abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2008 @ 20:47:14 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63271872
Private server = kut. You wanna play, you pay.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63272300
quote:
Op zondag 16 november 2008 20:28 schreef voetballeh het volgende:
hey,

ik ben nogal een newb, maar kan iemand me in de richting wijze van de beste/bekendste gratis private servers voor wow? alvast bedankt.

Oftewel: Fail!

OT:

Death Knight lvl 73! Maar morgen begint school weer, dus dan gaat er ff een rem op komen . Maar ben toch best wel ''trots''. Lvl 55-73 gedaan in zo'n 3 dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_63272735
quote:
hey,

ik ben nogal een newb, maar kan iemand me in de richting wijze van de beste/bekendste gratis private servers voor wow? alvast bedankt.
Private servers zijn kut, dus als je wil spelen zal je moeten betalen..
pi_63272945
Even een vraag: ik was al begonnen als Blood Elf in Sunstrider Isle toen ik de laatste upgrade uitvoerde van BC naar WotLK en zie nog steeds het logo van BC als de wereld laadt, waardoor ik de indruk krijg dat er iets niet goed gaat. M.a.w. begint een blood elf ook op Sunstrider in WotLK?
How could it hurt you when it looks so good...
pi_63272984
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Oftewel: Fail!

OT:

Death Knight lvl 73! Maar morgen begint school weer, dus dan gaat er ff een rem op komen . Maar ben toch best wel ''trots''. Lvl 55-73 gedaan in zo'n 3 dagen.
Dus hoeveel /played heeft dat je gekost in die 3 dagen?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_63273003
een blood elf begint altijd op sunstrider
behalve death knights die beginnen ongeacht hun race altijd in de death knight area
pi_63273114
Snelste levellen is nu instances grinden vind ik. Heb dat heel veel gedaan
pi_63273126
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:25 schreef Cid het volgende:

[..]

Dus hoeveel /played heeft dat je gekost in die 3 dagen?
Zit nu rond de 2 dagen played.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_63273393
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Davidboaz het volgende:
Even een vraag: ik was al begonnen als Blood Elf in Sunstrider Isle toen ik de laatste upgrade uitvoerde van BC naar WotLK en zie nog steeds het logo van BC als de wereld laadt, waardoor ik de indruk krijg dat er iets niet goed gaat. M.a.w. begint een blood elf ook op Sunstrider in WotLK?
Ja als je in BC zones komt krijg je BC loading screen, in WoTLK zones, die screen enz dacht ik.
pi_63273629
quote:
hey,

Wat denk je nou helemaal zelf?
pi_63274205
quote:
hey,

Private servers zijn bagger. Lopen achter met de echte servers en missen heel veel goed werkende skills/talents/items.

Maar, als je dat niet erg vindt: www.wowstatus.net
pi_63275067
Nou ja het zal wel, maar ik zou daar nooit voor kiezen ik zou teveel mooie dingen aan het spel missen die je nu hebt en die je dan niet meer hebt. Maar als mensen ermee kunnen leven dan zij het zo
  † In Memoriam † zondag 16 november 2008 @ 22:49:10 #63
34726 Fratz
Max
pi_63275619
zit te denken om mijn oude account maar eens te reviven.
hoe is de content tot nu toe? is WOTLK het een beetje waard?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_63276158
Ik ben zeker enthousiast over WotLK. Ik vind de questchains leuk om te doen, en minder lang, want ik vond dat je in TBC erg veel questchains had met tientallen followups, nu zijn die er ook wel maar zijn dat er minder veel en heb je veel kortere chains en degene die langer zijn hebben ook echt een verhaal lijns. Ik vind de graffics mooier dan hiervoor zonder dat je kwaliteitsverlies hebt door latency of trage zooi.
Uiteraard zijn de starting area's op dit moment overvol door de vele mensen die er spelen, maar met een beetje creatief denken kan je ze makkelijk ontlopen.
Ik heb er iig veel plezier op het moment.
  zondag 16 november 2008 @ 23:07:37 #65
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_63276274
quote:
Op zondag 16 november 2008 21:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zit nu rond de 2 dagen played.
(2/3)*24=16 uur per dag
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Fratz het volgende:
zit te denken om mijn oude account maar eens te reviven.
hoe is de content tot nu toe? is WOTLK het een beetje waard?
Ik vind WotlK tot nu toe stukken beter dan TBC iig . Het gebied is veel mooier en de quests zijn tot nu toe afwisselender. De instances die ik gedaan heb waren ook wel geinig en lekker snel klaar.
pi_63277451
Die instances zijn idd leuker geworden naar mijn mening. Allemaal rond een uur speeltijd. Veel beter dan die TBC 2 uur Shadow Labs runs bijv
pi_63278439
Iemand hier die female tauren speelt?

Je moet noggenfrogger in gaan slaan, want lake Wintergasp heeft wat deuren waar je niet door heen kunt, omdat je te lang bent.
bron
Fear is the grease of society.
pi_63278887
Ok, 76. Erg veel geslacked vandaag, maar goed alsnog gedinged.

Nu weer school, dus dan gaat er inderdaad even een rem op komen ugh. Maar ja, hopelijk woensdag nacht 80. En dan proffesions levelen.

Slaap lekker!
pi_63279866
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Dit is die 3 persoons mamoet afaik, kwam het net tegen :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welke font is dat?
  maandag 17 november 2008 @ 03:35:05 #70
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_63280173
Level 74 en er even mee gestopt.
Kijk wat ik tijdens de schoonmaak allemaal voor moois heb gevonden

Dunkelheit
pi_63280228
Omg, hier ga ik weer.

Account net geactiveerd, nu wachten op WotLK.

sigh.
pi_63280234
quote:
Op maandag 17 november 2008 03:57 schreef uwbftp het volgende:
Omg, hier ga ik weer.

Account net geactiveerd, nu wachten op WotLK.

sigh.
Haha, ik heb nog net te weinig screenshots etc gezien om weer te activeren denk ik Ook de gedachte aan al de tijd die je er in moet stoppen om weer level 80 te worden etc houden me een beetje tegen. Hoewel ik de hillarische raids met een biertje en voicechat wel mis
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_63280246
quote:
Op maandag 17 november 2008 04:00 schreef Cid het volgende:

[..]
Hoewel ik de hillarische raids met een biertje en voicechat wel mis
Same, maar die tijd komt niet meer terug voor mij vrees ik. Meeste mensen van die geweldige tijd (zomer 2005) zijn weg of naar andere servers dus zooo gezellig wordt het niet meer.
pi_63280454
quote:
Op maandag 17 november 2008 04:05 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Same, maar die tijd komt niet meer terug voor mij vrees ik. Meeste mensen van die geweldige tijd (zomer 2005) zijn weg of naar andere servers dus zooo gezellig wordt het niet meer.
Die gedachte had ik ook ja. Dat het niet meer zo zou worden. En nee dat word het niet meer. Toen ik laatst in een end-game raid stond vroeg ik mij uberhaubt af hoe we ooit met 40-door-elkaar-huppelende-mensenook maar iets gekilled hebben dat groter is als hogger.
Maar ik heb wel heel veel plezier. Juist door de wat kleiner gewordende groepen ken ik de mensen wat beter, af en toe praat je nog eens met elkaar over iets anders als alleen maar de epic questchain in ??? of de achievements die je nu moet/kan halen.
Ik lach nog steeds als je denkt bij jezelf, - owjee niet doen niet doen niet doen - en oooooooooooooops als iemand het dan toch doet En zo zijn er nog tientallen dingen meer die leuk zijn en gezellig. Zolang je nog geen groepje hebt gevonden waar je bij past dan is het wat lastiger zoeken, maar als je eenmaal mensen vind dan heb je het vast enorm naar je zin, zolang je maar niet meer het idee hebt dat het is zoals vroeger, het spel is veranderd, jij bent veranderd, het is anders, maar nog steeds even funny
(krijg ik nu meer xp voor mij veelste lange zin)
pi_63280469
Ja precies, ik ga een pala rollen maar weet niet precies waar. Enige suggesties voor goede servers?:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')