Slimquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Mwah, volgens mij gaat dat heel snel vervelen. Sowieso ben ik niet echt een multiplayer speler, en dat is waar de game volledig op leunt.quote:Op zondag 16 november 2008 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Left4Dead besteld bij Play.com!
Demo heeft me overtuigd!
Valve
quote:
Die updates krijg je nog wel, maar je raakt dit keer als het goed is je chat/party niet kwijt.quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Ohja,.... de 18e alweer he!quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
More important....NXE deze week.
Ik hoop ook dat die gare "updates" verleden tijd zijn.
Als ik ff genoeg heb van Gears 2 en ik prop Saints Row 1 erin krijg ik een update....als ik dan weer Gears 2 erin stop krijg ik weer een update.
Zo irritant, vooral als je in een private chat zit bv.
Xboxhomequote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Sharpdressedman het volgende:![]()
gisteren een site gevonden met een supersizepack! Xbox360 met 60 gig tweede controller en naast de gebruikelijke 2 spellen bij dit pakket (gow en pgr) ook kunfu panda en indiana...voor 279
Alleen ik kan de site niet meer vinden![]()
![]()
Op Xboxhome kan ik het pakket niet vinden. Maar met de link hierboven wel! De site die ik had gevonden is het niet maar deze is nog 10 euro goedkoper !quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of
http://www.12game.com/XBOX_360/Xbox_360_Supersize_Pack.aspx?af=15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |