/oude versie verdomd goed in elkaar vind steken.quote:
Wat zijn die bekende problemen? Lawaaierige dvd speler?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:04 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ook, het installeren van spellen zou wel tof zijn, zeker met de bekende problemen van veel xboxen. Maar ik heb al een 'mii' dus dat had van mij niet zo gehoeven. Misschien dat het wel veel beter is deze nieuwe versie, maar ik moet zeggen dat ik de huidige/oude versie verdomd goed in elkaar vind steken.
Lawaai inderdaad en bekraste discs he... Ik zie nog steeds dat de verschillende fora volstaan met klachten.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat zijn die bekende problemen? Lawaaierige dvd speler?
Rightquote:Op woensdag 19 november 2008 10:17 schreef ach het volgende:
Hier ook een rrod na het rebooten na NXE install
Maak je maar niet bang, dat zou MS zelf ook doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef emokid het volgende:
http://www.xbox360fanboy.(...)-streaming-to-the-x/![]()
![]()
![]()
Niks voor ons natuurlijk, maar wat een actie.
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef santax het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nu om de 5 minuten zijn xbox uitzet om te kijken of ie er al is?
Kan dat dan op de xbox?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef santax het volgende:
[..]
Maak je maar niet bang, dat zou MS zelf ook doen.
En ook op het laatste moment
Ik kan er mee leven, zolang ik maar porntube kan kijken
1 install? hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Die spellen installeren werkt erg prettig, moeilijk prestaties meten omdat je niet 2 xboxen naast elkaar hebt staan, maar het geluid wat je 'mist' van de DVD speler is een genot.
Jammergenoeg maar ruimte voor 1 install op de HDD, maar goed...
Ik heb wel een tooltje dat youtube streamt en nog wat van die kanalen, maar op youtube na, waren ze allemaal geblocked voor verkeer buiten de VS. Porntube zat er helaas nog niet bijquote:
ik laat hem gewoon aanstaanquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef santax het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nu om de 5 minuten zijn xbox uitzet om te kijken of ie er al is?
Heb jij je hele hardeschijf leeg dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1 install? hoe doe je dat dan?of is die game zo groot?
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Lausteen het volgende:
Zit ik net DiRT te spelen, na 50 keer proberen eindelijk fatsoenlijk de stage doorgekomen, rij ik mn kar total loss tegen het finishportaal. Godverdomme heyKan ik weer opnieuw beginnen.
Ok, das best wel lamequote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Lausteen het volgende:
Zit ik net DiRT te spelen, na 50 keer proberen eindelijk fatsoenlijk de stage doorgekomen, rij ik mn kar total loss tegen het finishportaal. Godverdomme heyKan ik weer opnieuw beginnen.
quote:
Dat is wat ik lees op de site xboxonly.nlquote:Zoals al eerder uitgelegd zal het installeren van The New Xbox Experience gemakkelijk gaan. Zodra je de Xbox 360 inschakelt en aangesloten bent op Xbox Live zal de Xbox 360 vragen om een update te downloaden. Daarna zal de Xbox 360 opnieuw opstarten, waarna The New Xbox Experience zal installeren. De totale installatie duurt ongeveer 5 minuten.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:48 schreef santax het volgende:
wat een slopende 13 minuten komen eraan
Ik had eigenlijk om 6 uur al willen slapen, maar dadelijk die update en rond half 12 komt de postbode met fallout 3 en ik heb net dat derde eiland van GTA vrijgespeeld... help
Heb er alleen Fable Lost Chapters op staanquote:Op woensdag 19 november 2008 10:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb jij je hele hardeschijf leeg dan?
En als je je xbox dan eens tijdelijk ergens anders zet voor de updatequote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn netwerk kabel op mijn kamer is te kort en kan hem daarom niet op mijn xbox aansluiten
Opstarten, terug naar dashboard, update available en hoppakeequote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef santax het volgende:
Damn, kreeg je meteen bij het opstarten te zien dat er een update was?
Zucht, moet ik dan toch mijn gta kaartje openkrassen voor een nieuwe maand goud... dat die lamlullen eerst goudmembers doen ofzo?
D'r is ook geen reet aanquote:
Dat is wat ik eerder ook al zei, ik heb een hekel aan MS, maar ik heb iedereen verteld hoe ontzettend lekker dat menu in elkaar zat. Dus ben benieuwd of ik hier aan ga wennen, inmiddels ie is geupdate dus ik ga eens even ermee spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
D'r is ook geen reet aan![]()
Zoals ik van tevoren al dacht toen ik de screens zag is het allemaal ontzettend fancy geworden maar qua gebruiksvriendelijkheid ben ik er nog niet echt van onder de indruk (zo op het eerste oog). De vorige interface was gewoon ontzettend makkelijk. Verschillende dingen onder verschillende tabs, hoppakee. Vanavond eens wat langer naar kijken iig.
Owja; avatars
Even een minuutje of vijf extra mee gespeeld maar het blijft onlogisch in elkaar zitten. Nu moet ik naar m'n werk. Vanavond bij Morpheus eens wat extra mee spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef santax het volgende:
Dat is wat ik eerder ook al zei, ik heb een hekel aan MS, maar ik heb iedereen verteld hoe ontzettend lekker dat menu in elkaar zat. Dus ben benieuwd of ik hier aan ga wennen, inmiddels ie is geupdate dus ik ga eens even ermee spelen
bij de oude interface zaten heel veel dingen wel ver weggestopt, ben benieuwd of dat nu anders isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
D'r is ook geen reet aan![]()
Zoals ik van tevoren al dacht toen ik de screens zag is het allemaal ontzettend fancy geworden maar qua gebruiksvriendelijkheid ben ik er nog niet echt van onder de indruk (zo op het eerste oog). De vorige interface was gewoon ontzettend makkelijk. Verschillende dingen onder verschillende tabs, hoppakee. Vanavond eens wat langer naar kijken iig.
Owja; avatars
Over welke dingen heb je het dan? Marketplace/Games/Media/System vond ik een mooi onderscheid. Je weet precies waar dingen zitten die je nodig hebt.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef kepler het volgende:
bij de oude interface zaten heel veel dingen wel ver weggestopt, ben benieuwd of dat nu anders is
nou, bijvoorbeeld Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 19 november 2008 11:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Over welke dingen heb je het dan? Marketplace/Games/Media/System vond ik een mooi onderscheid. Je weet precies waar dingen zitten die je nodig hebt.
Er is vast wel ergens een mogelijkheid om te themen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Is lelijker dan ik dachtlelijke kleuren enzo, hadden het grijzer moeten doen...
Staat hier allang, met drumstel en alquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Nemmii het volgende:
Over 48 min is het nog 2 dagen voor Guitar Hero World Tour !!![]()
Iedereen wacht voor die game hier he
Op zich is de game nog wel redelijk oké, alleen de framerate zakt af en toe echt dra-ma-tisch in elkaar zeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Aantal reviews van de nieuwe Need for Speed.
EDGE: 3.
IGN: 4.
Gamepro: 5.
![]()
![]()
Wanneer nemen ze nou voor goed en altijd afscheid van de serie? Het is al jaren dikke prut.
Straks maar eens proberen danquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef santax het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een mogelijkheid om te themen.
Zoals onder -systeem-
Dan heb je dus een slechte game gemaakt. Bij pc's kun je zeggen, ja maar niet iedereen heeft dezelfde hardware... Bij consoles (ok er zijn meerdere versies) is dat een lastig te gebruiken argument... Ik vind het ook niet kunnen trouwens. Zie het nu soms al bij GTA, wat dat betreft heb ik veel liever een forza 2 dat ingame op precies 60 fps loopt... altijd... En dat beetje extra eyecandy kun je in de repeats zien, waar ie op 27 fps loopt. Maar <24 vind ik echt not done.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef Devz het volgende:
[..]
Op zich is de game nog wel redelijk oké, alleen de framerate zakt af en toe echt dra-ma-tisch in elkaar zeg.
My Xboxquote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Straks maar eens proberen dan
Ik vroeg net of iemand daar last van hadquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef santax het volgende:
Hmmmz, ik hoop dat het toeval is, maar ik probeer net een gedownloade trailer te kijken, hangt plots m'n systeem weer
Het ging mij om het feit dat hij vast looptquote:Op woensdag 19 november 2008 11:56 schreef santax het volgende:
Nee, ik was een trailer aan het kijken, dat is anders dan een spel spelen
ja, want MS heeft daar natuurlijk niet aan gedachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Lyzio het volgende:
Dat kopiėren naar de HDD is wel vetZou het nu niet gewoon veel goedkoper zijn om naar de videotheek te gaan en een rits aan games te huren, en die op je HDD pleuren?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want MS heeft daar natuurlijk niet aan gedacht
[ afbeelding ]
omdat je de orginele cd in de xbox moet hebben zitten om het te kunnen spelenquote:
VGP?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:43 schreef Rkatier het volgende:
edit: CoD5 is nu binnenlekker snel, vrijdag mailtje vandaag binnen
en weer geen boete
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je de DVD alsnog in je drive moet hebben.
je kopieert de game maar voor de helft, en het nut daarvan is dat ie sneller laadt en stiller isquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]Wat is het nut er dan van om een game naar je HDD te kopiėren als de disc toch in je drive moet zitten.
Copyprotectie voor msquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]Wat is het nut er dan van om een game naar je HDD te kopiėren als de disc toch in je drive moet zitten.
het is alleen maar om te checken of je de game hebt, verder draait de speler nietquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
gamehubs, maar tja ik haal het introfilmpje net en hij loopt keer op keer vastquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
VGP?
Ow en mensen die om de 5 minuten kijken of de update al online staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |