abonnement Unibet Coolblue
pi_63310755
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef magge het volgende:

[..]

Wat vind jij dan _DE_ dps van unholy? Als je geen AOE doen? En ik bedoel dit in een instance.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet overhalen hoor, ik wil gewoon elke DK zn mening.
Op dit moment heb ik niks te klagen over de dps van single target van unholy..
Op dit moment doe ik zon 5sec ofzo per mob.. + heb ik een pet die ook solo'd
Nou moet ik wel zeggen dat ik liever AOE want dat is gewoon sneller..

Gelukkig is Nagrand daarvoor echt de perfecte plek..
Wat ik ook zo lekker vind van Unholy is dat je gewoon kan AOE farmen zonder enige echte downtime..

Ik kan natuurlijk niet vergelijken met blood omdat ik maar tot lvl58 blood was..
Maar het lijkt mij stug dat Blood het veel sneller doet qua single target..

Meestal is een mob na 3 attacks wel dood.. (single dan)

Edit:
Ik las dat instance te laat..
Ja qua instance kan ook niet zeggen heb alleen maar Dk groups gehad en dan kan je gewoon AOE'n als een gek eigenlijk..
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:08:07 #202
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63311121
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef VatosLoco het volgende:
Ah nee, krijg een error met starten van wow:

Runtime Error!
Program D:\World of Warcraft\WoW.exe
R6002
- floating point support not loaded

En ik heb geen zin om alles te herinstalleren duurt een hele dag
Even kijken,

1 .Opzich duurt de install niet zo lang meer hoor, dus dat is echt een optie.
2 .Repair
3. Als je via NZB kan downloaden, download wow daar compleet en install wtlk, er staan er ook al een paar op.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63311155
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:08 schreef magge het volgende:

[..]

Even kijken,

1 .Opzich duurt de install niet zo lang meer hoor, dus dat is echt een optie.
2 .Repair
3. Als je via NZB kan downloaden, download wow daar compleet en install wtlk, er staan er ook al een paar op.
Ik moet dan toch alles herinstalleren? WOW + BC + WOTLK?
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:11:14 #204
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63311198
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Ik las dat instance te laat..
Ja qua instance kan ook niet zeggen heb alleen maar Dk groups gehad en dan kan je gewoon AOE'n als een gek eigenlijk..
Klopt, van die DK groups die willen wel.

Ik meot zeggen dat buiten die Ghoul, en Unholy Blight er verder geen aOE skills zijn. En kun je nogsteeds AOEen, plus, je krijgt meer leven terug, _NOG_ minder downtime.

Bij ons op de server, was een DK called Etri, de eerst lvl 80. Helemaal bloodspec en hakken dat ie deed. Ik linkte hem een talent three die ik zelf in elkaar had gezet en hij zei. " Where did you get my talents from?"

Ik laat je nog wel weten hoe blood bevalt.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:12:33 #205
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63311237
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik moet dan toch alles herinstalleren? WOW + BC + WOTLK?
Ja, wat ik heb gedaan is dat wow DVDtje gekocht die je bij een trial krijgt, kost echt niets. Daar stond toen wow 1.8 op gelijk tbc er overheen (of downloaden via de website, = snellere install) en dan wotlk en daarna even patchen, zo gepiept.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63311296
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef magge het volgende:

[..]

Klopt, van die DK groups die willen wel.

Ik meot zeggen dat buiten die Ghoul, en Unholy Blight er verder geen aOE skills zijn. En kun je nogsteeds AOEen, plus, je krijgt meer leven terug, _NOG_ minder downtime.

Bij ons op de server, was een DK called Etri, de eerst lvl 80. Helemaal bloodspec en hakken dat ie deed. Ik linkte hem een talent three die ik zelf in elkaar had gezet en hij zei. " Where did you get my talents from?"

Ik laat je nog wel weten hoe blood bevalt.
Ik weet het ik zit ook op Kazzak !!!
Mmm.. misschien toch maar blood doen als ik lvl70 haal..

Kan je die build posten hiero haha ?
En ik heb @ unholy boneshield enzo dus krijg best weinig damage en als ik damage heb doe ik gewoon deathstrike
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:17:18 #207
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_63311364
gisteren de 74 gehaald...misschien vanaaf en vanacht maar naar de 75, woensdag aaf en nacht naar 76, en dan vrijdag/zaterdag 77 ...wat een schema
PSN: diTani
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:19:54 #208
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63311429
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Ik weet het ik zit ook op Kazzak !!!
Mmm.. misschien toch maar blood doen als ik lvl70 haal..

Kan je die build posten hiero haha ?
En ik heb @ unholy boneshield enzo dus krijg best weinig damage en als ik damage heb doe ik gewoon deathstrike
Kazzak ftw, leuk die queues, kun je lekker Fok!en.
Anyways, ik weet niet wat je speeld, Heurde of die mietjes. Maar ik ben dus een Undead (/flex) onder de naam van Aulum. (wat ik op een of andere manier een super vette naam vind. ) Check mijn spec maar op Armory. Ik kan vanuit mijn werk hier niet op " Game related" websites komen. Alles is zn beetje gebanned, behalve FOK!. Ik kan zelfs niet op games.fok.nl
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63311467
vandaag me druid zitte lvlen en zie overal frikin DKs rondhangen, wa snie leuk tot ik emt 4 van hem rampart deed.
elk 20 min reset en spele
KaB000M!!
pi_63311599
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:19 schreef magge het volgende:

[..]

Kazzak ftw, leuk die queues, kun je lekker Fok!en.
Anyways, ik weet niet wat je speeld, Heurde of die mietjes. Maar ik ben dus een Undead (/flex) onder de naam van Aulum. (wat ik op een of andere manier een super vette naam vind. ) Check mijn spec maar op Armory. Ik kan vanuit mijn werk hier niet op " Game related" websites komen. Alles is zn beetje gebanned, behalve FOK!. Ik kan zelfs niet op games.fok.nl
Hehe ik ben ook Horde (Pisang of Monyet)
Ik zal binnekort wel even je spec bekijken haha..

Welke guild zit je en idd die queues zijn af en toe niet te doen
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:36:13 #211
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63311904
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:26 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Hehe ik ben ook Horde (Pisang of Monyet)
Ik zal binnekort wel even je spec bekijken haha..

Welke guild zit je en idd die queues zijn af en toe niet te doen
Ik zat in Order of Sargeras, maar omdat ik eigenlijk gestopt was met deze ontzettend (nu) leuke verslaving. 't is een drugs, maar dan goed koper. Dus daar ben ik uit gedonderd, en denk niet dat ik er nog terug in ga, leuke gaste hoor, maar niet mijn publiek. Ik zit nu in <Furnance> Een of andere soon-to-be-raid guild, je kent ze wel. Leuke mensen zitten erin, en 't is geen overkill aan Dk's.

Although de planning is om hardcore to gaan, maar dit pas op 80.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:15:50 #212
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63313135
Nog 4 uur.


The junky in me has made his return..
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63313268
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef magge het volgende:
Nog 4 uur.


The junky in me has made his return..
Ik heb dat dus niet eigenlijk. Ik vind WotLK erg tof maar gister wilde ik niet spelen dus heb ik lekker in bed gewoon een film gekeken en wat dingen uitgezocht. Vanavond kan ik niet dus ik ga morgen wel weer spelen (en level 73 worden).
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:20:53 #214
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_63313295
Werk = kut
kwil spelen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:31:06 #215
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63313627
Joepie DHL stond net voor de deur met me geheugen zit ik op me werk . Zal zo blij zijn als het er is, WOTLK slurpt me RAM vol, al word het nu wel minder, komt misschien omdat het steeds minder druk word op de plekken em mensen verspreid raken .
phluphy for president!
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:50:05 #216
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63314168
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Joepie DHL stond net voor de deur met me geheugen zit ik op me werk . Zal zo blij zijn als het er is, WOTLK slurpt me RAM vol, al word het nu wel minder, komt misschien omdat het steeds minder druk word op de plekken em mensen verspreid raken .
Hoeveel heb je nu dan?

Ik speel zelf op een iMAC, en ik had last van random crashes. Elke ~ 10minuten, heel erg vervelend, dus ik heb alles omlaag gezet etc. BLeek het in de WTF en Cashe folder te zitten
en hoppa alles terug op max..

't is echt een mooi spel geworden.

Nu nog een perfecte UI bouwen.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63314376
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef magge het volgende:

[..]

Ik zat in Order of Sargeras, maar omdat ik eigenlijk gestopt was met deze ontzettend (nu) leuke verslaving. 't is een drugs, maar dan goed koper. Dus daar ben ik uit gedonderd, en denk niet dat ik er nog terug in ga, leuke gaste hoor, maar niet mijn publiek. Ik zit nu in <Furnance> Een of andere soon-to-be-raid guild, je kent ze wel. Leuke mensen zitten erin, en 't is geen overkill aan Dk's.

Although de planning is om hardcore to gaan, maar dit pas op 80.
Ah ja..
Die ken ik wel de guild waar ik in zit is een beetje casual guild..
Ben daar ook officer ook hele gezellige mensen
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:06:31 #218
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63314586
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:50 schreef magge het volgende:

[..]

Hoeveel heb je nu dan?

Ik speel zelf op een iMAC, en ik had last van random crashes. Elke ~ 10minuten, heel erg vervelend, dus ik heb alles omlaag gezet etc. BLeek het in de WTF en Cashe folder te zitten
en hoppa alles terug op max..

't is echt een mooi spel geworden.

Nu nog een perfecte UI bouwen.
2GB, en 2GB er bij besteld. Heb alles voluit staan, levert erg toffe plaatjes op, maar dan moet hij wel alles laden en nu schieten er dingen de swap in die op de zelfde HDD staat als waar van geladen word (effect mag je raden ). Als je eenmaal alles in het geheugen hebt is dat geen probleem maar als je nog aan het laden bent wel.


[ Bericht 3% gewijzigd door WyriHaximus op 18-11-2008 13:25:39 ]
phluphy for president!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:19:14 #219
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63314877
Ik zie je plaatje niet Wyri, geblokkeerd. >_<
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:20:38 #220
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63314912
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Ah ja..
Die ken ik wel de guild waar ik in zit is een beetje casual guild..
Ben daar ook officer ook hele gezellige mensen
Ja? Welke als ik vragen mag? En zoeken jullie nog een soon-to-80-DPSKNIGHT? Ik ben doorgaands een ontzettende mafketel en dps koning (althans dat is de bedoeling. )
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63314921
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

2GB, en 2GB er bij besteld. Heb alles voluit staan, levert erg toffe plaatjes op, maar dan moet hij wel alles laden en nu schieten er dingen de swap in die op de zelfde HDD staat als waar van geladen word (effect mag je raden ). Als je eenmaal alles in het geheugen hebt is dat geen probleem maar als je nog aan het laden bent wel.
[ link | afbeelding ]
Very nice !
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:22:28 #222
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63314958
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef magge het volgende:
Ik zie je plaatje niet Wyri, geblokkeerd. >_<
Werkt deze wel? http://xs433.xs.to/xs433/08472/n-20782-nexus.jpg188.png
phluphy for president!
pi_63314961
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef magge het volgende:

[..]

Ja? Welke als ik vragen man? En zoeken jullie nog een soon-to-80-DPSKNIGHT? Ik ben doorgaands een ontzettende mafketel en dps koning (althans dat is de bedoeling. )
Shadow Moses..
We zijn alleen niet zo hardcore ofzo.. PvE raiding is dan ook nog lang niet in zicht
Het zit meer vol met casual die af en toe beetje spellen.
Zit ook van alles tussen.. jong en oud dus af en toe heb je van die kiddie gesprekken enzo..

Als je je daar niet aan stoort dan is niet erg hehe..
IK heb dat in ieder geval niet omdat ik via offier chat wel gewoon normaal kan praten.

(Ik maak denk nu erger dan dat het is.. maar je moet je wel ff afvragen of je dat wilt )
Don't think, be sure!
pi_63315553
Stop eens met die spoilers.. xD
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:23 #225
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63315626
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Werkt deze wel? http://xs433.xs.to/xs433/08472/n-20782-nexus.jpg188.png
Yes, hij staat nu niet op jouw wow-screenshot domain he.
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Shadow Moses..
We zijn alleen niet zo hardcore ofzo.. PvE raiding is dan ook nog lang niet in zicht
Het zit meer vol met casual die af en toe beetje spellen.
Zit ook van alles tussen.. jong en oud dus af en toe heb je van die kiddie gesprekken enzo..

Als je je daar niet aan stoort dan is niet erg hehe..
IK heb dat in ieder geval niet omdat ik via offier chat wel gewoon normaal kan praten.

(Ik maak denk nu erger dan dat het is.. maar je moet je wel ff afvragen of je dat wilt )
Shadow Moses, hihi
Ik ben ook casual, ik ga alleen hardcore op 80. Ik spreek je wel aan en dan kijken we wel.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:58:57 #226
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63315853
Oh trouwens

Kunnen wij niet een keer een FOK! lan party regelen ofzo? Ik heb zelf nog twee home-boys die ook spelen, wij lannen elk weekend. (mac he, met de m van Makkelijkemeetenemen.)
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63315872
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef magge het volgende:

[..]

Yes, hij staat nu niet op jouw wow-screenshot domain he.
[..]

Shadow Moses, hihi
Ik ben ook casual, ik ga alleen hardcore op 80. Ik spreek je wel aan en dan kijken we wel.
Hehe,

Is goed hoor..
Maarja ik invite je liever niet als je net lvl80 bent gedinged dan weg gaat..
Maar PM me maar keertje !!
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:02:23 #228
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63315940
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:59 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]
Maarja ik invite je liever niet als je net lvl80 bent gedinged dan weg gaat..
Nou, ik moet dus nog eerst 80 worden, daarna gear verzamelen, crafting, instancing. En daar heb je eigenlijk wel een guild voor nodig niet?
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:34:10 #229
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63316793
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef magge het volgende:

[..]

Yes, hij staat nu niet op jouw wow-screenshot domain he.
Mewh zal wel iets fout hebben gedaan tijdens het in elkaar zetten van het bericht ipv copy en past te gebruiken . Anyway HDD gededragmenteerd net hopelijk helpt het iets. En thuis maar ff DHL bellen of ze het anders op me werk kunnen brengen .
phluphy for president!
pi_63316901
Ik ben nu bezig met het levellen van mijn inmiddels lvl 71 fury warrior. Ik ga vanavond de Titan Grip spec eens uitproberen!! Met 250 hitrating moet dat helemaal goedkomen (y)

Ik ben ook meteen begonnen met cooking daily quests in Dalaran (portal van een mage) aangezien je de northern spices alleen via dailies en de coins die je verdient met dailies kan kopen... als je het wil maxen heb je dus een shitload aan northern spices nodig.

Fishing is ook 450 nu hehe ... ik dacht ik doe die achievement van die coins opvissen uit de fontein in Dalaran. Mijn tip aan jullie: begin er nog niet aan, want het is echt veel werk. Kun je beter later es aan beginnen als je je verveelt. Ik heb er ongeveer 7 uur over gedaan. (Wel een toffe reward, een blauwe coin).

[ Bericht 66% gewijzigd door Morphidae op 18-11-2008 14:47:37 ]
pi_63317211
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef magge het volgende:

[..]

Nou, ik moet dus nog eerst 80 worden, daarna gear verzamelen, crafting, instancing. En daar heb je eigenlijk wel een guild voor nodig niet?
Dat is zeker waar!
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:14:08 #232
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_63317838
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef Morphidae het volgende:
Ik ben nu bezig met het levellen van mijn inmiddels lvl 71 fury warrior. Ik ga vanavond de Titan Grip spec eens uitproberen!! Met 250 hitrating moet dat helemaal goedkomen (y)
Op de 2H die in Utgarde dropt zit 70 hit rating. Heb je die al? Of heb je er al twee?

Het is natuurlijk wel zo dat je voor hit rating altijd andere stats opoffert, dus ik weet niet wat er nu echt meer damage doet, maar evengoed lijkt het me wel tof om te proberen.
pi_63317935
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef TripleM het volgende:

[..]

Op de 2H die in Utgarde dropt zit 70 hit rating. Heb je die al? Of heb je er al twee?

Het is natuurlijk wel zo dat je voor hit rating altijd andere stats opoffert, dus ik weet niet wat er nu echt meer damage doet, maar evengoed lijkt het me wel tof om te proberen.
Yep die heb ik al, evenals Bloodmoon, de 2H BS axe, Jinh'rok heb ik ook (zwaard van Zul'jin) maar die hebben beide geen hit rating. Maar ik heb ook de polearm die van Naj'entus dropt, daar zit 30 hit rating op. Ik denk dat ik die in mn off hand equip dan. Even kijken hoe dat gaat.
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:29:54 #234
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63318270
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef TripleM het volgende:

[..]

Op de 2H die in Utgarde dropt zit 70 hit rating. Heb je die al? Of heb je er al twee?

Het is natuurlijk wel zo dat je voor hit rating altijd andere stats opoffert, dus ik weet niet wat er nu echt meer damage doet, maar evengoed lijkt het me wel tof om te proberen.
2% crit opgegeven voor dat wapen
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63318690
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:58 schreef magge het volgende:
Oh trouwens

Kunnen wij niet een keer een FOK! lan party regelen ofzo? Ik heb zelf nog twee home-boys die ook spelen, wij lannen elk weekend. (mac he, met de m van Makkelijkemeetenemen.)
Het leek mij wel geinig om met iedereen van fok op een totaal nieuwe server een nieuw guild te beginnen en dan allemaal met je usernaam en het guild Fok noemen haha
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:50:05 #236
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_63318713
Dan toch in ieder geval FOK mag ik hopen, en niet Fok. Foei Isabeau!
pi_63318750
Ik vind dat zo'n gezeik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63318794
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het leek mij wel geinig om met iedereen van fok op een totaal nieuwe server een nieuw guild te beginnen en dan allemaal met je usernaam en het guild Fok noemen haha
Hebben we al op Steamwheedle Cartel in de guild <TvP>, alleen bijna niemand (die al niet op die server speelde) is actief daar.

Een Fok!-LAN zou dan wel weer vet zijn. Hoeft ook helemaal niet WoW-gerelateerd te zijn imo. Mede-Fok!kers leren kennen en gamen/sharen maar!
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:54:02 #239
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_63318835
Ach ja, ik schrijf ook al een tijdje niet meer voor games of de FP, dus tis ook niet dat ik me er heel erg druk om maak, maar tis een tik geworden om erop te letten

Anyway, ik zou niet in een NL guild willen, en al helemaal niet onder deze naam Ik hou het wel gewoon bij m'n huidige guild, bevalt super!

En die FOK!kers willen zeker allemaal Alliance spelen, blegh!
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:55:11 #240
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_63318866
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:52 schreef SharQueDo het volgende:

Een Fok!-LAN zou dan wel weer vet zijn. Hoeft ook helemaal niet WoW-gerelateerd te zijn imo. Mede-Fok!kers leren kennen en gamen/sharen maar!
Nee tuurlijk hoeft dat van jou niet WoW-gerelateerd te zijn, jij kan niet spelen

Sorry
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:56:39 #241
66083 Platina
78th Element
pi_63318925
Geen zin om te levelen = ideaal, me 70 rogue wil ik niet levelen, me 12 warrior is kutsaai, me 45 druid ook. Dus nu ff Deathknight proberen en anders finito. Hoef ik er ook niet zoveel tijd in te steken
pi_63318962
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nee tuurlijk hoeft dat van jou niet WoW-gerelateerd te zijn, jij kan niet spelen

Sorry
Met een beetje geluk is m'n account morgen weer actief. Zo niet (permban, tempbans duren nooit langer dan 72 uur) dan ga ik op m'n andere account, level ik ff snel m'n dan-niet-meer-dualbox-Shammy naar 55 en rol ik een DK als main.

edit: Trouwens, als je een level 55 character op server A hebt, kun je dan een DK op server B maken?
pi_63319104
Nope, kan dan alleen op server A. Ik was laatst nog voor 2 uur gebanned omdat ik zei dat iets gay was Was dus geeneens een speler waar ik het tegen zei..
pi_63319693
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Morphidae het volgende:

[..]

Yep die heb ik al, evenals Bloodmoon, de 2H BS axe, Jinh'rok heb ik ook (zwaard van Zul'jin) maar die hebben beide geen hit rating. Maar ik heb ook de polearm die van Naj'entus dropt, daar zit 30 hit rating op. Ik denk dat ik die in mn off hand equip dan. Even kijken hoe dat gaat.
Correct me if I'm wrong (ben altijd prot, heb TG nog niet gebruikt behalve even in de beta), maar een polearm kan niet gedualwield worden. Alleen axe, mace en sword (2h, that is).
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:33:44 #245
66083 Platina
78th Element
pi_63319877
net ff deathknight gedaan, vond het beetje raar spelen eerlijk gezegd. Soort warrior/warlock mix. Veel tauren deathknights btw en die namen af en toe
pi_63320101
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is m'n account morgen weer actief. Zo niet (permban, tempbans duren nooit langer dan 72 uur) dan ga ik op m'n andere account, level ik ff snel m'n dan-niet-meer-dualbox-Shammy naar 55 en rol ik een DK als main.

edit: Trouwens, als je een level 55 character op server A hebt, kun je dan een DK op server B maken?
Er is wel een trick, of die werkt durf ik niet te zggen..
Als je je main (lvl55+) transfered naar een andere server maar niet complete..
Dan staat die op die andere server en kan je daar een DK rollen..

Weet niet hoe het precies gaat maar zou iets zijn van..
1. Transfer je 55+ naar server waar je DK wilt
2. Complete hem niet, dus tot aan creditcard info dacht ik
3. Laat die pagina open staan
4. Log in op wow en check @ realmlist of je (1) hebt staan bij gekozen server
5. Roll er een DK!
6. Succes!

Weet alleen niet of je er een ban voor krijgt ofzo
Don't think, be sure!
pi_63320177
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef GilaMonyet het volgende:

[..]

Er is wel een trick, of die werkt durf ik niet te zggen..
Als je je main (lvl55+) transfered naar een andere server maar niet complete..
Dan staat die op die andere server en kan je daar een DK rollen..

Weet niet hoe het precies gaat maar zou iets zijn van..
1. Transfer je 55+ naar server waar je DK wilt
2. Complete hem niet, dus tot aan creditcard info dacht ik
3. Laat die pagina open staan
4. Log in op wow en check @ realmlist of je (1) hebt staan bij gekozen server
5. Roll er een DK!
6. Succes!

Weet alleen niet of je er een ban voor krijgt ofzo
Had het gelezen idd. Er wordt een soort ghost-character gemaakt op de destination server nadat je de server hebt gekopieerd.
pi_63322660
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Had het gelezen idd. Er wordt een soort ghost-character gemaakt op de destination server nadat je de server hebt gekopieerd.
Wat eigenlijk erop neerkomt dat je restricties omzeilt, dus gewoon een ban aan je broek verdient.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_63322955
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Wat eigenlijk erop neerkomt dat je restricties omzeilt, dus gewoon een ban aan je broek verdient.
Ach, een meer of minder...
pi_63327104
Wat is jullie favoriete mount?
Dit is de mijne:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')