abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2002 @ 15:18:28 #151
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3686294
Best wishes to you!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  maandag 1 april 2002 @ 18:01:42 #152
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3687475
Daar zit ik dan weer. Achter mijn PC. Mijn hond zal ik nooit meer zien. Nooit meer zal ik thuiskomen en hem naar me zien kijken. Nooit meer zal ik zijn lieve koppie zien. Ik zit nu achter mijn PCtje en weet dat hij over enkele minuten helemaal weg is. Ik kon het niet aan om zelf mee te gaan naar de dierenarts. Mijn hart breekt al in duizenden stukjes als ik denk aan het feit dat hij dood gaat. Laat staan dat ik mijn lieve trouwen hondje ook nog dood zou moeten zien. De ziel keek zo lief toen hij weer achterin de auto gezet werd. Vanmorgen ook al alleen gingen we toen genieten van een lange strandwandeling. Ik heb genoten. Eigenlijk is het beestje te oud om er nog echt plezier van te hebben maar hij beet door de zure appel en "rende" in het rond en dook de zee in. Genoten heb ik van hem de afgelopen week. Ieder ogenblik er bewust van geweest dat hij er voor me was voor deze laatste week. Hij leek het zelf ook te snappen. Op een of andere manier heeft het diertje doorgehad dat we afscheid zouden moeten nemen. Hij bleef me vanmiddag maar aankijken toen we terug waren van het strand. Alsof hij wist dat er iets te gebeuren stond.

Het is zo'n lieverd en ik zal hem zo missen. Ik weet verdomme zelf geeneens meer wat ik moet zeggen of wat ik moet denken. Het enige dat door mijn hoofd spookt is Roald is er niet meer en dat om de 2 seconden. Er is in mijn hoofd helemaal geen ruimte meer over voor wat dan ook. Ik hoor mijn muziek niet en let eigenlijk geeneens op mijn scherm. Hij is er niet meer. Hij zal er nooit meer zijn. Hij slaapt nu ongeveer in. Zijn laatste adem neemt hij tot zich. Zijn hartje slaat voor de laatste keer. En na al die jaren is mijn beste vriend er niet meer ...

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 1 april 2002 @ 18:09:53 #153
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3687551

You know what I try to say,
but the words are not here.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_3687564
Sterkte man!!!

En gecondoleerd

Moderator maandag 1 april 2002 @ 18:17:20 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_3687624
quote:
Op maandag 01 april 2002 18:01 schreef Knut het volgende:
Daar zit ik dan weer. Achter mijn PC. Mijn hond zal ik nooit meer zien. Nooit meer zal ik thuiskomen en hem naar me zien kijken. Nooit meer zal ik zijn lieve koppie zien. Ik zit nu achter mijn PCtje en weet dat hij over enkele minuten helemaal weg is. Ik kon het niet aan om zelf mee te gaan naar de dierenarts. Mijn hart breekt al in duizenden stukjes als ik denk aan het feit dat hij dood gaat. Laat staan dat ik mijn lieve trouwen hondje ook nog dood zou moeten zien. De ziel keek zo lief toen hij weer achterin de auto gezet werd. Vanmorgen ook al alleen gingen we toen genieten van een lange strandwandeling. Ik heb genoten. Eigenlijk is het beestje te oud om er nog echt plezier van te hebben maar hij beet door de zure appel en "rende" in het rond en dook de zee in. Genoten heb ik van hem de afgelopen week. Ieder ogenblik er bewust van geweest dat hij er voor me was voor deze laatste week. Hij leek het zelf ook te snappen. Op een of andere manier heeft het diertje doorgehad dat we afscheid zouden moeten nemen. Hij bleef me vanmiddag maar aankijken toen we terug waren van het strand. Alsof hij wist dat er iets te gebeuren stond.

Het is zo'n lieverd en ik zal hem zo missen. Ik weet verdomme zelf geeneens meer wat ik moet zeggen of wat ik moet denken. Het enige dat door mijn hoofd spookt is Roald is er niet meer en dat om de 2 seconden. Er is in mijn hoofd helemaal geen ruimte meer over voor wat dan ook. Ik hoor mijn muziek niet en let eigenlijk geeneens op mijn scherm. Hij is er niet meer. Hij zal er nooit meer zijn. Hij slaapt nu ongeveer in. Zijn laatste adem neemt hij tot zich. Zijn hartje slaat voor de laatste keer. En na al die jaren is mijn beste vriend er niet meer ...

Oh God...wat is het moeilijk om dit te lezen. HEEL VEEL sterkte man...ik weet precies hoe jij je voelt..mijn oom en tante hebben heel lang naast ons gewoont, en die hadden een hondje, genaamd Honnie (ja echt). Een paar jaar geleden kreeg hij last van een lekkende hartklep. Hij was 14...ze hebben hem moeten laten inslapen...ik ben nog nooit zo kwaad geweest op mijn oom en tante, maar het was het beste voor hem. Ik heb wekenlang gehuild...ik weet nog dat ik buiten met mijn vriendjes aan t spelen was toen mijn moeder aan kwam lopen. Ze vroeg aan mij of ik Honnie nog een x wilde zien, waarop ik vroeg waarom dat ze dat vroeg. Ze gaan hem laten inslapen zei ze toen. Ik ben op straat flauwgevallen....
Ik heb een pasfoto van hem...jawel..een heuse pasfoto Die heb ik laten uitvergroten en staat ingelijst op mijn bureau hier. Toen ik dit topic las en ik keek naar die foto sprongen de tranen mij in de ogen. Hier zit ik dan...hij is alweer 6 jaar weg maar ik zit hier dus te huilen als een kind Het was een beetje mijn hondje...elke dag bij elkaar, als ik binnenkwam rende ie van gekkigheid door de kamer...ging ik een minuut weg en kwam ik terug was ie weer net zo blij..gekke kleine Honnie

Knut heel veel sterkte kerel...het doet ontzettend veel pijn dat weet ik, maar het wordt minder, echt. NU geloof je dat misschien niet maar je zult zien dat er een moment komt waarop je aan hem kunt denken zonder dat de tranen je over de wangen rollen...
Sterkte man...echt heel veel sterkte...doe gewoon wat je voelt, als je wil slaan, doe dat dan gewoon, breek iets...een glas of erger. Who cares wat anderen zeggen...dit is jou pijn, laat het gaan op een manier die jij wil. Ik hou nu op want onder dat ik dit typ komen alle herinneringen aan mijn lieve kleine Honnie weer voorbij

Breitling - Instruments for Professionals
pi_3687645
Sterkte met dit verlies.....

Wij hebben nu een nieuwe hond, 8 weken oud, en vernoemd naar de hond die we ervoor hadden, maar helaas ook overleed. Zo blijft zij toch nog altijd bij ons in gedachten.

Misschien is dit voor jou ooit ook een manier om dit verlies te verwerken. Op dit moment kan ik je niks anders wensen dan sterkte.

maandag 1 april 2002 @ 19:38:57 #157
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_3688297

Ik zit met tranen in mijn ogen je stukje te lezen, ik weet niet wat ik zeggen moet. Weet alleen hoe het voelt om je huisdier te moeten zien gaan. Ik kan me indenken dat je er niet bij wilde zijn, ik heb er toen bewust wel voor gekozen om mijn katje Pino in mijn armen te laten sterven.

Ik weet zeker dat Pino lief zal zijn voor Roald!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_3688647
We hebben onze hond afgelopen jaar op 5-jarige leeftijd ook laten inslapen. Hij had een ernstige vorm van leukemie. Ik weet precies wat je voelt. Wat echt helpt tegen je verlies is een nieuwe hond nemen. Je vergeet nooit die oude hond omdat je vorige toch beter en leuker en gaver was dan die je nu hebt, maar je hebt wel altijd een hond thuis die je gezelschap houdt.

Maar in ieder geval veel sterkte.

Nerd met benen maandag 1 april 2002 @ 20:41:02 #159
18073 miss_bleu
pi_3688872
sterkte knut...
moet je eerlijk zeggen heb een traan moeten weg vegen toen ik net je stukje las
  maandag 1 april 2002 @ 20:41:15 #160
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3688873

Sterkte Knutje...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3688911
quote:
Op maandag 01 april 2002 18:01 schreef Knut het volgende:
-een heel droevig verhaal-
hee Knut, het maakt eik niet uit welke woorden ik nu opschrijf... omdat het je nu allemaal weinig zal helpen

maar toch heel veel sterkte gewenst en houd het hoofd omhoog, je moet zelf ook weer verder...

Trouwste user 2022 maandag 1 april 2002 @ 20:57:31 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_3688990
Sterkte Knut.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 april 2002 @ 21:00:57 #163
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_3689023
Heel veel sterkte Knut!! En gecondoleerd met dit verlies..
  maandag 1 april 2002 @ 21:02:37 #164
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_3689036
Sterkte Knut!

Hij zal altijd een plekje in je hart hebben.

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  maandag 1 april 2002 @ 21:23:55 #165
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3689251
Nogmaals sterkte knutje

Maar toch moet het fijn geweest zijn om nog een laatste week zo met hem door te brengen.

maandag 1 april 2002 @ 21:27:27 #166
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3689281
Heel veel sterkte Knut...

* ROEN moest zelf ook ff een traantje wegpinken toen hij het las...

I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  maandag 1 april 2002 @ 21:36:56 #167
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3689377
Ik moest ook ff wat tranen laten.

Heel heel heel veel sterkte, je beste vriend verdient het beste, en ik hoop dat hem op deze manier veel pijn bespaart is gebleven. *arm om knut heen slaat plaatje*

Tijdje geleden heb ik samen met twee vrienden waarvan de een een jackie had, het betreffende beestje in laten slapen omdat het in ene heel erg slecht ging. Ik paste op, samen met die andere vriend, en werd tijdens werk gebeld dat het slecht ging, als de brandweer naar toe gegaan (ik reed toen nog taxi) en naar de dierenarts, maar het was te laat. Het hondje was al op leeftijd. Gelukkig hebben we afscheid van hem kunnen nemen, (hij had z'n andere hondje paar weken terug ook al moeten laten inslapen) en heel rustig ademde hij z'n laatste adem uit. Het is maar een hond zullen sommigen zeggen, maar het was niet eens het mijne en toch vond ik het heel moeilijk...

maandag 1 april 2002 @ 21:46:48 #168
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3689496
Daar zat ik dan weer. Mijn ouders kwamen terug van de dierenarts. Zonder mijn hondje. Ik hoorde de deur gaan en de brul "Wij zijn er weer" klonk. Ik zei meteen hardop NEE. We zijn er niet. Jullie zijn er. Jullie hebben iets achtergelaten bij de dierenarts waardoor het een tijdje geen we meer zou zijn. Er blijft iets missen. Ik ga naar beneden en hoor het verhaal aan. Hij was nog zo sterk. De eerste spuit die hij kreeg in zijn bil heeft de pijn weggehaald. Mijn moeder zei dat hij meteen erg rustig werd. Echter had hij geen slaap. Hij zat vol vertrouwen de dierenarts aan te kijken. Hij was gek op de dierenarts. Vraag me niet waarom want alle andere honden moeten niks van die mensen hebben. Mijn hondje was echter zo'n allemansvriend dat hij inbrekers de bal zou brengen om te spelen. Dus ook de dierenarts zag hij als een vriend. Mijn moeder is met hem op de grond gaan zitten en na een prik in het hart is het beestje toch in slaap gevallen. Hij sliep. Rustig. Hij snurkte altijd als hij sliep maar daar had hij nu ook geen last van. Hij sliep. Er was een 3e prik nodig om hem volledig in te laten slapen.

Maar goed hij is heel vredig ingeslapen. Hij heeft geen pijn meer gevoeld. Hij is weg. Ik geloof niet in god en de islam is ook niks voor mij. Hij is gewoon weg.Dood! Niks meer van hem over behalve een lichaam. Dit lichaam wordt morgen begraven. Ja begraven ja. Ik weet dat een hoop mensen hun huisdier laten cremeeren of naar het destructie bedrijf sturen. Dit betekend echter dat ik mijn hond waar ik 12 jaar van gehouden heb en waar ik nog steeds zielsveel van hou in de fik zou moeten laten steken. Ik stoot hier mischien mensen mee voor de kop die wel hun dier/familie laten cremeeren maar ik kan daar neit tegen.

Ik zat daar dus. Tranen rolden over mijn wangen en ik probeerde het uit te spreken. "Dood" dat kreeg ik niet over mijn lippen. Met moeite kon ik het uit mijn mond krijgen "Hij is Weg". Dit werd gevolgd door een huilpartij van een kwartier ongeveer. Ik ben geloof ik uit onmacht in slaap gevallen. Ik had iig het gevoel dat ik wakker werd en het eerste instinct dat mij te binnen schoot was hem te roepen. Dit kon ik niet. Ik besefte meteen dat het niet kon en ik voelde weer tranen over mijn wangen rollen.

Maar nu komt het moeilijkste nog. Ik moet nu aan hem denken en de goede dingen gaan zien. Ik moet het verdriet op een of andere manier gaan verdingen. Ik moet nu het proces van verdriet naar mooie herinneringen in. Dit is voor mij nu nog de moeilijkste opgave

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Nerd met benen maandag 1 april 2002 @ 21:54:05 #169
18073 miss_bleu
pi_3689558
ik kan niet zeggen dat ik weet wat je voelt.. het enige wat ik kan zeggen tegen je is: heeel veel sterkte bij het verwerken
  maandag 1 april 2002 @ 21:54:50 #170
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_3689561
Door jouw verhaal denk ik nu weer aanmijn hond die ik twee jaar geleden in heb moeten laten slapen ivm verschillende tumoren. Tranen ook over mijn wangen voor 'onze verliezen'.

Knut, heel veel sterkte.

pi_3689573
Ik krijg serieus tranen in mijn ogen van het verhaal...

Sterkte de komende dagen...

maandag 1 april 2002 @ 22:35:50 #172
18602 dynom
fok dat
pi_3690169
ik kan er niet over mee praten.
omdat ik nog nooit zoveel van een dier gehouden hebt.

maar ik kan me wel voorstellen wat je mee maakt.
sterkte.

maandag 1 april 2002 @ 22:39:45 #173
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_3690229
*traantjes*

Sterkte Knut

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_3690382
*Knuft Knut*
  maandag 1 april 2002 @ 22:58:20 #175
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_3690440

heel veel sterkte Knut, ik, en heel veel anderen hier, voelen met je mee en weten hoe je je voelt. Sterkte. Meer kan ik niet zeggen...
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')