quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef voetballeh het volgende:
hey,
ik ben nogal een newb, maar kan iemand me in de richting wijze van de beste/bekendste gratis private servers voor wow? alvast bedankt.
Private servers zijn kut, dus als je wil spelen zal je moeten betalen..quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef voetballeh het volgende:
hey,
ik ben nogal een newb, maar kan iemand me in de richting wijze van de beste/bekendste gratis private servers voor wow? alvast bedankt.
Dus hoeveel /played heeft dat je gekost in die 3 dagen?quote:Op zondag 16 november 2008 21:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel: Fail!
OT:
Death Knight lvl 73! Maar morgen begint school weer, dus dan gaat er ff een rem op komen. Maar ben toch best wel ''trots''. Lvl 55-73 gedaan in zo'n 3 dagen.
Zit nu rond de 2 dagen played.quote:Op zondag 16 november 2008 21:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Dus hoeveel /played heeft dat je gekost in die 3 dagen?
Ja als je in BC zones komt krijg je BC loading screen, in WoTLK zones, die screen enz dacht ik.quote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Davidboaz het volgende:
Even een vraag: ik was al begonnen als Blood Elf in Sunstrider Isle toen ik de laatste upgrade uitvoerde van BC naar WotLK en zie nog steeds het logo van BC als de wereld laadt, waardoor ik de indruk krijg dat er iets niet goed gaat. M.a.w. begint een blood elf ook op Sunstrider in WotLK?
Wat denk je nou helemaal zelf?quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef voetballeh het volgende:
hey,
quote:Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef voetballeh het volgende:
hey,
(2/3)*24=16 uur per dagquote:
Ik vind WotlK tot nu toe stukken beter dan TBC iigquote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Fratz het volgende:
zit te denken om mijn oude account maar eens te reviven.
hoe is de content tot nu toe? is WOTLK het een beetje waard?
Welke font is dat?quote:Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Dit is die 3 persoons mamoet afaik, kwam het net tegen:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha, ik heb nog net te weinig screenshots etc gezien om weer te activeren denk ikquote:Op maandag 17 november 2008 03:57 schreef uwbftp het volgende:
Omg, hier ga ik weer.
Account net geactiveerd, nu wachten op WotLK.
sigh.
Same, maar die tijd komt niet meer terug voor mij vrees ik. Meeste mensen van die geweldige tijd (zomer 2005) zijn weg of naar andere servers dus zooo gezellig wordt het niet meer.quote:Op maandag 17 november 2008 04:00 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoewel ik de hillarische raids met een biertje en voicechat wel mis
Die gedachte had ik ook ja. Dat het niet meer zo zou worden. En nee dat word het niet meer. Toen ik laatst in een end-game raid stond vroeg ik mij uberhaubt af hoe we ooit met 40-door-elkaar-huppelende-mensenook maar iets gekilled hebben dat groter is als hogger.quote:Op maandag 17 november 2008 04:05 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Same, maar die tijd komt niet meer terug voor mij vrees ik. Meeste mensen van die geweldige tijd (zomer 2005) zijn weg of naar andere servers dus zooo gezellig wordt het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |