Ik heb de Guitar Hero World Tour SuperBundel al 3 maanden terug besteld, voor 179 euro inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie wel eens via http://www.xboxhome.nl/ besteld?
Is dat een beetje betrouwbare site?
Daar is guitar hero world tour superbundle maar 179 euro. En Need for Speed undercover 57 euro.
Klik!quote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Waarom is Scene It? Boxoffice Smash nou nergens in NL verkrijgbaar zonder buzzers?Aan 8 buzzers heb ik niks voor een spel dat maar max 4 spelers ondersteunt
Eurogamer moet je sowieso niet serieus nemen, ik twijfel aan hun objectiviteit en volgens mij geven ze vaak cijfers om te shockeren. Het is bij hun of heel slecht, of heel goed. Er tussenin kan bijna niet.quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Wessiej het volgende:
De volgende moest-een-topper-zijn-maar-faalt-hard spel is Shaun White
Een mooie 4 van Eurogamer.
idd smakelaas bah.quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
=Dit gaat te ver=
Vind hun juist een van de beste, danwel niet de beste.quote:Op maandag 17 november 2008 11:19 schreef Devz het volgende:
[..]
Eurogamer moet je sowieso niet serieus nemen, ik twijfel aan hun objectiviteit en volgens mij geven ze vaak cijfers om te shockeren. Het is bij hun of heel slecht, of heel goed. Er tussenin kan bijna niet.
Is dat nou eng, zo'n spel kopen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de Guitar Hero World Tour SuperBundel al 3 maanden terug besteld, voor 179 euro inderdaad.
Hoop wel dat ze hem vrijdag leveren, anders baal ik wel.
Goede shop inderdaad.
ja super, heb nu 11 uur online gespeeldquote:Op maandag 17 november 2008 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Nog een vraagje de nieuwe call of duty, is die een beetje leuk?
Wat zal die jongen balen, dat ie niet gewoon een gitaar & drumstel kan downloaden.quote:
Ik vind de ps3 naruto veeel vetterquote:Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef Dancin_Rhino het volgende:
die nieuwe naruto is fantastisch
jammer dat dat niet echt een openworld platformer is , en veel meer op het vechten leunt .quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik vind de ps3 naruto veeel vetter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |