gold it isquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je wel een gold abbo ? , kan zijn dat je hem nog niet kan downloaden omdat je silver bent .
Dan hadden ze er al moeten zijn? Waar zouden ze op wachten? MIsschien uitrol met het nieuwse dash NXE?quote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet iemand toevallig iets over de nieuwe Jaspers (opvolger van de Falcon) en wanneer deze verwacht worden?
quote:The "Jasper" Xbox 360 motherboard includes both a 65nm CPU and GPU, as opposed to the Falcon motherboard, which has a 65nm CPU and an 90nm GPU. This revision further reduces heat generated from the processors, although it operates with the same wattage as the previous "Falcon" systems[citation needed]. An additional advantage is its lower cost of production, which will allow Microsoft to realize more profit or reduce the Xbox 360 price points to be more competitive. Rumors point to a late August or early September 2008 release date for "Jasper"-based Xboxes. Users posting their hardware configurations on the Xbox 360 Drive Database have reported "Jasper" based systems being purchased in the last week of September 2008, all of which have a manufacture date of 2008-08-06 or later. However, not all newly manufactured consoles have the "Jasper" 65nm GPU .
Ben wel benieuwd naar mensen die de full 360 tegenover de full PC kunnen zetten. Verschil tussen full PC en demo 360 is echt schandalig grootquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
http://www.gamepro.com/ar(...)ider-underworld-ps3/
7/10
Morgen 11.00 uur geloof ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Komt NXE om 0.00 ?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Nemmii het volgende:
Over 48 min is het nog 2 dagen voor Guitar Hero World Tour !!![]()
Iedereen wacht voor die game hier he
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GH : WT valt heeeeeeel erg tegen, Rock Band 2 is echt stukken beter, echt stukken.
Ik heb ze zelf alle 2 en speel met de Rock Band drum dus heb daar geen last van, maar gewoon heel de stijl.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.
Of ze zouden eindelijk eens naar de fans kunnen kijken wat ze al die tijd fout doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Aantal reviews van de nieuwe Need for Speed.
EDGE: 3.
IGN: 4.
Gamepro: 5.
![]()
![]()
Wanneer nemen ze nou voor goed en altijd afscheid van de serie? Het is al jaren dikke prut.
Op NXE dagquote:
Inderdaad, had ik in het begin ook, ben nu opnieuw begonnen, nog geen vastkaaier gehad.quote:Op woensdag 19 november 2008 07:57 schreef santax het volgende:
Ik krijg er een beetje de schijt van hoevaak GTA blijft hangen tijdens missies
Daar koop ik verdomme geen console voor om nog minstens 1 keer per uur te rebooten.
Niet iedereen, want dan horen we nietsquote:Op woensdag 19 november 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op NXE dag
Misschien volgen er wel velen,..................... even de ethernet stekker eruit iedereen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |