weet je hoe vaak me dat gebeurt?quote:Op zondag 16 november 2008 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, de rest zit de vorige bladzijde nog te F5'en
mij dus netquote:
Ik wil dansenquote:
Dansen?quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vanmiddag op die verjaardag ook niet gedaan, dus nu ook niet.
Ja hoor. Iemand zakte door een stoel... en ik was het niet!quote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jammer...
Leuke verjaardag?
quote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Iemand zakte door een stoel... en ik was het niet!
Ja , bij het aansijden van de taart werd ook de stripster aangesneden, dus die sprong er niet meer halfnaakt uitquote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat was het hoogtepunt van de verjaardag
dan doe je dat toch?quote:
Martquote:
*gniffeltquote:Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vanmiddag op die verjaardag ook niet gedaan, dus nu ook niet.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 16 november 2008 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja , bij het aansijden van de taart werd ook de stripster aangesneden, dus die sprong er niet meer halfnaakt uit.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dat was het hoogtepunt van de verjaardag
Hem kennende laat ie je copyrights betalenquote:
Alleen...quote:
quote:RIP aan de nabestaanden
Het gaat over OA, niet over MPGquote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hem kennende laat ie je copyrights betalen
Hey, hij moet die slopel toch ergens van betalenquote:
Dan lurkt hij maar wat vaker bij de koffiemachine in de supermarkt. Bespaart hij weer op zijn eigen koffiekosten!quote:Op zondag 16 november 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, hij moet die slopel toch ergens van betalen.
ha! je moet me eens zien als ik aan het stofzuigen ben!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan lurkt hij maar wat vaker bij de koffiemachine in de supermarkt. Bespaart hij weer op zijn eigen koffiekosten!
Opelquote:Op zondag 16 november 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, hij moet die slopel toch ergens van betalen.
Zie je wel dat je danstquote:Op zondag 16 november 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ha! je moet me eens zien als ik aan het stofzuigen ben!
De Slopel Austria staat bekend om de enorme bergruimte in de auto. Zo kunt u hem helemaal vol met hout laden. Zelf past u er dan niet meer bij.quote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Opel![]()
Mijn transportwagentje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Slopel Austria staat bekend om de enorme bergruimte in de auto. Zo kunt u hem helemaal vol met hout laden. Zelf past u er dan niet meer bij.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Slopel Austria staat bekend om de enorme bergruimte in de auto. Zo kunt u hem helemaal vol met hout laden. Zelf past u er dan niet meer bij.
In dat geval breng ik wel copyrightkosten in rekeningquote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen bagage op de bestuurdersstoel, die is heilig
Opel Austria is een goed merkKijken of ik daar een sign van kan maken voor achterop mn auto
quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval breng ik wel copyrightkosten in rekening.
quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over OA, niet over MPG DaMart.
Dan nodig ik je bij deze uit om deze winter samen met mij een van de maandagse karaoke avonden te hostenquote:
Hm, nu ik er over nadenk, behalve chips, stokbrood en uhm... een bekertje yoghurt, heb ik nog geen avondeten opquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Californium het volgende:
Pasta, met groene pesto, olijven, cherry tomaatjes en geitenkaasIK kan lekker koken
Wanneer kook je voor mijquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Californium het volgende:
Pasta, met groene pesto, olijven, cherry tomaatjes en geitenkaasIK kan lekker koken
En als OA en MPG van een brug afspringen dan doe jij dat zeker ookquote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik volg gewoon het goede voorbeeld van OA en MPG.
Als je even laat weten wanneer, dan kom ik ook om het te filmen!quote:Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nodig ik je bij deze uit om deze winter samen met mij een van de maandagse karaoke avonden te hosten
Nee, ik neem alleen ideeën over waarvan ik zelf beter kan worden!quote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wanneer kook je voor mij
[..]
En als OA en MPG van een brug afspringen dan doe jij dat zeker ook
* geeft DaMart wat pastaquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, nu ik er over nadenk, behalve chips, stokbrood en uhm... een bekertje yoghurt, heb ik nog geen avondeten op.
Tuurlijk, DaMart, onze redder in noodquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wanneer kook je voor mij
[..]
Als je hier komt, kook ik voor je wanneer je wiltquote:Op zondag 16 november 2008 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wanneer kook je voor mij
[..]
Ik hoor dat er gisteren iemand het idee had om te stoppen met FOKkenquote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik neem alleen ideeëen over waarvan ik zelf beter kan worden!
Welnee, ik maak een bommetje vanaf die brug en spoelen jullie vanzelf op de oever en is het waterpeil laag genoeg voor mij om zelf naar de kant te lopen!quote:Op zondag 16 november 2008 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk, DaMart, onze redder in nood.
Al vrees ik dat ik hem uit het water moet redden.
Welke luchthaven moet ik hebben? Kun je me afhalen? Heb je een slaapplek over of moet ik een hotel zoeken?quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je hier komt, kook ik voor je wanneer je wilt
Even kijken wanneer ik een weekend vrij heb dan!quote:Op zondag 16 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je hier komt, kook ik voor je wanneer je wilt
edinburghquote:Op zondag 16 november 2008 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welke luchthaven moet ik hebben? Kun je me afhalen? Heb je een slaapplek over of moet ik een hotel zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |