Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef MouzurX het volgende:
Ludo!!! Mijn hart, wat doe je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder anderen hun hulp vind ik haar toch nooit
![]()
Is dat wat de fok! profetie vertelt?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Face it, jij bent toch de eeuwige maagd.
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrustenquote:Op woensdag 10 december 2008 03:05 schreef MouzurX het volgende:
Had pas na een minuut door dat het juist wel rijmde
Remlof zeg der trouwens eens wat van, hoe kan ik nou ooit aan de vrouw komen als ludo mijn zoektocht topic dicht gooit?quote:Op woensdag 10 december 2008 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets geleerd vandaag. Weltrusten
ff in het kort, wat is MIS?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien een tip voor in het vervolg, lees MED eens. Dat voorkomt stomme vragen.
Harajuku. op MIS
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:32 schreef zarGon het volgende:
Mooi, komt goed uit, ik was het antwoord al kwijt..
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.quote:
ONZ had te weinig bezoekers?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we de reeksen in ONZ voortaan niet meer centraal zetten. Dit om te zien of zo users die normaal alleen in die reeksen posten ook eens een ander ONZ topic tegenkomen waar ze wat aan kunnen bijdragen.
De bezoekersaantallen lopen alleen maar omhoog, maar de kwaliteit van de topics is wel eens hoger geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |